  • 1. Data: 2012-06-11 11:20:25
    Temat: Wymiana radia w Ford Fusion
    Od: Slavko <s...@o...eu>

    Witam,
    Chciałbym wymienić radio w Fordzie Fusion rocznik 2003.
    Zamontowane jest tam model RDS 3500 a chciałbym mieć Sony CD drugiej
    generacji tak aby odtwarzał MP3.
    Bo bliższych oględzinach nasunął się "mały" problem: aktualny model
    składa się z trzech części a ten który chciałbym mieć (zresztą
    wszystkie z model z CD) jest jednobryłowy... Czy oznacza to że należy
    wymienić ten kawałek plastiku (a nawiasem jak to profesjonalnie się
    nazywa aby wiedzieć o co pytać w sklepie albo na giełdzie)?Czy
    potrzebna będzie jeszcze przejsćiówka (gniazdo)do podłączenia
    elektryki?

    Proszę o sugestie i rady,
    THX

    Slavko

  • 2. Data: 2012-06-11 12:07:47
    Temat: Re: Wymiana radia w Ford Fusion
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    >Chciałbym wymienić radio w Fordzie Fusion rocznik >2003.
    http://allegro.pl/ramka-montazowa-1din-ford-fiesta-f
    usion-2002-i2338357108.html

  • 3. Data: 2012-06-11 12:11:51
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-06-11 11:20, *Slavko* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:
> [...]
    > Chciałbym wymienić radio w Fordzie Fusion rocznik 2003.
    > Zamontowane jest tam model RDS 3500 a chciałbym mieć Sony CD drugiej

    Sprawdź czy aby ten nowy model radia nie jest przystosowany do szyny
    CAN, bo podejrzewam (na Fordach się słabo znam, więc możliwe, że się
    mylę), że w 2003 jeszcze jej w Fusion nie było, a nowe radio raczej już
    z taką współpracuje.
    No chyba, że to niefirmowe radio (bo firmowego z MP3 nie znalazłem ;) )
    i wtedy poza estetyką nie ma przeszkód w montowaniu standardowego radia
    2 DIN, bo ze zdjęć, które widziałem radio RDS 3500 nie składa się z
    trzech części - to normalne radio 2 DIN, tylko płyta czołowa tak wygląda.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 4. Data: 2012-06-11 14:12:57
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    >Chciałbym wymienić radio w Fordzie Fusion rocznik 2003.
    >Zamontowane jest tam model RDS 3500 a chciałbym mieć Sony CD drugiej
    >generacji tak aby odtwarzał MP3.

    kup sobie transmiter za 20 zł i po bólu :)
    pzdr
    GL

  • 5. Data: 2012-06-11 16:26:10
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 11 Cze, 14:12, "glang" <g...@o...pl> wrote:

    > kup sobie transmiter za 20 zł i po bólu :)

    Takie za 20zł działają jakoś sensownie?

  • 6. Data: 2012-06-11 17:35:37
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > kup sobie transmiter za 20 zł i po bólu :)

    > Takie za 20zł działają jakoś sensownie?

    widziałem nawet takie po 13 które działają sensownie
    pzdr
    GL

  • 7. Data: 2012-06-11 19:23:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin glang

    > widziałem nawet takie po 13 które działają sensownie pzdr

    Chyba jak ktoś jest głuchy.

  • 8. Data: 2012-06-11 19:44:46
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Chyba jak ktoś jest głuchy.

    no tak. bo w każdym samochodzie jest idealna cisza i każdy ma sprzęt
    audiofilski :)
    mimo to pzdr
    GL

  • 9. Data: 2012-06-11 21:42:52
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 11-06-2012 19:44, glang pisze:
    > no tak. bo w każdym samochodzie jest idealna cisza i każdy ma sprzęt
    > audiofilski :)
    > mimo to pzdr

    Mimo to jest głuchy :)

    --
    Pozdr.

  • 10. Data: 2012-06-11 21:54:47
    Od: "Mirek" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Slavko" <s...@o...eu> napisał w wiadomości grup
    6g2000vbn.googlegroups.com...
> [...]
    > nazywa aby wiedzieć o co pytać w sklepie albo na giełdzie)?Czy
    > potrzebna będzie jeszcze przejsćiówka (gniazdo)do podłączenia

    Czesc,

    Przede wszystkim czy te SONY to jest fordowskie czy jakis inny 2din? ?
    Ja zmienialem w fusionie 03 radio kaseciaka 2500 na CD 4500 chyba, nie
    czyta coprawda mp3 ale jest fabryczne i pasuje w to samo miejsce bez zadnych
    przerobek.
    Problem w tym ze wszystkie fusiony po lifcie miala zupelnie inne radia i bez
    duzych przerobek nie wsadzisz go tak plug n play, takze zostaje albo
    nieoryginalne radio albo wybor wersji z CD.
    Elektryka w serii 2500/3500/4500 jest taka sama, wpinasz kostke i dziala :)
    ba, nawet automatyczne regulacja glosnosci w zaleznosci od predkosci
    dzialala :)

    Pozdr
    Mirek