  • 21. Data: 2009-10-27 05:44:33
    Temat: Re: O tych co "nie stać" czyli krótki tekst o tym jak się nas błaga o darmowe foty ;]
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Oczywiscie - jak nie ma zapotrzebowania to zmieniasz branze. A kiedy
    > zapotrzebowanie jest straszliwe i co chwile ktoś prosi o foty ale...
    > moze w ramach przyslugi?;]

    Prawo podazy i popytu.

    Najwyrazniej chcacych dawac zdjecia za darmo jest jeszcze wiecej...

    Nascie lat temu Fotografem byl ten kogo bylo stac na sprzet, a nie ten
    kto robil naprawde dobre zdjecia. Wiekszosc "fotografow" do dzisiaj tkwi
    w przeswiadczeniu, ze robia cos wyjatkowego.
    A tu nagle na rynku pojawil sie milion nowych, mlodszych, bardziej
    zajadlych i co najgorsze robiacych nie gorsze z czesto lepsze gnioty.

    Pozostaje konkurowac albo zalozyc ZZ i palic opony ;)

    Jest w zasadzie jeszcze trzecie wyjscie - mozna robic DZIELA za ktore
    ktos bez gadania bedzie chcial dobrze zaplacic. Ze tez malo kto wpada
    na takie rozwiazanie ;)

  • 22. Data: 2009-10-27 08:38:39
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 10/26/2009 8:07 PM, Użytkownik XX YY napisał:

    > jestes pierwszym , ktory ustosunkowal sie do mojej wypowiedzi - tzn.
    > pierwszym , ktory potraktowaj ja powaznie.

    Jak widać nic to nie zmieniło.

    Jeśli nie masz dużych liter, to sobie skopiuj:
    AĄBCĆDEĘFGHIJKLŁMNŃOÓPQRSŚTUVWXYZŻŹ

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 23. Data: 2009-10-27 08:41:56
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 10/26/2009 7:04 PM, Użytkownik Piotr29 napisał:

    > Oczywiscie - jak nie ma zapotrzebowania to zmieniasz branze. A kiedy
    > zapotrzebowanie jest straszliwe i co chwile ktoś prosi o foty ale... moze w
    > ramach przyslugi?;]

    Podobnie jest w świecei programistów/webmasterów.

    "No weź taki mały programik... piwo Ci postawie!"
    Albo stronke zrób. No co to za problem, dla Ciebie to chwilka...

    Ciekawe że właściwie to nie zdarza sie żeby taki zleceniodawca sam sie
    wziął za zrobienie tego - skoro to robota warta piwa to nie łatwiej
    samemu zrobić?

    Z tym że w przypadku programistów już sie prawie nie widuje takich ofert
    za "Bóg zapłać". A te co są to tylko w okolicach uczelni.

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 24. Data: 2009-10-27 08:43:35
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > Ale pamiętajmy o jednym - ceny fotografii maleją. Jeżeli można kupić fotkę
    > (bylejaką, ale zawsze) w stock-u za 20-30 dolarów, a za "wypas" - 100
    > dolarów - to mało kto zrozumie dlaczego ktoś chce więcej za wykonanie,
    > pardons, pstryknięcie, jakiejś fotki.

    tylko ze na stocku zdjecia swojego produktu nie kupisz:) anie zjdjęcia
    swojej kapeli:)

  • 25. Data: 2009-10-27 08:45:40
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    >Jesli znajdziesz czytelnikow to najchetniej wsrod dresiarzy i im
    >podobnym , ale watpie zeby pomogli w finansowych rozterkach. Nie
    >zarabiwasz tzn , ze jestes w branzy slaby . To jedyna tajemnica.

    od razu mam przed oczami pANA pREZYDENTA który mówi że jesteście tam gdzie
    było zomo, a my tu gdzie patrioci :)

  • 26. Data: 2009-10-27 08:48:54
    Temat: Re: O tych co "nie stac" czyli krótki tekst o tym jak sie nas blaga o darmowe foty ;]
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    > ilu jest fotografow , sorry ludzi robiacych zdjecia za pieniadze
    > majacych jakies soldne wyksztalcenie w tym kierunku ?

    a co ma wyksztalcenie do zdjec?;)

  • 27. Data: 2009-10-27 09:25:08
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > tylko ze na stocku zdjecia swojego produktu nie kupisz:) anie zjdjęcia
    > swojej kapeli:)

    jak to? Kupujesz zdjecie innej kapeli i z allegro za 1zl od zdjecia
    kupujesz usluge fotomontażu w szopie i po sprawie :) TRzeba kombinowac
    a nie od razu nie da sie... :)

    Roger

  • 28. Data: 2009-10-27 09:28:27
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hc6cv5$1ag$1@news.interia.pl...

    > jak to? Kupujesz zdjecie innej kapeli i z allegro za 1zl od zdjecia
    > kupujesz usluge fotomontażu w szopie i po sprawie :) TRzeba kombinowac
    > a nie od razu nie da sie... :)
    >
    > Roger
    Hehe, karierę fotoedytora waści wróżę :)

  • 29. Data: 2009-10-27 09:44:26
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Hehe, karierę fotoedytora waści wróżę :)

    a dziekuje za foto ale bez edytora :)

    Roger

  • 30. Data: 2009-10-27 09:47:00
    Od: jo44 <jo44@TO_PRECZ.go2.pl>

    Kokos pisze:

    > od razu mam przed oczami pANA pREZYDENTA który mówi że jesteście tam gdzie
    > było zomo, a my tu gdzie patrioci :)

    Coś ci sie pomyliło...