  • 31. Data: 2022-09-24 15:43:53
    Temat: Re: [OT] Neostrada
    Od: Paweł Pawłowicz <p...@u...pl>

    W dniu 24.09.2022 o 15:29, Janusz pisze:
    [...]
    > szyfrowania nie masz czasami ustawionego? no i port oczywiście 119,
    >  i bez żądania uwierzytelniania.

    Jakaś moda na dyskusje o szyfrowaniu ;-)

  • 32. Data: 2022-09-24 17:38:30
    Od: Cezary Grądys <c...@w...onet.pl>

    W dniu 18.08.2022 o 22:05, Krzysztof Gajdemski pisze:
    > Jeszcze nie.

    Nie uwierzył bym, ale nie mają już maila dla indywidualnego klienta!
    Wiadomosć z punktu obsługi, z Arkadii konkretnie.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 33. Data: 2022-09-24 18:45:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 24 września 2022 o 12:21:52 UTC+2 Paweł Pawłowicz napisał(a):

    > Wygląda na to, że Thunderbird nie autoryzuje się na serwerze, dostaje
    > odpowiedź z serwera, nie wie, co z nią zrobić i idzie w krzaki.

    Tak z ciekawości:
    Po co męczyć się z czytnikami nie wspieranymi od ćwierć wieku skoro na Google groups
    wszystko ładnie działa?

  • 34. Data: 2022-09-24 20:52:40
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2022-09-24 o 18:45, Kris pisze:

    > Tak z ciekawości:
    > Po co męczyć się z czytnikami nie wspieranymi od ćwierć wieku skoro na Google
    groups wszystko ładnie działa?

    Co ty plesiesz, cały czas jst aktualizowany
    https://www.thunderbird.net/en-US/thunderbird/91.13.
    0/releasenotes/?uri=/thunderbird/releasenotes/&local
    e=pl&version=91.13.0&channel=release&os=WINNT&buildi
    d=20220817215453

    --
    Janusz

  • 35. Data: 2022-09-25 11:02:04
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 24.09.2022 18:45, Kris wrote:
    [...]
    > Tak z ciekawości:
    > Po co męczyć się z czytnikami nie wspieranymi od ćwierć wieku skoro na Google
    groups wszystko ładnie działa?

    Ładnie działa? Dobre sobie. :-) Np. jak w tym gównie zobaczyć wątek z
    ,,wcięciami", tak, aby od razu było widać kto komu na jaki post
    odpowiada? Przecież to podstawowa funkcja każdego normalnego czytnika
    news. Jak w tym gównie kogoś splonkować, a przecież oszołomów na newsach
    (o dziwo) nie brakuje?

  • 36. Data: 2022-10-26 01:51:15
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl> wrote:

    > Niewykluczone, że da, jeśli napisze więcej osób. Czasu jeszcze trochę
    > zostało.

    Trochę od Twojego postu minęło. Plany się nie zmieniły?

    --
    Rozmawia dziennikarz ze znanym rabusiem:
    - Jakie jest pana najwieksze marzenie?

  • 37. Data: 2022-10-26 02:24:43
    Od: Jacek Radzikowski <j...@g...com>

    On Monday, September 19, 2022 at 7:05:49 AM UTC-4, Grzegorz Niemirowski wrote:
    > news.chmurka.net
    > news.eternal-september.org

    Odnośnie eternal-septemper: czy wy dostajecie wszystkie posty? Bo u mnie z
    thunderbirdem działa z wielką czkawką: przez dzień czy dwa pojawiają się wiadomości
    na bieżąco, a później jest tydzień albo dłużej ciszy. Po tym znów przyjdzie kilka
    nowych postów i cisza. Zaległe nie dochodzą. Podczas okresów ciszy czytnik łączy się
    z serwerem i nie znajduje nic nowego.

    Jacek.

  • 38. Data: 2022-10-26 11:57:02
    Od: Paweł Pawłowicz <pawel.pawlowicz13@gmailDOTcom>

    W dniu 26.10.2022 o 02:24, Jacek Radzikowski pisze:
    [...]
> [...]
    nowych postów i cisza. Zaległe nie dochodzą. Podczas okresów ciszy czytnik łączy się

    U mnie jest OK. Ciekawe, co będzie po 15 listopada. Próbowałem przenieść
    się na Chmurkę, ale pomimo pomocy Adama moje posty nie są publikowane.

    Paweł

  • 39. Data: 2022-10-26 12:12:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Paweł Pawłowicz napisał:

    > U mnie jest OK. Ciekawe, co będzie po 15 listopada. Próbowałem przenieść
    > się na Chmurkę, ale pomimo pomocy Adama moje posty nie są publikowane.

    Teraz news.wit.edu.pl wpuszcza bez autoryzacji i pozwala wysyłać. Kiedyś
    różnie bywało, politykę zmieniano kilka razy.

    --
    Jarek

  • 40. Data: 2022-10-26 12:24:30
    Od: Krzysztof Gajdemski <s...@d...org.pl>

    Jest Tue, 25 Oct 2022 23:51:15 +0000 (UTC), Arnold Ziffel pisze:

    > Trochę od Twojego postu minęło. Plany się nie zmieniły?

    Jak na razie się nie zmieniły, chociaż ostateczna decyzja nie zapadła.

    k.

    PS Przy okazji, podziękowania dla tych, którym chciało się napisać
    w sprawie utrzymania usługi. Te głosy na pewno będą brane pod uwagę,
    chociaż palców w jednej ręce zasłużonego pracownika tartaku za dużo na
    ich policzenie...