    From: "Michal AKA Miki" <j...@...onetu.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: [OT] Re: netbook II gen.
    Date: Tue, 28 Jul 2009 00:28:45 +0200

    Użytkownik "Maciek "Babcia" Dobosz" <b...@j...org.pl> napisał w
    wiadomości news:3e3s655f5d41aim1rp0trcphv2sro39pr0@4ax.com...
    > On Mon, 27 Jul 2009 21:54:39 +0200, Radosław Sokół
    > <r...@m...com.pl> wrote:
    >
    > Sam jezdze i jakos mi nie smutno. ;-) Po co mam te 3-4 obce osoby
    > zapraszac do ogladania? ;-) Ale ja w sumie mam w domu lampowy
    > telewizor 24 cale i nie mam zamiaru - poki nie padnie terminalnie -
    > wymieniac na co innego.

    No to poleciales z tym lampowym :)
    Ja ostatni lampowy TV wywalilem gdzies pod koniec lat 80tych (siakas Libra
    chyba, uzywalem go jeszcze do atarynki 8bitowej, mial cale 3 programy do
    wyboru, a kolory byly dwa)...

    Ale a'propos ogladania filmow, musze przyznac, ze na wyjazdach sluzbowych
    lubie do snu puscic jakies odmozdzajace kill-de-moll. Szczegolnie, ze Niemcy
    czy Francuzi koncza "imprezowanie" przed 23.00 :) (oczywiscie w dzien
    powszedni). Ksiazke tudziez czasopisma zostawiam do samolotow...

    Pozdrawiam
    Michal