  • 11. Data: 2010-12-25 15:24:45
    Temat: [OT] Re: starter play fresh za granicą
    Od: Adam <e...@g...com>

    On 2010-12-25 15:46, qwerty wrote:
    > Kiedyś w Heyah można było korzystać w dowoli z internetu za darmo
    > kupując nowy starter.

    To ciekawe. Na czym to polegało? :P

  • 12. Data: 2010-12-25 15:27:09
    Temat: Re: [OT] Re: starter play fresh za granicą
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    lbu1.nb.home.nl...
    > To ciekawe. Na czym to polegało? :P

    Dopóki nie wykonywało się aktywacji numeru poprzez wykonaniu połączenia
    wychodzącego można było korzystać z internetu bez naliczania transferu (rozmowy
    przychodzące były realizowane).

  • 13. Data: 2010-12-25 16:41:37
    Temat: Re: starter play fresh za granicą
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" napisał:

    > 1)To nie jest 'specjalny operator do dzwonienia z zagranicy'

    Nie jest, ale co to ma do rzeczy? Chodziło mi tylko o to, że z
    technicznego punktu widzenia nie ma przeciwwskazań do aktywacji SIMa w
    roamingu.

    > 2)Zwykle starter chce na początku pokonfigurować i w ogóle, playowy
    > również przy pierwszym logowaniu wywołuje smsy konfiguracyjne i na
    > moment aktywuje połączenie danych (podejrzewam że mu to w roamingu nie
    > wychodzi)

    Danych? To co, w telefonie bez GPRS Playa nie da się aktywować ;-)?

    Przemek

  • 14. Data: 2010-12-25 17:05:05
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/25/2010 03:36 PM, Marek wrote:
    > Cześć michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]c...@t...a.bit.before
    .replying

    > karta sim dostała dane konfiguracyjne, telefon uprzejmie zapytal czy je
    > zainstalowac, zainstalowałem dostarczone dane.
    > Roaming działa, skoro mogę na ten playowy numer zadzwonić i odebrac
    > połączenie przychodzące. nie mogę tylko nigdzie zadzwonic.
    Za to play nie wpuszcza kukułczego jaja do siebie :>

    M.

  • 15. Data: 2010-12-25 17:05:44
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/25/2010 03:59 PM, Marek wrote:
    > Cześć qwerty

    > sorry, nie łapię związku. z playa chcę korzystać do telefonowania, nie
    > internetu.

    > napięcie...? polska karta sim (prepaid) orange działala mi w kazdym
    > telefonie. playowy sim zawiesza nokie 5230, w ogole nie startuje.

    Tak, owszem, simy miewają różne poziomy logiczne...

    M.

  • 16. Data: 2010-12-25 17:08:46
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/25/2010 05:41 PM, Przemysław Kowalik wrote:

    > Nie jest, ale co to ma do rzeczy? Chodziło mi tylko o to, że z
    > technicznego punktu widzenia nie ma przeciwwskazań do aktywacji SIMa w
    > roamingu.

    Z technicznego punktu widzenia to nawet dowolne BOA może działać
    świetnie. Tylko co z tego?

    > Danych? To co, w telefonie bez GPRS Playa nie da się aktywować ;-)?

    W tak antycznym telefonie może nawet karty sim nie zobaczyć (takie tam
    wolty...)

    M.

  • 17. Data: 2010-12-25 17:28:20
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Sat, 25 Dec 2010 18:08:46 +0100, Michal Dwuznik (Michał Dwużnik) wrote:

    > W tak antycznym telefonie może nawet karty sim nie zobaczyć (takie tam
    > wolty...)

    Mam Nokię 1600 i wszystko działa jak należy.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    || Lege Artis == http://olgierd.bblog.pl ||

  • 18. Data: 2010-12-25 18:37:15
    Od: "Michal Dwuznik (Michał Dwużnik)" <"michal[dot]dwuznik[at]cern[dot]ch"@think.a.bit.before.replying>

    On 12/25/2010 06:28 PM, Olgierd wrote:

    > Mam Nokię 1600 i wszystko działa jak należy.

    data wypuszczenia:2006. Porównaj z datami wprowadzania SIMów 3V i 1.8V :>

    M.

  • 19. Data: 2010-12-25 18:47:18
    Od: Leszek Król <n...@g...pl>

    Marek wrote on Fri, 24 Dec 2010 17:28:07 +0000 in pl.misc.telefonia.gsm:

    > (nokia

    A "wysyłanie własnego numeru" masz ustawione na "tak"?

    --
    (-) Leszek Król
    Przed wysłaniem odpowiedzi zapoznaj się z treścią nazapków dołączonych do

  • 20. Data: 2010-12-25 19:41:53
    Od: Marek <n...@p...adresu.mail>

    Cześć Leszek Król
    Sat, 25 Dec 2010 19:47:18 +0100 w <news:if5e7l$hk9$1@news.onet.pl>
    napisałeś:

    > A "wysyłanie własnego numeru" masz ustawione na "tak"?

    miałem opcję 'ustawia to sieć', zmieniłem na 'tak' - bez zmian, nadal
    się nie łączy. komunikat 'active call barrings', aczkolwiek w opcjach
    wszystkich połączeń, w tym miedzynarodowych, 'call barrings' są
    wyłączone.
    --
    Pozdrawiam,
    Marek