  • 31. Data: 2012-11-09 19:00:12
    Temat: Re: Rosja to nie kraj (part 2)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 09 Nov 2012 18:39:09 +0100, R2r

    > No i u mnie też nie jest łatwo, czujnik deszczu, światła, temperatury
    > powietrza do klimatronika (sic!) no i w samym lusterku czujnik światła z
    > przodu do układu automatycznego ściemniania...

    Cóż, trzeba będzie przymierzyć. Ogólnie całkiem ładnie wygląda obok, tak
    jak mam zamontowane teraz na czas testów... jak powstanie wideorelacja, to
    naturalnie podrzucę link.

    > :-)
    > Ale ten z xcarlinkiem nadal jeździ! :-D

    Boziu, przecież to było jakoś... w 2008. 5 lat już?

    > Nowy ma już fabrycznie takie cacko działające nawet z BT.

    Teraz już większość ma. Najwyższy czas zresztą. Swoją drogą ciekawe kiedy
    fabrycznie będą montować rejestratory. ;) W US przebąkują coś o nakazie
    montowania rejestratorów w każdym aucie. Nieźle się rynek rozkręci jak to
    wejdzie w życie. ;)

    > Muszę odgrzebać gdzieś kontakt, tym bardziej, ze
    > masz (a przynajmniej miałeś) w ofercie jeszcze coś,
    > co mam w starym samochodzie a do nowego
    > bym chętnie zamontował: HotShot. :-)

    Oh, spóźniłeś się nieco. Miałem tylko dwie sztuki sprowadzone z US (dla
    siebie i dla kumpla, któremu się odwidziało, stąd miałem jeszcze sztukę),
    jedna jeździ u mnie od tego lata, druga leżałą rok, ale wysłałem ją tydzień
    temu zdeterminowanemu chętnemu. :( Będziesz musiał ściągnąć z Amazona, ale
    ku temu musisz mieć kogoś w US, bo nie wysyłają tego sprzętu do PL (bo
    gwarancja itp. pierdy). W razie czego krzycz, to zakombinujemy z mojej
    strony.

    > Tak więc jak się kiedyś będę w Twoje okolice wybierał z niezbyt
    > przeładowanym planem zajęć to się chyba odezwę.

    Spoko, zapraszam na herbatkę/kawkę. :)

    --
    Pozdor Myjk

  • 32. Data: 2012-11-09 19:16:37
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-09 19:00, Myjk pisze:
    > Fri, 09 Nov 2012 18:39:09 +0100, R2r

    > Boziu, przecież to było jakoś... w 2008. 5 lat już?

    Właśnie odgrzebałem korespondencję 07-08.2008 :-)
    A propos: numer 608***240 nadal aktualny?

    > Oh, spóźniłeś się nieco.
    O, k***a... :-(
    Szukałem jakiś czas temu dość długo i ni cholery w Polsce nie było...

    > Spoko, zapraszam na herbatkę/kawkę. :)
    _[:::] ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 33. Data: 2012-11-09 19:28:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 09 Nov 2012 19:16:37 +0100, R2r

    > Właśnie odgrzebałem korespondencję 07-08.2008 :-)
    > A propos: numer 608***240 nadal aktualny?

    Tak jest.

    > O, k***a... :-(
    > Szukałem jakiś czas temu dość długo i ni cholery w Polsce nie było...

    Było u mnie w ukryciu... ;) Ale sporo ludzi powątpiewa w skuteczność,
    podważa skuteczność, itd. więc już więcej nie zaciągałem. Zresztą $...
    Dobra, koniec tej prywaty, bo zjechaliśmy z tematu. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 34. Data: 2012-11-09 20:26:48
    Temat: [OT] Re: Rosja to nie kraj (part 2)
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-09 19:28, Myjk pisze:
    > Fri, 09 Nov 2012 19:16:37 +0100, R2r

    > Ale sporo ludzi powątpiewa w skuteczność,
    > podważa skuteczność, itd.
    Kto nie używał ten może powątpiewać. Ale IMHO nie ma racji. Fakt, że
    tanie to nie jest, ale dobra widoczność łatwa do uzyskania dzięki temu
    wynalazkowi jest tego warta. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 35. Data: 2012-11-09 20:39:41
    Temat: Re: [OT] Re: Rosja to nie kraj (part 2)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 09 Nov 2012 20:26:48 +0100, R2r

    > Kto nie używał ten może powątpiewać. Ale IMHO nie ma racji. Fakt, że
    > tanie to nie jest, ale dobra widoczność łatwa do uzyskania dzięki temu
    > wynalazkowi jest tego warta. :-)

    Przesadnie drogie też nie jest. Ja czekam teraz na opad śniegu, żeby
    sprawdzić czy na podszybiu coś zdziała. Póki co na letnim płynie mam
    ciekawe efekty specjalne na dyszach rozpylających. ;) Mam nadzieję, że w
    zimie połowa płynu nie zamarźnie w czasie lotu do szyby. ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 36. Data: 2012-11-09 22:30:45
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-09 20:39, Myjk pisze:
> [...]
    > ciekawe efekty specjalne na dyszach rozpylających. ;) Mam nadzieję, że w
    > zimie połowa płynu nie zamarźnie w czasie lotu do szyby. ;)

    Wg danych technicznych urządzenia płyn jest ogrzewany nawet do 60 st. C
    (ale to chyba najwyżej latem). Niemniej jednak przy mrozach jest na tyle
    rozgrzany, że leci nie w postaci oleistego płynu zamarzającego podczas
    wycierania, lecz zachowuje się tak, jak przy temperaturach powyżej zera.
    I to jest bezcenne. :-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 37. Data: 2012-11-10 09:36:23
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 09 Nov 2012 22:30:45 +0100, R2r

    > Niemniej jednak przy mrozach jest na tyle
    > rozgrzany, że leci nie w postaci oleistego płynu zamarzającego podczas
    > wycierania, lecz zachowuje się tak, jak przy temperaturach powyżej zera.

    Być może zdaje idealnie egzamin przy strugowych dyszach. Ja takowe miałem
    oryginalnie, ale ciągle się rozregulowywały. Na ich poprawne ustawienie
    marnowało się pół zbiornika wody spłukującej, toteż wymieniłem dysze na
    rozpylające. Teraz przy wyrzucie mam efekt specjalny w postaci pary i to
    już przu 10 stopniach na zewnątrz. Stąd boję się co będzie w zimę. ;)
    Poczekamy, zobaczymy. Może zimowy płyn jeszcze sytuację odmieni, narazie
    schodzi jeszcze letniak.

    --
    Pozdor Myjk

  • 38. Data: 2012-11-10 11:52:37
    Od: Bartas_M5 <B...@o...pl>

    chodzi o wyłudzenie odszkodowania? To na bank u nas niebawem też się
    zacznie.

  • 39. Data: 2012-11-10 14:11:40
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W LII dysze wyrzucają płyn płaskim strumieniem w postaci jakby wachlarzy
    (niemal mgiełki) ale podczas mrozów zmieniało się to w dwa strumienie
    "siuśkowe". ;-) Po podgrzaniu płyn był znowu rozpylany jak przy
    temperaturach dodatnich.
    Myślę, że "będzie pan zadowolony". ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __

  • 40. Data: 2012-11-10 15:57:34
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 10 Nov 2012 14:11:40 +0100, R2r

    > Myślę, że "będzie pan zadowolony". ;-)

    Generalnie w lecie się dobrze sprawdzało.
    Ciepły płyn zdecydowanie lepiej czyści zaschłe owady.
    Nic to, postaram się być zadowolony. ;)

    --
    Pozdor Myjk