    From: "HF5BS" <h...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: OT: Discovery SC - wymiękłem...
    Date: Thu, 6 Jul 2017 22:08:59 +0200

    Jak podali, że przy spawaniu w otulinie jest coś-tam-coś-tam 7000 (siedem
    tysięcy *1) stopni, to trudno, może taka technologia...
    Jak podali, że strumień plazmy do cięcia blach 2 cm ma 16000 stopni, to
    trudno, musi być gorąco, by było skutecznie.
    Ale jak podali, że kamerton drga 5000 razy na sekundę, to jęknąłem tylko
    "Kurwa, jakie bzdury pierdolą"... Ta... 70 razy szybciej, niżz koliber macha
    skrzydłami. Policzmy:
    Dla przykładu, koliber czarnogłowy, trochilus polytmus, macha 22-78 razy na
    sekundę. Daje to, przeliczając do kamertonu, 1540-5460 Hz...
    Japierpapierdolę... Tymczasem, oglądając dalej, jak byk na kamertonie jest
    440... (na innych jest odpowiednio do struny, jak stroiciel fortepian stroi)
    To już chyba moja absolutnie antytechniczna Mama, nie zrobiła by takiego
    obciachu. Najgorsze, że mogła by uwierzyć w takie pierdoły... Dobra, jadę
    dalej, cobaczę, co zebżdżą... No i tu podali, że aby (...) muszą drgać z
    częstotliwością 440 Hz... Słucham dalej...Nie... to wszystko... co za ch..
    im to tłumaczy? Pewnie to 440 zapodali, bo nie mogli się wyłgać, na ekranie
    był miernik czestotliwości (była to faza strojenia) i tu by sypnęli 5
    tysięcy, a na ekranie 440? Wpadli by... I tak wpadli, kmioty jedne.
    Sorry, przepraszam za słownictwo... ale i tak ich łagodnie określiłem... No,
    nie mogłem, jakby się o 10% walnęli, to bym nawet się po głowie nie
    podrapał...

    *1 IMAO przyz takiej temperaturze, materiał natychmiast by odparował, a nie
    się zespawał. Z tą plazmą zdanie niżej tez mi się wydaje absurdalnie wysoko.

    --
    Psy kochają przyjaciół i gryzą wrogów,
    (C) Zygmunt Freud.