  • 1. Data: 2012-06-11 16:09:05
    Temat: bmw x3 2008 za 19.900 zł ?
    Od: "Pawell" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    no tylko wsiadać,
    kolor czarny metalic jakby ktoś pytał ;)
    http://otomoto.pl/bmw-x3-x-3-3-0-diesel-218-km-C2466
    4084.html

  • 2. Data: 2012-06-11 17:09:39
    Temat: Re: bmw x3 2008 za 19.900 zł ?
    Od: " " <s...@W...gazeta.pl>

    Pawell <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > no tylko wsiadać,
    > kolor czarny metalic jakby ktoś pytał ;)
    > http://otomoto.pl/bmw-x3-x-3-3-0-diesel-218-km-C2466
    4084.html

    donerwetterr piszcie szybko czy da sie TE kluczyki zaprogramowac pod inne
    auto. Bo wlasnie taki kolo mnie zaparkowal, to bym bral.
    tylko dajcie znac w miare zanim gostek przyjdzie.
    go z gostkiem nie biore - za duzo wachy sie spala do lasu i nazad.....

  • 3. Data: 2012-06-11 18:00:40
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-06-2012 16:09, Pawell pisze:
    > no tylko wsiadać,
    > kolor czarny metalic jakby ktoś pytał ;)
    > http://otomoto.pl/bmw-x3-x-3-3-0-diesel-218-km-C2466
    4084.html

    Mam wrażenie, że widziałem go ostatnio na poznańskiej lawecie jadącej od
    strony Berlina (zwróciłem uwagę na importowane cukiereczki).

    --
    Pozdr.

  • 4. Data: 2012-06-11 20:49:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-11 16:09, Pawell pisze:
    > no tylko wsiadać,
    > kolor czarny metalic jakby ktoś pytał ;)
    > http://otomoto.pl/bmw-x3-x-3-3-0-diesel-218-km-C2466
    4084.html

    No i zajebiście.
    Gdzieś zginie X3.

  • 5. Data: 2012-06-11 23:03:46
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 11 Jun 2012 14:09:05 +0000 (UTC), Pawell wrote:

    > no tylko wsiadać,
    > kolor czarny metalic jakby ktoś pytał ;)
    > http://otomoto.pl/bmw-x3-x-3-3-0-diesel-218-km-C2466
    4084.html

    Przy takich okazjach widać, że naszych stróżów prawa kradzieże samochodów
    nie interesują, bo ten proceder ma się świetnie.

    Bo powinien jakiś policjant po cywilnemu umówić się ze sprzedającym, spisać
    VIN z tych dokumentów i zaczekać aż w CEPiK ten VIN się pojawi
    zarejestrowany, a wtedy bardzo dokładnie przetrzepać to auto i zwrócić
    właścicielowi.

    No ale po co?

  • 6. Data: 2012-06-12 06:47:34
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-06-11 23:03, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > VIN z tych dokumentów i zaczekać aż w CEPiK ten VIN się pojawi
    > zarejestrowany, a wtedy bardzo dokładnie przetrzepać to auto i zwrócić

    Ale nikomu oprócz osoby, która kupi takie gorące auto po przeszczepie
    to nie przeszkadza. BMW ma nakręconą koniunkturę, bo jako producenta
    interesuje ich tylko pierwszy właściciel, a ten kupi se nowe.
    Ubezpieczyciel ma argument, aby podnosić składki. Policja ma
    walczyć z przestępczością, bo przecież nie chodzi o to, aby
    ją zwalczyć, ale zwalczać - czyli utrzymywać stan obecny.

    życie.

  • 7. Data: 2012-06-12 07:26:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

> [...]
    > spisać VIN z tych dokumentów i zaczekać aż w CEPiK ten VIN się pojawi
    > zarejestrowany, a wtedy bardzo dokładnie przetrzepać to auto i zwrócić

    Oczekujesz od policji bardziej złożonego myślenia? Pewnie co tysięczny
    jest do tego zdolny. Przytłaczająca większość z nich potrafi jedynie
    "prowadzić czynności", które do niczego nie prowadzą, o ile przestępcy
    nie wykryje się i nie wskaże im samodzielnie (a i to nie zawsze
    gwarantuje sukces).

  • 8. Data: 2012-06-12 07:37:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2012 05:26:36 +0000 (UTC), to napisał(a):
    > begin Tomasz Pyra

    No po co ? Trzech Polakow bedzie niezadowolonych, jeden Niemiec bedzie
    niezadowolny, i tylko niemiecki ubezpieczyciel bedzie zadowolony :-)

> [...]
    > "prowadzić czynności", które do niczego nie prowadzą, o ile przestępcy
    > nie wykryje się i nie wskaże im samodzielnie (a i to nie zawsze

    No bo tak prawde mowiac to wykrycie przypadkowej kradziezy graniczy z
    niemozliwoscia. Owszem, mozna zadzialac z wyprzedzeniem jak powyzej..

    Tym niemniej ilosc kradziezy samochodow znacznie spadla, choc wcale nie
    wiaze tego z naszymi dzielnymi strozami prawa ... choc ponoc pare gangow
    zlodzei udalo im sie rozbic :-)

    J.

  • 9. Data: 2012-06-12 08:28:22
    Od: PJ <p...@g...com>

[...]

    poprawie nieco ten koncept ...
    zamiast spisywania pojedynczych aut -> wydruk listy z orzeczona szkoda
    calkowita, sprzedanych na licytacjach (np. nie starsze niz 3-lata,
    cena pow. 50k euro) pozniej siadamy do CEPIK-a i zaczyna sie
    karuzela ...

    P:

  • 10. Data: 2012-06-12 09:04:35
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2012-06-12 07:37, J.F. pisze:

    > Tym niemniej ilosc kradziezy samochodow znacznie spadla, choc wcale nie
    > wiaze tego z naszymi dzielnymi strozami prawa ... choc ponoc pare gangow
    > zlodzei udalo im sie rozbic :-)

    Masz bardzo nieaktualne dane. Ilość kradzieży wzrosła i to bardzo w
    ostatnim roku (a może dwóch).

    A.