  • 31. Data: 2009-11-03 09:03:55
    Temat: [OT] Stereo i ruchomo
    Od: "Jan Kowalski" <K...@n...pl>

    Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hcop2k$8cr$1@srv.cyf-kr.edu.pl...

    > Ee no nie do konca. Takie Transformersy to sie nie nadaja do ogladania na
    > malym ekraniku i/lub w marnej rozdzielczosci :) Nie mowiac juz o porzadnym
    > dzwieku.

    Nie nadają się bo można nie zobaczyć treści filmu?

  • 32. Data: 2009-11-04 08:21:58
    Temat: Re: Stereo i ruchomo
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > I tak i nie. Nie ma ograniczeń co do fps, za to taka z kontrolą go jest
    > sporo droższa no i nie robi zdjęć (trzeba dźwigać dwa klamoty).

    Próbowałeś rzeczywiście robić filmy stereo z płytką głębią?
    Bo na razie pokazujesz f64.

    --
    Mirek

  • 33. Data: 2009-11-04 09:26:46
    Temat: Re: [OT] Stereo i ruchomo
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Jan Kowalski" <K...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Thomas" <a...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie nadają się bo można nie zobaczyć treści filmu?

    Wlasnie ze wzgledu na plytka fabule (bo to raczej nie jest "ambitny" film).
    To jest taki typ filmu.. jak.. jak jazda na rollercoasterze w wesolym
    miasteczku. Ma byc szybko, kolorowo, glosno... i na duzym ekranie (dla
    efektu). Ogladanie takich filmow na malym palmie niewluje caly efekt. Nie
    przecze, ze nie mozna jakkolwiek.

    Thomas

  • 34. Data: 2009-11-04 09:27:16
    Od: "Thomas" <a...@b...pl>

    > Transformersy powiadasz...

    Ano...

    Thomas

  • 35. Data: 2009-11-04 20:34:03
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > Próbowałeś rzeczywiście robić filmy stereo z płytką głębią?
    > Bo na razie pokazujesz f64.

    Tak, Heliosami. Ale nie mam nic w tej chwili, coś może wystawię w
    najbliższym czasie.
    Szczyt paranoi przy filmowaniu 500D to brak wymuszania przysłony -
    pozostaje m42 :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 36. Data: 2009-11-05 08:27:58
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Tak, Heliosami. Ale nie mam nic w tej chwili, coś może wystawię w
    > najbliższym czasie.

    Daj znać koniecznie, chętnie obejrzę.

    > Szczyt paranoi przy filmowaniu 500D to brak wymuszania przysłony -
    > pozostaje m42 :)

    No to rzeczywiście - filmowanie dla wytrwałych. :-)

    Ale za to takim Jupiterem 9 to możesz płynnie przysłoną kręcić.:-)
    Tylko pewnie czas migawki (a zatem ekspozycja) skokowo się zmienia,
    prawda? Czy może chociaż ISO płynnie to koryguje? Widać skoki
    ekspozycji, czy da się to w miarę płynnie zrobić?

    --
    Mirek

  • 37. Data: 2009-11-05 08:43:56
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:

    > No to rzeczywiście - filmowanie dla wytrwałych. :-)

    Jak za czasów kina moralnego niepokoju :)

    > Ale za to takim Jupiterem 9 to możesz płynnie przysłoną kręcić.:-)

    Z heliosem też, tylko trzeba kulkę wyciągnąć :)

    Widzę, że trzeba będzie kupić dwa pancolary do zestawu...

    > Tylko pewnie czas migawki (a zatem ekspozycja) skokowo się zmienia,
    > prawda? Czy może chociaż ISO płynnie to koryguje? Widać skoki
    > ekspozycji, czy da się to w miarę płynnie zrobić?

    Imo jest skok 1/3 ev. Za to (dzięki niebiosom) jest blokada AE. W
    przeciwieństwie do Olka.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /lanza - ech, to był proszek.../

  • 38. Data: 2009-11-05 08:50:27
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 4 Nov 2009, Janko Muzykant wrote:

    > Szczyt paranoi przy filmowaniu 500D to brak wymuszania przysłony

    ????
    No to te wszystkie zachwyty nad "panowaniem nad GO" stają się mityczne.
    Dobrze rozumiem?
    Może osoby które miały "filmujące lustrzanki" w ręku napiszą, jak
    w poszczególnych modelach to wygląda. W szczególności:
    - czy są tryby "S", "A" i "M"
    - czy jest AE-lock (mi przy hybrydzie brak AEL czasem dokucza)

    pzdr, Gotfryd

  • 39. Data: 2009-11-05 08:54:17
    Od: John Smith <u...@e...net>

    Janko Muzykant napisał(a):

    > Jak za czasów kina moralnego niepokoju :)

    > Z heliosem też, tylko trzeba kulkę wyciągnąć :)

    Faktycznie.
    Niektórzy nie mając Heliosa nie wiedzą nawet ile tracą. :-)

    > Widzę, że trzeba będzie kupić dwa pancolary do zestawu...

    A zrobiłeś już sobie jakąś gąsienicę typu follow focus do stereo? :-)

    --
    Mirek

  • 40. Data: 2009-11-05 09:10:38
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    John Smith pisze:
    > A zrobiłeś już sobie jakąś gąsienicę typu follow focus do stereo? :-)

    No, to wyzwanie niewątpliwie. Ale bardziej poważnie myślę na głowicą do
    panoram sterowaną silnikiem krokowym z mikroprocesora.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /...i żeby każdy miał lizaka i watę z cukru bym chciał!/