  • 1. Data: 2010-04-30 13:35:54
    Temat: TRAFO TECH.
    Od: "CosteC" <c...@k...pl>

    Hej wszystkim,

    Dawno temu (styczeń) zamówiłem w trafotech sp. z o.o. 10 transformatorków
    230-> 230/400/12V mocy około 40W. Dzisiaj skończyłem je reklamować i to co
    mam nawet działa. Co prawda każdy daje inne napięcia, i trochę druty wyłażą
    spod izolacji, ale to duży postęp jak porównać z pierwszymi które na biegu
    jałowym potrafiły stopić na sobie izolacje. Obietnice dotyczące terminów
    firma Trafotech przekracza notorycznie, zapewnienia o jakości są bez
    pokrycia, towar przed wysyłką nie jest testowany w żaden sposób, nawet nowe
    typy. Czyli http://www.trafotech.pl/ tych panów nie polecam.

    Pozdrawiam,
    CosteC