eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronika[OT] Malowanie starego sprzętu elektrycznego/laboratoryjnegoRe: [OT] Malowanie starego sprzętu elektrycznego/laboratoryjnego
  • Data: 2020-12-02 01:09:08
    Temat: Re: [OT] Malowanie starego sprzętu elektrycznego/laboratoryjnego
    Od: "Jacek R." <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    sprężynie cie do budy przywiąże.

    > Byłem pewny że jesteś potomkiem owczarka niemieckiego co biegał pomiędzy siatkami w
    Oświęcimiu. I wszystko było by dobrze gdyby nie to że prababka puściła się nie dość
    że z kundlem to jeszcze takim co go Żydzi mieli. W prostej linii pochodzisz z tej
    kombinacji.

    Widzę że niestety dzieciniada nadal na topie ale tak to chyba jest że
    siedzą na kwarantannie na dupie i z braku ruchu tlenu do mózgu coraz
    mniej dochodzi...

    Ps. Myślałem że na tej grupie zostały jednostki i nikt nikogo dla zasady
    nie będzie obrażał ale cóż polak zawsze polakowi wilkiem :(

    --
    pzdr, j.r.