  • 51. Data: 2014-08-26 21:34:18
    Temat: Re: OC sprawcy a zniszczony sprzet
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2014-08-26 21:01, masti pisze:

    > nie wszelka tylko do sumy ubezpieczenia.

    Oczywiście tak, ale trudno to pisać tyle razy :)

  • 52. Data: 2014-08-27 08:41:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 26.08.2014 21:01, masti pisze:

> [...]

    W sumie na mocy ustawy.

    > nie wszelka tylko do sumy ubezpieczenia.

    No i z paroma wyjątkami, ale telefon do nich nie należy a i ustawowej
    minimalnej sumy ubezpieczenia jego wartość raczej nie przekroczy ;)

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 53. Data: 2014-08-27 08:42:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jako że raduś jest szczery i uczciwy jak sowiecka propaganda, nie
    zamierzam odpowiadać na jego zaczepki ani prowokacje.

    Postępowanie w sprawie stalkingu jest w drodze.

  • 54. Data: 2014-08-27 10:18:12
    Od: Trybun <I...@j...com>

> [...]
    > szkody z wypadkiem, co do którego wątpliwości nie ma.
    >
    > Gorzej, gdyby ubezpieczyciel mówił:
    >
    > -- złe mocowanie telefonu spowodowało ów wypadek
    >
    > -- telefon w wyniku tego wypadku nie ucierpiał,
    > lecz rowerzysta tak się zdenerwował wypadkiem,
    > że w tarkcie rozmowy z ubezpieczycielem,
    > gruchnął telefonem o ,,asfalt''
    >
    > -- tego telefonu w ogóle nie było (i nie ma)
    >
    > -- telefon jest, spadł, podrapał się, ale że był
    > wcześniej mocno podarpany, trudno ocenić, jak
    > mocno ucierpiał w wyniku tego akurat wypadku,
    > a ubezpieczyciel nie odpowiada za podrapania ,,inne''

    Myślę że to niewiele zmienia. Przed sądem PZU wszystko może odkręcić. I
    nie sadzę żeby w świetle obowiązującego prawa sąd rozpatrzył sprawę
    pozytywnie dla powoda. Telefony, telewizory czy inne tego typu sprawy
    nie są wyposażeniem roweru.

  • 55. Data: 2014-08-27 10:38:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 27.08.2014 10:18, Trybun pisze:

    > pozytywnie dla powoda. Telefony, telewizory czy inne tego typu sprawy
    > nie są wyposażeniem roweru.

    To ma znaczenie tylko w przypadku AC.

  • 56. Data: 2014-08-27 13:00:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-08-27 08:42, Użytkownik Andrzej Lawa napisał:
    > Jako że raduś jest szczery i uczciwy jak sowiecka propaganda, nie
    > zamierzam odpowiadać na jego zaczepki ani prowokacje.

    Jako że andrzejku zrobiłeś się szczery i uczciwy jak sowiecka
    propaganda to tradycyjnie uważam że piszesz brednie.
    Tak jak zawsze zresztą.

    > Postępowanie w sprawie stalkingu jest w drodze.

    Znajdź kogoś mądrzejszego i niech ci wytłumaczy na czym
    stalking polega, andrzejku.

    Pozdrawiam

  • 58. Data: 2014-08-27 16:00:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-08-27 10:18, Trybun pisze:

> [...]
    > nie sadzę żeby w świetle obowiązującego prawa sąd rozpatrzył sprawę
    > pozytywnie dla powoda. Telefony, telewizory czy inne tego typu sprawy

    ??? To OC pokrywa tylko szkody na rowerze? LOL

    --
    Liwiusz

  • 59. Data: 2014-08-27 19:43:58
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 26 Aug 2014, Andrzej Lawa wrote:

    > Swoją drogą czy takie kombinacje nie wyczerpują znamion oszustwa?

    Na zdrowy rozum tak.
    Prawnie... widzę problem: jak złożysz wniosek o ściganie, to znaczy że
    wiesz że przysługuje zapłata, więc należało sprzeciwić się cywilnie.
    Chyba jakiś prokurato musiałby wystąpić z urzędu.

    > Wszak
    > usiłują wprowadzić w błąd/wykorzystać czyjąś nieświadomość w celu osignięcia
    > korzyści majątkowej... Jest jakieś orzecznictwo w tym kierunku?

    Nie znam, ale jakby co to też jestem ciekaw.

    pzdr, Gotfryd

  • 60. Data: 2014-08-27 19:48:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 27 Aug 2014, Trybun wrote:

    > Telefony, telewizory czy inne tego typu sprawy nie są
    > wyposażeniem roweru.

    Dedukuję, że jak będziesz wiózł samochodem jakiś drogi sprzęt, i po
    drodze ktoś skasuje Ci auto razem z tym sprzętem, to bez oporów
    przełkniesz argumetację że odszkodowanie się nie należy, bo to
    "nie jest wyposażenie samochodu"?

    pzdr, Gotfryd