  • From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Rosja to nie kraj (part 2)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <509bb2ce$0$26698$65785112@news.neostrada.pl> <4...@m...org>
    <509bbbf5$0$1224$65785112@news.neostrada.pl> <1...@m...org>
    <k7hi0i$2va$1@speranza.aioe.org> <165cesr1cdaxr$.dlg@myjk.org>
    <509cb6a4$0$1295$65785112@news.neostrada.pl>
    <509cbfe6$1@news.home.net.pl>
    <509ceb0e$0$1296$65785112@news.neostrada.pl>
    <509cf27d$1@news.home.net.pl> <m...@m...org>
    <509d0312$1@news.home.net.pl> <f...@m...org>
    <509d0b04$1@news.home.net.pl> <1lsiy8hzlgdtu$.dlg@myjk.org>
    <509d1dba$1@news.home.net.pl> <440pk6mmtgzf$.dlg@myjk.org>
    <509d3fb8$1@news.home.net.pl>
    Date: Fri, 9 Nov 2012 19:00:12 +0100

    Fri, 09 Nov 2012 18:39:09 +0100, R2r

    > No i u mnie też nie jest łatwo, czujnik deszczu, światła, temperatury
    > powietrza do klimatronika (sic!) no i w samym lusterku czujnik światła z
    > przodu do układu automatycznego ściemniania...

    Cóż, trzeba będzie przymierzyć. Ogólnie całkiem ładnie wygląda obok, tak
    jak mam zamontowane teraz na czas testów... jak powstanie wideorelacja, to
    naturalnie podrzucę link.

    > :-)
    > Ale ten z xcarlinkiem nadal jeździ! :-D

    Boziu, przecież to było jakoś... w 2008. 5 lat już?

    > Nowy ma już fabrycznie takie cacko działające nawet z BT.

    Teraz już większość ma. Najwyższy czas zresztą. Swoją drogą ciekawe kiedy
    fabrycznie będą montować rejestratory. ;) W US przebąkują coś o nakazie
    montowania rejestratorów w każdym aucie. Nieźle się rynek rozkręci jak to
    wejdzie w życie. ;)

    > Muszę odgrzebać gdzieś kontakt, tym bardziej, ze
    > masz (a przynajmniej miałeś) w ofercie jeszcze coś,
    > co mam w starym samochodzie a do nowego
    > bym chętnie zamontował: HotShot. :-)

    Oh, spóźniłeś się nieco. Miałem tylko dwie sztuki sprowadzone z US (dla
    siebie i dla kumpla, któremu się odwidziało, stąd miałem jeszcze sztukę),
    jedna jeździ u mnie od tego lata, druga leżałą rok, ale wysłałem ją tydzień
    temu zdeterminowanemu chętnemu. :( Będziesz musiał ściągnąć z Amazona, ale
    ku temu musisz mieć kogoś w US, bo nie wysyłają tego sprzętu do PL (bo
    gwarancja itp. pierdy). W razie czego krzycz, to zakombinujemy z mojej
    strony.

    > Tak więc jak się kiedyś będę w Twoje okolice wybierał z niezbyt
    > przeładowanym planem zajęć to się chyba odezwę.

    Spoko, zapraszam na herbatkę/kawkę. :)

    --
    Pozdor Myjk