  • 11. Data: 2014-10-08 10:01:59
    Temat: Re: OMG!
    Od: Michał Smolnik <m...@g...com>

    W dniu 08.10.2014 o 09:50, JDX pisze:
    > On 2014-10-08 01:08, sundayman wrote:
    > [...]
    > No. IMO z białym iPhone wizualnie dobrze się komponuje. :-) Teraz tylko
    > jakiś marketroid musi dopracować ten pomysł. :-)
    >
    > Mnie to ta konstrukcja jakoś specjalnie nie zdziwiła. Dopóki nie
    > przyjrzałem się dokładniej:
    > http://www.highfidelity.pl/foto_testy/1209/ear/20.jp
    g. Z tą płytką
    > uniwersalną to koleś zdecydowanie przesadził. Chociaż, z drugiej strony,
    > może w tym wszystkim o to chodzi, aby produkt wyglądał jak z
    > najpodlejszej manufaktury? :-)

    Dołożyłby 500 zł i miałby eleganckie PCB. Mogą być nawet jednowarstwowe,
    jak w tym urządzeniu.
    Też nie rozumiem tego podejścia.

    Pozdrawiam,
    --
    Michał

  • 12. Data: 2014-10-08 10:04:56
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "JDX" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > uniwersalną to koleś zdecydowanie przesadził. Chociaż, z drugiej strony,
    > może w tym wszystkim o to chodzi, aby produkt wyglądał jak z

    Samochody ręcznie robione to chyba górna półka jest.
    P.G.

  • 13. Data: 2014-10-08 10:09:18
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Mirosław Kwaśniak" <m...@u...ikem.pwr.wroc.pl> napisał w
    wiadomości news:5434e4d8$0$18088$65785112@news.neostrada.pl...

    > Innymi słowy nie technologia a cena urządzenia określają jednak tę
    > należytą
    > jakość grania. I patrząc po nazwach to bez 6K PLN ciężko mówić o
    > zaspokojeniu apetytów.

    Niedawno na wp.pl przeczytałem coś takiego:
    Spotyka się dwóch bogatych Rosjan. Zobacz jaki krawat sobie kupiłem. Ile
    dałeś? 500$. To frajer jesteś. Znam sklep, gdzie taki można kupić za 700$.
    P.G.

  • 14. Data: 2014-10-08 10:09:45
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 8 Oct 2014 00:59:09 +0200, RoMan Mandziejewicz
    <r...@p...pl.invalid> wrote:
    > Dlaczego musimy się wstydzić?

    http://audiotweak.net/2013/11/09/polish-wanna-be-hig
    h-end-cmoy-headphon
    e-amplifier/

    Ale dlaczego pod razu wstydzić, bo złe w środku wygląda? Gra
    zajebiście, klienci w większości zadowoleni. Jego pająkowe
    konstrukcje są produktami roku 2012:

    http://highfidelity.pl/@main-1777&lang=

    --
    Marek

  • 15. Data: 2014-10-08 10:47:14
    Od: Michał Lankosz <m...@t...pl>

    W dniu 2014-10-08 09:14, Marek pisze:

    > Przecież w recenzjach tego sprzętu nikt wnetrza nie ukrywał:
    >
    > http://www.highfidelity.pl/@main-1404&lang=
    >
    > Taki montaż zapewnił właśnie tą niebywałą jakość, o której piszą w
    > recenzjach.

    "Po wzmocnieniu sygnał trafia do (niezłoconego) gniazda słuchawkowego
    [...]" - rezygnacja ze złocenia to też świadomy wybór?

    --
    Michał

  • 16. Data: 2014-10-08 11:11:34
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2014-10-08 10:04, Piotr Gałka wrote:
    [...]
    > Samochody ręcznie robione to chyba górna półka jest.
    No właśnie, o tym m.in. myślałem. :-)

  • 17. Data: 2014-10-08 12:15:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Marek,

    Wednesday, October 8, 2014, 10:09:45 AM, you wrote:

    > http://audiotweak.net/2013/11/09/polish-wanna-be-hig
    h-end-cmoy-headphon
    > e-amplifier/
    > Ale dlaczego pod razu wstydzić, bo złe w środku wygląda?

    Bo to nieuczciwe jest.

    > Gra zajebiście,

    Myślę, że wątpię.

    > klienci w większości zadowoleni. Jego pająkowe
    > konstrukcje są produktami roku 2012:
    > http://highfidelity.pl/@main-1777&lang=

    Jasssne - wyznawcy nigdy nie przyznają się do wpadki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 18. Data: 2014-10-08 12:21:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello JDX,

    Wednesday, October 8, 2014, 11:11:34 AM, you wrote:

    > No właśnie, o tym m.in. myślałem. :-)

    Chciałbyś mieć tak wykonany samochód jak ten... ,,wzmacniacz"?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 19. Data: 2014-10-08 12:48:55
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 08.10.2014 12:15, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Bo to nieuczciwe jest.

    Co jest niby nieuczciwe? Że ktoś zrobił ręcznie, może nawet trochę
    niechlujnie, ale komuś się tak podoba i za to zapłacił?
    Można by się kłócić, gdyby koleś to ukrywał, ale tak najwyraźniej nie
    jest. Z resztą co audiofila obchodzi co jest w środku? Gra ładnie,
    wygląda ładnie, nikt takiego nie ma, stać mnie - kupuję.
    I jeszcze jedno: teraz to Ty wyznajesz jakiś okultyzm ;) Myślisz, że
    przez ładne ścieżki, montaż automatyczny, elementy 0nic0nic, ROHS itp.
    uzyskasz lepsze brzmienie? ;)

    --
    Mirek.

  • 20. Data: 2014-10-08 12:52:25
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    On 08.10.2014 12:21, RoMan Mandziejewicz wrote:

    > Chciałbyœ mieć tak wykonany samochód jak ten... „wzmacniacz”?

    Widziałeś samochód rajdowy w środku?

    --
    Mirek.