  • 11. Data: 2009-10-26 17:54:28
    Temat: Re: O tych co "nie stać" czyli krótki tekst o tym jak się nas błaga o darmowe foty ;]
    Od: "Piotr29" <n...@p...com>

    >Jesli znajdziesz czytelnikow to najchetniej wsrod dresiarzy i im
    >podobnym , ale watpie zeby pomogli w finansowych rozterkach. Nie
    >zarabiwasz tzn , ze jestes w branzy slaby . To jedyna tajemnica.

    Pozwol, ze styl wypowiedzi bede uzywal taki jak mi sie podoba. A kto jest w
    branzy slaby to juz inna sprawa. Rozumiem, że pisząc o problemie w
    Afganistanie będe także przedstawicielem uciśnienionego ludu Afganńskiego
    tak?
    Irytuje mnie taka idiotyczna retoryka osoby, która tak silnie chce być
    przekonana o swojej mądrości panie XY;]
    Nie pierwszy raz brak zrozumienia stylistyki wraz z tekstem wysmiewajacym
    pewne srodowiska jest zle zrozumiany.
    Nie spodziewam sie tez, ze kazdy odczyta ta odrobinke ironii zawartą w
    tekście. Podobno tylko czesc spoleczenstwa przekracza przecietny poziom
    intelektualny, który pozwala chociazby na podpisanie się z imienia i
    nazwiska.

    pozdrowienia
    -Piotr Połoczański

    [kopia na priv oczywiscie]

  • 12. Data: 2009-10-26 18:01:35
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    Wydaje mi się, żę nigdzie nie jest napisane, że na fotografii będzie mozna
    zarabiac do konca swiata. W bardzo niedlugim czasie zaginelo mnostwo
    zawodow. Nad zdunami jakos nikt nie placze.
    Zdun sie przyuczyl do inego zawodu i kladzie blachy na dachu.
    Swojego czasu mnostwo rzemieslnikow zainwestowalo w przenosne ostrzalki do
    nozyc i nozy ..
    Tych dzis juz tez nie ma na naszych podworkach.
    To moze i niech fotograf nie narzeka. Nie da sie zarobic na pstrykaniu to
    moze trzeba pomyslec o zmianie zawodu, a murowanie piecow traktowac jako
    hobby.

  • 13. Data: 2009-10-26 18:04:26
    Od: "Piotr29" <n...@p...com>

> [...]
    > moze trzeba pomyslec o zmianie zawodu, a murowanie piecow traktowac jako

    Oczywiscie - jak nie ma zapotrzebowania to zmieniasz branze. A kiedy
    zapotrzebowanie jest straszliwe i co chwile ktoś prosi o foty ale... moze w
    ramach przyslugi?;]

    pozdrowienia
    -Piotr

  • 14. Data: 2009-10-26 18:20:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Zdun sie przyuczyl do inego zawodu i kladzie blachy na dachu.

    ha , ha , ha --raczej robi zdjecia.

    ilu jest fotografow , sorry ludzi robiacych zdjecia za pieniadze
    majacych jakies soldne wyksztalcenie w tym kierunku ?

  • 15. Data: 2009-10-26 18:23:35
    Od: XX YY <f...@g...com>

    > Pozwol, ze styl wypowiedzi bede uzywal taki jak mi sie podoba.

    ja tutaj nie mam nic do zezwolenia ani zabronienia.
    chyba jest nawet ustawa o j. polskim - regulujaca te sprawy.

    ale mniejsza o nia . rzecz w tym , ze goscia powolujacego sie w kazdej
    frazie na narzad sluzacy do oddawania moczu nikt serio nie bierze pod
    uwage.

  • 16. Data: 2009-10-26 18:27:21
    Temat: Re: O tych co "nie stac" czyli krótki tekst o tym jak sie nas blaga o darmowe foty ;]
    Od: "PK" <p...@e...pl>

    > ilu jest fotografow , sorry ludzi robiacych zdjecia za pieniadze
    > majacych jakies soldne wyksztalcenie w tym kierunku?
    Nie ma nic do rzeczy, kiedys na kazdej wsi byl jeden a nawet 2 kowali. Bylo
    ich zdecydowanie wiecej niz ludzi zyjacych dzis z fotografii.
    Mieli doskonale narzedzia i byli mistrzami w swoim fachu. Niektorzy
    mistrzami artystami.
    Jakos nie krzycza ze dzis nie moga zarobic.

  • 17. Data: 2009-10-26 18:39:33
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 26 Okt., 19:27, "PK" <p...@e...pl> wrote:

> [...]
    > mistrzami artystami.
    > Jakos nie krzycza ze dzis nie moga zarobic.

    ho . ho . ho - na zduna to sie trzeba bylo uczyc.
    trza bylo umiec dobrac cegle , szamotke , gdzie indziej krzemionke.
    polozyc zaprawe , zaspoinowac fuge. piec musial miec ciag. to nie
    kazdy umial.

    a taki kowal - dajmy na to kowal. uczyl sie od dziecka u ojca ,
    najpierw dymal miechy, potem walil mlotem , a jak dorosl to przejal
    kuznie po ojcu - to byla kultura zawodu.

    a dzisiaj.

    dziasiaj kupujesz cyfre znaczy sie body i kit full opcja auto , do
    tego mega lampe is profi.

  • 18. Data: 2009-10-26 18:49:23
    Od: dziobu <x...@x...xx>

    Dnia 10/26/2009 7:23 PM, Użytkownik XX YY napisał:
    (...)

    > ale mniejsza o nia . rzecz w tym , ze goscia powolujacego sie w kazdej
    > frazie na narzad sluzacy do oddawania moczu nikt serio nie bierze pod
    > uwage.

    Rzecz w tym, że gościa piszącego zdania z małych liter i robiącego
    przerwy przed kropką oraz przecinkiem, nikt serio nie bierze pod uwage.

    dziobu
    xyzyk.pl

  • 19. Data: 2009-10-26 19:07:57
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 26 Okt., 19:49, dziobu <x...@x...xx> wrote:
> [...]
    >
    > Rzecz w tym, że gościa piszącego zdania z małych liter i robiącego
    > przerwy przed kropką oraz przecinkiem, nikt serio nie bierze pod uwage.

    jestes pierwszym , ktory ustosunkowal sie do mojej wypowiedzi - tzn.
    pierwszym , ktory potraktowaj ja powaznie.

    alez to zycie jest pelne paradoksow...

  • 20. Data: 2009-10-26 20:51:56
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 26 Oct 2009 17:43:04 +0100, Piotr29 napisał(a):

    > http://blog.photolife.pl/ - zapraszam do udziału w dyskusji. Może macie
    > jeszcze jakieś inne przykłady stuligroszy?;]

    Ale samemu używa się darmowych skryptów na stronie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel