  • 11. Data: 2013-05-11 21:36:43
    Temat: Re: OBD2 ELM 327 warto?
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Mirek Ptak" <n...@n...pl> wrote in message
    news:518ce9c0$0$1255$65785112@news.neostrada.pl...
    > Dnia 2013-05-10 14:25, *Sebastian* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:
    > http://www.youtube.com/watch?v=uTz4kV1v2nk
    > Jak pisałem - sam nie sprawdziłem, ale chyba się jednak da :)

    da sie, kasowalem z androida po bt w kangoo i santa fe

  • 12. Data: 2013-05-13 08:09:49
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-10 17:31, *Yogi(n)* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > A możesz polecić konkretne urządzenie na BT? Jest tego trochę na allegro
    > i nie wiem, które kupić.

    Mam taki:
    http://allegro.pl/elm-327-1-5-bluetooth-obdii-najnow
    szy-2012-cd-i3221914978.html
    ... z wyglądu
    Wszystko to chińszczyzna i nie do końca chyba jest pewność co tam w
    środku siedzi, mimo takiej samej obudowy.
    Ja jestem zadowolony ze swojego elma

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 13. Data: 2013-05-13 08:45:42
    Od: PJ <p...@g...com>

    trudno wyczuc bo Check Engine w Zafirze B nie musi byc wywolany przez
    ECU czyli jak masz szczescie to kupujesz chinskie pudelko z
    niespodzianka (ELM 327 na BT) zczytujesz, kasujesz i problem znika a
    jak pecha to kupujesz OPCOM-a i bawisz sie dalej a ELM-a mozesz sobie
    zostawic jako zabawke do np. Torque

    PS poczytaj tez tutaj:
    http://www.zafiraklub.pl/forum/viewforum.php?f=28

    P.

  • 14. Data: 2013-05-13 09:48:01
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Tomasz Pyra" napisał w wiadomości grup
    et...

    > Do Opla najlepiej OP-COM.
    > Umożliwia diagnostykę na takim poziomie jak komputery w ASO.
    > Czyli masz pełen dostęp do wszystkich czujników, wszystkich systemów,
    > możliwość programowania kluczyków, zmiany niektórych parametrów itp. itd.

    Da się to gdzieś kupić? Na allegro widzę tylko jeden używany za 300zł.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 15. Data: 2013-05-13 10:17:46
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-13 09:48, *Ergie* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Da się to gdzieś kupić? Na allegro widzę tylko jeden używany za 300zł.

    http://www.ebay.pl/itm/OP-COM-Opel-Diagnose-Interfac
    e-Tester-OBD2-Diagnosegerat-OBD-2-OP-COM-Original-/3
    20785510979?pt=Elektroger%C3%A4te&hash=item4ab04e724
    3
    :)

  • 16. Data: 2013-05-13 10:45:45
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > http://www.ebay.pl/itm/OP-COM-Opel-Diagnose-Interfac
    e-Tester-OBD2-Diagnosegerat-OBD-2-OP-COM-Original-/3
    20785510979?pt=Elektroger%C3%
    > A4te&hash=item4ab04e7243
    > :)

    Chyba jednak taniej mnie wyjdzie jeździć czasem do serwisu :-) W takim razie
    wracam do pytania o OBD2 warto mając na uwadze że da tylko ograniczoną
    diagnozę?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 17. Data: 2013-05-13 18:37:11
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Da się to gdzieś kupić? Na allegro widzę tylko jeden używany za 300zł.

    jakieś 150zł, gościu z Wolbromia sprzedaje

  • 18. Data: 2013-05-13 18:40:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Chyba jednak taniej mnie wyjdzie jeździć czasem do serwisu :-) W takim
    > razie wracam do pytania o OBD2 warto mając na uwadze że da tylko
    > ograniczoną diagnozę?

    Jeśli mu się uda połączyć to warto

  • 19. Data: 2013-05-13 21:54:03
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-11 21:36, m4rkiz pisze:

    > da sie, kasowalem z androida po bt w kangoo i santa fe

    potwierdzam, kasowane przez OBDII z bt na Xsarze Picasso za pomocą laptopa.

    co do kupna to są takie małe drobne chińczyki z bluetoothem, które można
    założyć na port, zamknąć klapkę bezpieczników i jeździć z ciągle
    podpiętym i niewidocznym urządzeniem.

    Uważaj na allegro na cfaniaczków co nie sprzedają urządzenia ale usługę
    zamówienia z chin. Czekasz potem 3 tygodnie za 60zł, lepiej zamówić
    bezpośrednio w chinach i czekać 3 tygodnie za 30 zł (i jeszcze Ci masę
    softu dadzą :) ).

  • 20. Data: 2013-05-13 21:59:41
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2013-05-13 21:54, PlaMa pisze:

    > lepiej zamówić
    > bezpośrednio w chinach i czekać 3 tygodnie za 30 zł (i jeszcze Ci masę
    > softu dadzą :) ).

    ja zamówiłem tutaj, ale rzeczywiście szło około 2-3 tygodnie

    http://www.aliexpress.com/snapshot/215908753.html

    PS. jak chcesz używać na smartphonie to najpierw zweryfikuj czy Twój
    telefon obsługuje ELM. Xperie się wypięły na Torque i masę innych softów