  • 11. Data: 2011-05-23 18:35:35
    Temat: Re: [OT] Święte krowy
    Od: "Tom" <e...@g...pl>

    Kiedyś mi napisali,że zaniżam poziom Elektrody, a pytanie umieściłem "dla
    początkujących", chociaż na pewno nikt poczatkujący nie był by mi w stanie
    odpowiedzieć.Napisałem więc po raz drugi w nieco inny sposóbi i potraktowali
    to jako "uporczywość". To wyjątkowo wredni ludzie ( moze nie wszyscy) i
    chyba bezrobotni.

  • 12. Data: 2011-05-23 19:31:07
    Od: "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl>

    > Ale o czym tu dyskutować. Można najwyżej wylewać swoje żale.
    > Elektroda to ztcw prywatne forum, właściciel ma taką koncepcję, i szlus.

    Ktoś wie kto jest właścicielem tego przybytku konkretnie z imienia i
    nazwiska?
    A rozwiązanie jest chyba jedno - nie klikać w reklamy, nie bawić się w te
    żałosne punkty, itd...
    najlepiej w ogóle tam nie generować ruchu i interes się zwinie.

    Pozdr. TC

  • 13. Data: 2011-05-23 19:36:39
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-23 20:35, Tom pisze:
> [...]
    > to jako "uporczywość". To wyjątkowo wredni ludzie ( moze nie wszyscy) i

    Pewne jest to ze to banda przyglupow dobrze ze usenet jest wolny od
    takich typow.

    Ahh zapomnialbym sa jeszcze plonkowcy czyli przyglupy z innej bajki.

  • 14. Data: 2011-05-23 20:05:23
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    > A rozwiązanie jest chyba jedno - nie klikać w reklamy, nie bawić się w te
    > żałosne punkty, itd...
    > najlepiej w ogóle tam nie generować ruchu i interes się zwinie.

    Jest taka strona alexa.com, na której są rankingi najpopularniejszych stron
    w internecie. Można wziąć ranking globalny albo z podziałem na kraje
    (http://www.alexa.com/topsites/countries;2/PL). Nie wiem dokładnie, jak
    alexa.com zlicza te rankingi i na ile są one miarodajne, ale elektroda.pl
    jest na bardzo wysokim 55 miejscu w Polsce! Gdy to zobaczyłem, to byłem w
    szoku, że strona dla elektroników może być wyżej niż bankier.pl,
    rzeczpospolita.pl, pf.pl i wiele innych.

    R.

  • 15. Data: 2011-05-23 20:29:56
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Arkady" <p...@o...eu> wrote in message news:ired03$42p$1@news.onet.pl...

    > Pewne jest to ze to banda przyglupow dobrze ze usenet jest wolny od takich
    > typow.

    Dobrze, też tak myślę :-) Na usenecie jestem od początku, a tych
    moderowanych "forumów" nie cierpię. Banda zgorzkniałych moderatorów, którzy
    umieją tylko krytykować i kasować posty.
    Szkoda czasu na pisanie tam.

  • 16. Data: 2011-05-23 20:34:24
    Od: "Lelek@" <r...@i...iw>

    "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl> wrote in message

    > Ktoś wie kto jest właścicielem tego przybytku konkretnie z imienia i
    > nazwiska?

    Jakieś kilkanaście lat temu pisywał tutaj założyciel elektrody. Z tego co
    wiem to elektroda została sprzedana jakiejś firmie.

  • 17. Data: 2011-05-23 20:36:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Tom,

    Monday, May 23, 2011, 8:29:05 PM, you wrote:

    [..............]

    *PLONK!*

    Następny, proszę!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2011-05-23 20:46:14
    Od: Arkady <p...@o...eu>

    > Hello Tom,
    >
    > Monday, May 23, 2011, 8:29:05 PM, you wrote:
    >
    > [..............]
    >
    > *PLONK!*
    >
    > Następny, proszę!

    Ty sie sam plmnkij w zakuty lep przyglupie.

  • 19. Data: 2011-05-23 20:57:58
    Od: "4CX250" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ciemny" <m...@a...na.stronie.www.lhs.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > żałosne punkty, itd...
    > najlepiej w ogóle tam nie generować ruchu i interes się zwinie.

    Pamiętam początek elektrody, jak ten co to wymyśłił, tu na forum pochwalił
    się że coś takiego wykoncypował. Na początek wsadził tam własne zbiory
    katalogów i schematów. Większość z tubylców pochwaliła go i tak się to
    zaczęło. Ja byłem jednym z pierwszych zarejestrowanych userów ale gdy
    wyjechałem na kilka lat to konto sttraciłem, bo nie dość że nie do końca
    potrafiłem sobie przypomnieć nazwy usera to na złośc mój email stracił bez
    odwołania ważność. Przywrócić konta nie mogłem a admin tłumaczył że nie
    może, więc założyłem drugie.

    Marek

  • 20. Data: 2011-05-23 21:21:45
    Temat: Re: Re: [OT] Święte krowy
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Witaj.

    On Mon, 23 May 2011, Robbo wrote:

> [...]
    | strona dla elektroników może być wyżej niż bankier.pl, rzeczpospolita.pl,

    Sadze, ze ranking jest wiarygodny.
    Przegladajac ostatnio logi bledow (error.log), zauwazylem
    bledne linki z elektrody.
    (Po zgloszeniu, gulson usunal blad prawie natychmiast, chciaz
    byl to dzien wolny od pracy).

    Poniewaz wejsc bylo sporo, przegladnalem logi wejsc (access.log),
    i sie zdziwilem.
    Wejsc z elektrody mialem z linkow okolo, 120 - 150 dziennie
    (okolo 1000 tyg.), chociaz ja napisalem tam tylko kilkanascie
    listow. Mysle, ze stoi za tym ogromna praca organizacyjna wielu
    ludzi.

    Jest to wiecej niz wejsc z google, okolo 700 tygodniowo.
    Forum SatKuriera to okolo 100 tygodniowo.

    Wiec, dlaczego nie pisuje systematycznie na elektrodzie?

    Nawet, jakis czas temu mialem ten zamiar.
    Mysle, mam kilka obrazkow, troche pomyslow, moze sie to komus
    przydac. Opowiedzialem na jakis list, ale jak zobaczylem,
    ze moderator zakwestioniowal u mojego poprzednika kropke,
    to mnie zmrozilo.

    Ja wole atmosfere dvhk, duza tolerancyjnosc moderatorow,
    maly balagan, tragiczny jezyk, duzy ruch, ale tez sporo
    edukacji i inspiracji.

    Wiesz, ja lubie wolna wymiane opinii. Historia nauki uczy
    skromnosci. Nie ma pytan retorycznych, zamykania problemow.
    W szkole ucza nas wierzyc, na Uczelni watpic.

    Obrazoborcze pytania czesto tworz postep. A i potrolowac
    to sobie tez kazdy lubi.

    Pzdr.J.P.