  • Data: 2020-11-30 17:20:53
    Temat: [OT] Malowanie starego sprzętu elektrycznego/laboratoryjnego
    Od: "Andrzej W." <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cześć.

    Chciałbym przywrócić w miarę pierwotny wygląd staremu autotransformatorowi.
    One były malowane taką specyficzną farbą, srebrno szarą młotkowaną.
    Ale za nic nie udaje mi się tak zapytać googla by dostać sensowną odpowiedź.
    Możecie coś podpowiedzieć? Pod jakim hasłem szukać takiej farby, albo
    jak uzyskać taki efekt?

    Obecnie wygląda to +/- tak:
    https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/li0z2txco
    wzi2-PL/image;s=1000x700