  • 1. Data: 2012-03-08 06:31:58
    Temat: ORANGE znów najgorszy
    Od: "Gabor" <G...@b...pl>

    ciekawy śledczy artykuł pokazujący Polski punkt widzenia:

    Czy umowa z operatorem podpisana w styczniu i gwarantująca zniżkę na
    abonament może stać w ciągu kilku dni - i to bez wiedzy abonenta - umową
    lutową bez bonusów? W Orange to możliwe. I jeszcze ci wytkną, że informujesz
    o całej sprawie prasę.

    http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,11297121,Klient_
    podpisal_umowe_w_styczniu__Orange__to_bylo.html

    Gabor

  • 2. Data: 2012-03-08 09:01:07
    Temat: Re: ORANGE znów najgorszy
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-08 07:31, Gabor pisze:
> [...]
    > o całej sprawie prasę.
    >
    > http://wyborcza.biz/biznes/1,101558,11297121,Klient_
    podpisal_umowe_w_styczniu__Orange__to_bylo.html

    Ewidentne złamanie prawa przez Orange.. Klient może zerwać taką umowę i
    zażądać zadość uczynienia za poniesione straty. A tak swoją drogą, ja
    jako wieloletni klient Orange nie mam krytycznych uwag pod ich adresem.

  • 3. Data: 2012-03-10 07:20:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 08 Mar 2012 10:01:07 +0100, jadryś napisał(a):
    podpisal_umowe_w_styczniu__Orange__to_bylo.html

    > Ewidentne złamanie prawa przez Orange.. Klient może zerwać taką umowę i
    > zażądać zadość uczynienia za poniesione straty.

    No to przeciez dostal. 17 zl .

    > A tak swoją drogą, ja
    > jako wieloletni klient Orange nie mam krytycznych uwag pod ich adresem.

    Pomylki sie wszystkim zdarzaja.

    J.

  • 4. Data: 2012-03-11 11:44:49
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:
    podpisal_umowe_w_styczniu__Orange__to_bylo.html

    > No to przeciez dostal. 17 zl .

    > Pomylki sie wszystkim zdarzaja.

    Tylko czemu tak strasznie im trudno jest sie przyznać do tej pomyłki :)

  • 5. Data: 2012-03-11 12:17:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 11 Mar 2012 12:44:49 +0100, Marek Dyjor napisał(a):
    podpisal_umowe_w_styczniu__Orange__to_bylo.html

    > Tylko czemu tak strasznie im trudno jest sie przyznać do tej pomyłki :)

    Bo tak mamy w systemie.
    My mamy 10 mln klientow i jak raz na tysiac zdazy sie jakis blad to wiesz
    pan ile to jest razem ?

    J.

  • 6. Data: 2012-03-12 10:45:56
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-03-10 08:20, J.F. pisze:
    podpisal_umowe_w_styczniu__Orange__to_bylo.html

    > No to przeciez dostal. 17 zl .

    > Pomylki sie wszystkim zdarzaja.
    >
    > J.

    Jasne, i do zaakceptowania, zwłaszcza gdy nie są nagminne.