  • 11. Data: 2012-06-12 08:36:08
    Temat: Re: ORMO
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Nie wiem na ile to prawda, stary milicjant kiedyś,
    > opowiadał mi że dawniej gdzieś w latach 50' 60' był
    > przepis, że kiedy cię wyprzedzano w miejscu ewidentnie
    > niedozwolonym

    Tak, w latach 50-60 było tyle aut, że nie dało się jeździć
    ;-). I wyprzedzało się jak tylko była sposobność, bo może za
    100 metrów znów będzie tłok ;-)

    > ...to miałeś prawo zajechać drogę aby uniemożliwić manewr
    > piratowi.

    W uzasadnionych przypadkach zezwalano też na użycie broni
    gładkolufowej ;-))

    A tak poważnie to temu milicjantowi udziela się już demencja
    starcza ;-)

  • 12. Data: 2012-06-12 08:51:00
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > W uzasadnionych przypadkach zezwalano też na użycie broni gładkolufowej
    > ;-))
    >
    > A tak poważnie to temu milicjantowi udziela się już demencja starcza ;-)

    Dwie osoby. Milicjant emeryt i Robert_J. Komu uwierzyć?

    Marek

  • 13. Data: 2012-06-12 08:54:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Dwie osoby. Milicjant emeryt i Robert_J. Komu uwierzyć?

    Psom nigdy nie wierzyć i w nic.

  • 14. Data: 2012-06-12 09:02:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Cavallino

    > Psom nigdy nie wierzyć i w nic.

    A koniom?

    PS. http://tiny.pl/hp3qh

  • 15. Data: 2012-06-12 09:46:41
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A koniom?
    >
    > PS. http://tiny.pl/hp3qh

    Autentyk z czasów technikum. Zapytaliśmy kiedyś takiego jednego z
    podzakopiańskiej wsi, "walisz konia?", "Niyyy, mom traaaktor"

    Marek

  • 16. Data: 2012-06-12 11:07:57
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał w wiadomości grup

    > Psom nigdy nie wierzyć i w nic.

    Co jak co, ale stary emerytowany glina przy kieliszku dużo ciekawych
    historyjek opowiadał, jak to po melinach chodzili, po burdelach, bo glina
    przecież najlepiej wiedział gdzie kupić flaszkę, gdzie dupę na wieczór
    wyrwać. Sporo opowieści pokrywało się z ogólnokrążącymi PRLowskimi "mitami"
    o policji, jaka to jest i wogóle.

    Marek

  • 17. Data: 2012-06-12 11:53:20
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Mon, 11 Jun 2012 22:29:53 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > Ja jestem za, wreszcie byłby jakiś bat na piratów drogowych. Tylko nazwę
    > trzeba dać inna, bo ta się źle kojarzy (a nie do końca słusznie!).

    Badania pokazały, że najlepszą metodą poprawy bezpieczeństwa na drogach
    jest zamontowanie na kierownicy około 20-centymetrowej długości szpili
    skierowanej w gardło kierowcy.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 18. Data: 2012-06-12 12:32:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 12 Jun 2012 11:07:57 +0200 osobnik zwany 4CX250
    wystukał:

    to coś kiepski był, że musiał kupować

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2012-06-12 12:41:05
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > to coś kiepski był, że musiał kupować

    Napisałem kupić ale możliwe że w zamian za odstąpienie od czynności po
    prostu dostawał w prezencie.

    Marek

  • 20. Data: 2012-06-12 12:47:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Marek 'marcus075' Karweta wrote:
> [...]
    > drogach jest zamontowanie na kierownicy około 20-centymetrowej
    > długości szpili skierowanej w gardło kierowcy.

    zieeeew...