  • 51. Data: 2012-07-02 12:54:15
    Temat: Re: ORLEN ON po 5,45!!!
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@i...dyndns.org.invalid> napisał w wiadomości
    news:120701.214510.pms.2790@int.dyndns.org.invalid..
    .

    > Stacja na wylocie w stronę DC? Zacna stacja to jest, tankujesz za 180,
    > dajesz 200 i wydają 120 reszty...

    To ta. :) Gość wlał mi paliwo, odmierzając tak, że dystrybutor pokazał
    275zł, a jak płaciłem kartą to było na rachunku 270zł. Zauważyłem jak już
    odjechałem. Może promocja taka. :)
    Zresztą ten ich dystrybutor to moim zdaniem operuje na jakichś mniejszych
    litrach. Bo jakoś niemożliwe by nalać ponad 51, jak nie pali mi się rezerwa.
    :)

  • 52. Data: 2012-07-02 12:56:01
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "to" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > begin Vlad The Ripper

    > Trzy razy dzisiaj tankowałeś?

    Pisane w pośpiechu i niejasno wyszło. Tankowałem raz, na pierwszej podanej
    stacji. Na kolejnych stacjach tylko zwracałem uwagę na ceny, bo często z
    nich korzystam.

  • 53. Data: 2012-07-02 19:29:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant <x...@g...pl> wrote:

    >Cena do
    >niedawna oscylowala ponad 6 PLN

    Gdzie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 54. Data: 2012-07-02 20:54:09
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    W dniu 2012-07-02 12:07, Chris pisze:
    > v...@i...pl nabazgrał(a):

    > Poczekaj chwilkę i znowu podskoczy ... zaczeło się kolejne embargo na
    > ropę i giełda od razu zareagowała z 77usd na 85usd w parę min ..
    > żegnajcie tanie wakacje :(

    No ale ja sie ciesze bo juz pod 6 podchodzilo, to prawie 10% stanialo :)

    --
    venioo -> GG:198909
    "What a wonderful wooooorld!" :)

  • 55. Data: 2012-07-03 00:13:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 02 Jul 2012 10:22:57 +0200, Lukasz napisał(a):

    > Dziś przejeżdżałem koło Orlena w Jelczu-Laskowicach (koło Wrocławia) -
    > ON po 5,17zł

    eee - chyba ktos sie pomylil.
    5.47 to by moglo byc.

    J.

  • 56. Data: 2012-07-03 07:46:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant

    > Cena do niedawna oscylowala ponad 6 PLN,

    Oscylowała ponad? Ciekawa konstrukcja.

    Ponadto, gdzie tak oscylowała ponad?

    > legenradnych juz "pieciu zlotych"
    > tez miala nie przebic i co ?

    Paliwo jest surowcem bardzo podatnym na sytuację na rynku. Popyt jest coraz
    większy, a zasobów mniej z każdym dniem. Nie wiem zatem kto tak twierdził,
    zapewne jakiś wyjątkowy "specjalista".

    > Kontrakty na rope tanieja wiec i cena gotowego paliwa
    > musiala nieco spasc tyle, ze tutaj 60% ceny na stacji
    > to akcyzy i podatki

    Czy od stycznia 2008, kiedy to ulepszony ON na BP kosztował 3.45,
    podatki się zmieniły jakoś drastycznie, że teraz tak cena skoczyła?
    Ustalmy, podatki były, są i będą. Wszędzie. Podatki nie mają wpływu na cenę
    surowca, tak samo jak i rząd -- choć populiści tak wykrzykują, a co większe
    jelenie to łykają i powielają, żeby im było łatwiej życie znieść.

    > i podatki wiec nie ma sie co podniecac,
    > ze 30 groszy w dol polecialo.

    Nikt się nie podnieca, co najwyżej prześmiewa -- bo jak to możliwe że w
    "tuskmenstanie" takie rzeczy sa możliwe jak spadek ceny paliwa?

    --
    Pozdor Myjk

  • 57. Data: 2012-07-03 08:19:22
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

    W dniu 2012-07-03 00:13, J.F. pisze:

    > eee - chyba ktos sie pomylil.
    > 5.47 to by moglo byc.

    tam się nie mylą, tam zawsze jest najtaniej - zawsze jak pracuję w
    tamtej okolicy to tam tankuję (choć niestety rzadko to się zdarza)
    Z resztą z tego co pamiętam to same produkty typu cola też tańsze niż na
    innych orlenach

    Lukasz

  • 58. Data: 2012-07-03 10:40:09
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    W dniu 2012-07-02 19:29, jerzu pisze:

    > Gdzie?

    Witam

    Myslowice, stacja BP obok dawnej kopalni o tej samej nazwie, cena PB98
    6,20 teraz spadlo na 5,97. W Sosnowcu BP obok teatru Zaglebia z 6,17
    spadlo do 5,95 a on z 6,02 do 5,78. Wiec kilkoma groszami w dol naprawde
    sie nie podniecam.

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 59. Data: 2012-07-03 10:42:18
    Od: Xiant <x...@g...pl>

    W dniu 2012-07-03 07:46, Myjk pisze:
    > Mon, 02 Jul 2012 12:37:43 +0200, Xiant

    > Oscylowała ponad? Ciekawa konstrukcja.

    Witam

    Owszem ciekawa :P

    > Ponadto, gdzie tak oscylowała ponad?

    Myslowice, Sosnowiec.

> [...]

    > surowca, tak samo jak i rząd -- choć populiści tak wykrzykują, a co większe
    > jelenie to łykają i powielają, żeby im było łatwiej życie znieść.

    Podniesiono akcyze, podniesiono VAT ... Kolega wrocil z Ksiezyca ?

    To akurat racja :))

    Pozdrawiam
    Xiant

  • 60. Data: 2012-07-03 12:50:06
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-07-03 05:46:15 +0000, Myjk <m...@n...op.pl> said:

    > Podatki nie mają wpływu na cenę
    > surowca,

    Nie spotkałem się z takim twierdzeniem (ale nie wszędzie bywam).

    > tak samo jak i rząd -- choć populiści tak wykrzykują, a co większe
    > jelenie to łykają i powielają, żeby im było łatwiej życie znieść.

    Za to spotykam się z tezą, że procentowy podatek nałożony na surowiec
    ma znaczący wpływ na cenę końcowego produktu.

    --
    Bydlę