  • 1. Data: 2012-06-12 00:28:47
    Temat: ORMO
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    Jak myślicie, jak wyglądałyby polskie realia drogowe gdyby na nowo
    powołano ORMO ? :)

    --
    Pozdr.

  • 2. Data: 2012-06-12 00:29:53
    Temat: Re: ORMO
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Jak myślicie, jak wyglądałyby polskie realia drogowe gdyby na nowo
    > powołano ORMO ? :)

    Ja jestem za, wreszcie byłby jakiś bat na piratów drogowych. Tylko nazwę
    trzeba dać inna, bo ta się źle kojarzy (a nie do końca słusznie!).

  • 3. Data: 2012-06-12 00:32:33
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-06-2012 00:29, to pisze:
    > Ja jestem za, wreszcie byłby jakiś bat na piratów drogowych. Tylko nazwę
    > trzeba dać inna, bo ta się źle kojarzy (a nie do końca słusznie!).

    Tez uważam, że byłoby bezpieczniej gdyby rozsądni Polacy wzięli sprawy w
    swoje ręce! Ciekawe czy ktoś z PMSu nadawałby się ORMOWca? Może jakiś
    ranking??

    --
    Pozdr.

  • 4. Data: 2012-06-12 00:43:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 12 Jun 2012 00:32:33 +0200, DoQ napisał(a):

    > Tez uważam, że byłoby bezpieczniej gdyby rozsądni Polacy wzięli sprawy w
    > swoje ręce!

    Ale sa jeszcze jeszcze kibole i dresiarze w samochodach.

    > Ciekawe czy ktoś z PMSu nadawałby się ORMOWca? Może jakiś ranking??

    Ja z przyjemnoscia. Niech by jakis inny ormowiec wszedl na odciski :-)

    I moze bym sie nawet na wiejska delegowal :-)

    J.

  • 5. Data: 2012-06-12 00:51:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/06/2012 23:32, DoQ wrote:

    > Tez uważam, że byłoby bezpieczniej gdyby rozsądni Polacy wzięli sprawy w
    > swoje ręce! Ciekawe czy ktoś z PMSu nadawałby się ORMOWca? Może jakiś
    > ranking??

    Wnioskuję, aby jednym z punktów w aplikacji było pytanie o posiadany
    rejestrator.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 6. Data: 2012-06-12 00:54:36
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Tez uważam, że byłoby bezpieczniej gdyby rozsądni Polacy wzięli sprawy w
    > swoje ręce! Ciekawe czy ktoś z PMSu nadawałby się ORMOWca? Może jakiś
    > ranking??

    Ja głosuję na Pięknego Romana!

  • 7. Data: 2012-06-12 02:29:29
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Jak myślicie, jak wyglądałyby polskie realia drogowe gdyby na nowo
    > powołano ORMO ? :)

    Bez zmian - wszyscy byliby ORMOwcami i nie byloby kogo lapac.
    Ilu ORMOwcow rozjezdzaja wasze autka na 100km?

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 8. Data: 2012-06-12 08:04:26
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Jun 2012 22:54:36 +0000 (UTC), to

    > Ja głosuję na Pięknego Romana!

    Ja postawię na megrimsa.

    Ma szybkie auta -- wszystkich dopadnie.
    Jak się będą stawiać, to i taranem weźmie!

    BP NMSP ;)

    --
    Pozdor Myjk

  • 9. Data: 2012-06-12 08:13:13
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "DoQ" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Jak myślicie, jak wyglądałyby polskie realia drogowe gdyby na nowo
    > powołano ORMO ? :)

    Nie wiem na ile to prawda, stary milicjant kiedyś, opowiadał mi że dawniej
    gdzieś w latach 50' 60' był przepis, że kiedy cię wyprzedzano w miejscu
    ewidentnie niedozwolonym to miałeś prawo zajechać drogę aby uniemożliwić
    manewr piratowi.

    Marek

  • 10. Data: 2012-06-12 08:35:00
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-06-2012 08:13, 4CX250 pisze:
> [...]
    > dawniej gdzieś w latach 50' 60' był przepis, że kiedy cię wyprzedzano w
    > miejscu ewidentnie niedozwolonym to miałeś prawo zajechać drogę aby

    To mi się podoba! Takie prawo przytemperowałoby nasze hiszpańskie
    temperamenty!

    --
    Pozdr.