  • 31. Data: 2014-06-13 00:50:11
    Temat: Re: [OT] QBasic
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 13 Jun 2014 00:10:12 +0200, Robert Wa?kowski <r...@w...pl>
    wrote:

    >"bartekltg"
    >

    >Przyda się z pewnością. Dziękuję.
    >Pozostaje kwestia wydajności. Najpierw muszę zaimportować dane,
    >uporządkować, przeliczyć (fukcje trygonometryczne) i przekonwertować na inny
    >format.
    >
    >Robert

    A czemu to ma byc w QBasicu?...

    A.L.

  • 32. Data: 2014-06-13 07:29:36
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "A.L."
    > A czemu to ma byc w QBasicu?...

    Bo tylko w tym języku jestem w stanie ciś napisać. A w VB już nie potrafię.

    Robert

  • 33. Data: 2014-06-13 11:54:46
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 13.06.2014 07:29, Robert Wańkowski wrote:
    > "A.L."
    >
    > Bo tylko w tym języku jestem w stanie ciś napisać. A w VB już nie potrafię.

    Przecież to tan sam język?! Ewentualne różnice będą mniejsze
    niż dziury w pamięci, skoro ostatnio pisałeś pod DOS.

    pzdr
    bartekltg

  • 34. Data: 2014-06-14 19:14:34
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 13 Jun 2014 07:29:36 +0200, Robert Wańkowski <r...@w...pl>
    wrote:

    >"A.L."
    >
    >Bo tylko w tym języku jestem w stanie ciś napisać. A w VB już nie potrafię.
    >
    >Robert

    Ja ostatnio na nauczenie studentow Pythona mialem 3 godziny. I
    nauczyli sie. Nie wszystkiego oczywiscie, ale wystarczajaco zeby
    zrobic to co chcesz zrobic

    A.L.

  • 35. Data: 2014-06-14 19:18:32
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "A.L."
    > Ja ostatnio na nauczenie studentow Pythona mialem 3 godziny. I
    > nauczyli sie. Nie wszystkiego oczywiscie, ale wystarczajaco zeby
    > zrobic to co chcesz zrobic

    Dlatego zakupiłem papierową książkę, aby się nauczyć VB.

    Robert

  • 36. Data: 2014-06-18 22:11:40
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Pytałem w różnych miejscach, ale brak odpowiedzi, dlatego pozwoliłem sobie
    > tu.
    >
    > Ktoś pamięta/zna ten język.
    > Jak to jest z tablicami (DIM) w tym języku? Podobno ograniczone są do 64k.
    > Da się posortować w tym języku tablicę o wielkości 7x100000?

    Max wielkość elementu to ok 15600 bajtów. Większe nie wejdą. Osobiście
    sprawdzałem (max chyba 15616, dokładnie nie pamiętam, na ilu skończyłem) -
    potrzebowałem wyprowadzić jeden element o 64k właśnie i nie dało. Jeszcze
    jedna uwaga - jak będziesz w tym programować, to uważaj, aby plik nie
    przekroczył 2GB. Dasz radę utworzyć, spoko, sprawdziłem, doszło do 26GB. Ale
    teraz, panie bracie - zamknij ten plik :)) NI CHU..DEGO JA..SIA :P

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 37. Data: 2014-06-18 22:19:12
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Sortowanie bąbelkowe powoli się bąbelkowało - z tego co pamiętam, był to
    > jeden z najwolniejszych algorytmów.

    Nie znam wolniejszego... Ale za to jest najprostsze chyba.

  • 38. Data: 2014-06-19 00:34:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 18 Jun 2014 22:19:12 +0200, ACMM-033 napisał(a):

    > Nie znam wolniejszego... Ale za to jest najprostsze chyba.

    Podobnie proste jak inne ... program do quicksorta nie jest jakis
    dlugi czy skomplikowany :-)

    J.