  • 111. Data: 2013-01-19 16:11:56
    Temat: Re: Obiecałem sobie...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AlexY,

    Saturday, January 19, 2013, 3:01:05 PM, you wrote:

    [...]

    > Nic nie wyssałem a brudne mogą być co najwyżej Twoje palce, więc nie
    > mierz innych swoją miarą bo znowu zachowujesz się jak cham i prostak.

    *PLONK!*

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 112. Data: 2013-01-19 16:42:39
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:9061976736$20130119161156@squadack.com...
    > Hello AlexY,
    >
    > Saturday, January 19, 2013, 3:01:05 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > *PLONK!*

    Wiesz co, mimo całej niechęci do ciebie, miałem cię za człowieka o ogromnej
    wiedzy i inteligencji. Tymczasem widzę, że wprawdzie wiedzę masz (2), ale
    jesteś głupi. Uciekasz jak śmierdzący tchórz od wszystkiego, co ci
    niewygodne, co nie po twojej myśli, a do tego jeszcze to wszem i wobec,
    chwalisz się wszem i wobec dźwiękiem, jaki się pojawia, gdy kasztanisz do
    bardachy. Takie rzeczy wprawdzie są nieodłączną częścią życia, ale
    publicznie zachowuje się je dla siebie, albo conajwyżej mówi lekarzowi w
    przychodni; bądź dyskretny, a poprawisz swój wizerunek. Na razie go psujesz
    jedynie. Jeśli ci tylu ludzi mówi "opanuj się", itp., to może warto się nad
    tym zastanowić, nieprawdaż? Czasem warto okazać innym choć trochę pokory,
    nie należy tego pojęcia mylić z płaszczeniem się.

    PS Oczywiście wiesz, gdzie mam twoje "PLONK-i" wobec mnie?
    PS(2) - Filozofowie mówią coś takiego: "Wiedza nie warunkuje mądrości (,
    jest jej jednak niezbędnie potrzebna)". Czyli wiedzę można mieć, ale nie
    oznacza to bycia mądrym. Co udowadniasz właśnie. Choć wolałbym się jednak
    mylić.

  • 113. Data: 2013-01-20 14:29:14
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Anerys wrote:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości news:9061976736$20130119161156@squadack.com...
    > Wiesz co, mimo całej niechęci do ciebie, miałem cię za człowieka o
    [..]

    Nie męcz się, on jest niereformowalny w swojej wizji bycia bogiem.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 114. Data: 2013-01-20 14:53:52
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Synchronizacja danych - możesz to wyłączyć. Tylko po co?

    żeby się jego osobiste dane nie szlajały po jakichś chmurach i żeby w
    roamingu nie zdziwić się wysokością rachunku?
    Przem

  • 115. Data: 2013-01-20 14:59:00
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Może jestem dziwny i niedzisiejszy, ale wolę o swoje dane dbać sam, a
    > nie być uzależnionym od jakiegoś jednego przełącznika u kogoś na biurku.

    No to witam w klubie. Mam 3 urządzenia z androidem, 2 niepodłączone do
    żadnej chmury, trzeci używany jako źródło aplikacji, brak na nim
    jakichkolwiek danych. Znaczy ściągam na nim aplikacje, testuję i w razie
    co przenoszę na drugie urządzenie. Z definicji używam tylko darmowych
    aplikacji, dane mojej kk nie kursują w powietrzu.
    Przem

  • 116. Data: 2013-01-20 15:21:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemek,

    Sunday, January 20, 2013, 2:53:52 PM, you wrote:

    > żeby się jego osobiste dane nie szlajały po jakichś chmurach i żeby w
    > roamingu nie zdziwić się wysokością rachunku?

    Po raz kolejny: jak się nie chce współpracować z chmura, to sie nie
    kupuje telefonu z systemem, który z chmurą pracuje i jest to jego
    podstawowa cecha. Jest wystarczający wybór.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 117. Data: 2013-01-20 16:13:50
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > Po raz kolejny: jak się nie chce współpracować z chmura, to sie nie
    > kupuje telefonu z systemem, który z chmurą pracuje i jest to jego
    > podstawowa cecha.

    Po raz kolejny: nie trzeba używać androida z chmurą, mimo, że jak
    uważasz jest to jego podstawowa cecha. Nie jest, mimo, że ty możesz mieć
    odmienne zdanie.
    Używam androida BEZ chmury i całkiem się sprawdza.
    Poza tym większość ludzi nie ma nawet pojęcia, że z chmury korzysta do
    momentu gdy kupuje sobie nowy telefon i się dziwi, że automagicznie
    pojawiają się jej kontakty ze starego. To korzystanie z chmury do tego
    się w sumie sprowadza. Dokładnie wszystkie inne elementy uchmurowienia
    można załatwić samemu, mając odrobinę świadomości jak z telefonu korzystać.

    > Jest wystarczający wybór.

    A możesz podać przykład?
    Z funkcji, które powinien spełniać wymienię:
    -dual sim;
    -gps + mapy off-line;
    -wifi z obsługą internetu;
    -bt;
    -office;
    -instalacja aplikacji z dość dużym wyborem, nie 4 na krzyż javy;
    -synchronizacja z oultookiem;
    -wyświetlacz większy niż marzenie ministranta, znaczy większy niż 3,5"
    Co polecisz z tego "wystarczającego" wyboru?
    Przem

  • 118. Data: 2013-01-20 21:24:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Przemek,

    Sunday, January 20, 2013, 4:13:50 PM, you wrote:

    > Po raz kolejny: nie trzeba używać androida z chmurą, mimo, że jak
    > uważasz jest to jego podstawowa cecha.

    Oczywiście, że mozna. Można również amputować sobie ręke czy nogę i
    nadal zyć.

    [...]

    > A możesz podać przykład?
    > Z funkcji, które powinien spełniać wymienię:
    > -dual sim;

    To raczej nie sprawa Androida...

> [...]
    > -wyświetlacz większy niż marzenie ministranta, znaczy większy niż 3,5"
    > Co polecisz z tego "wystarczającego" wyboru?

    Nokia Lumia, iPhone - wystarczy?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 119. Data: 2013-01-20 23:21:35
    Od: Mario <m...@...pl>

    > Oczywiście, że mozna. Można również amputować sobie ręke czy nogę i
    > nadal zyć.
    >
    > [...]
    >
    > To raczej nie sprawa Androida...

    > Nokia Lumia, iPhone - wystarczy?

    Fon z Androidem ma to samo. Plus chmurę, z której nie trzeba korzystać.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 120. Data: 2013-01-20 23:45:34
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > To raczej nie sprawa Androida...

    Ja się przy androidzie nie upieram i nie ograniczam.

    > Nokia Lumia, iPhone - wystarczy?

    Nie wystarczy.
    1. żaden nie ma dual sim, a to był warunek.
    2. nokia z definicji nie. Dlaczego? Kiedyś byłem fanem nokii, nie
    widziałem nic poza nią, ale po tym jak mnie potraktowali w serwisie, gdy
    kupiony za ciężkie pieniądze telefon szwankował, powiedziałem sobie
    never again, nawet gdyby mi dawali za darmo;
    3. ifon: mówiłem o telefonie, a nie o gównie, którym nie można się
    połączyć z niczym innym prócz rezerwatu spod znaku nadgryzionego jabłka.
    Przem