  • 11. Data: 2009-07-31 12:10:51
    Temat: Re: O co chodzi z Kolumną Zygmunta?
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    Artur Zabroński pisze:
    > Ja tak tylko chciałem się dowiedzieć o co chodzi z tą Kolumną
    > Zygmunta.

    Bylem tam raz zetixem (i to dlatego ze stamtad sie zaczynala wycieczka,
    no i paru precli wtedy tez bylo, ale powiedzmy ze juz nie pamietam
    kto... ale moze tango pamieta :-)).

    Jak to zetix byl czarny brudny i zly i jeszcze akumulator mial slaby
    wiec dpalilem z pychu.

    I Zygmunt od tego z kolumny nie spadl.

    Ale nastepnym razem na pytanie o kolumne mozesz powiedziec ze Ty to
    zawsze wozisz masz taka mala pod siedzeniem.

    A druga w sercu.

    cieszesiezemoglempomoc

    KJ

  • 12. Data: 2009-07-31 12:20:19
    Od: Artur Zabroński <a...@g...com>

    On 31 Lip, 14:10, KJ Siła Słów <K...@n...com> wrote:

    > Ale nastepnym razem na pytanie o kolumne  mozesz powiedziec ze Ty to
    > zawsze wozisz  masz taka mala  pod siedzeniem.
    >
    > A druga w sercu.
    >
    > cieszesiezemoglempomoc

    Dzięki, wkońcu już nie będę czuł się gorszy...

    ;-)
    --
    Artur