    From: "Esox" <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: O co chodzi z Kolumną Zygmunta?
    Date: Thu, 30 Jul 2009 23:01:48 +0200

    Artur Zabroński wrote:
    > Ja tak tylko chciałem się dowiedzieć o co chodzi z tą Kolumną
    > Zygmunta.
    >

    > Ktoś mi powie o co chodzi? To jakaś mekka motocyklistów jest?

    Tak, jest to kultowe miejsce, jak tam jeszcze nie byłeś, oznacza, że nie
    jesteś Prawdziwym Warszawskim Motocyklistą, pamiętaj, że jak pierwszy raz
    tam podjedziesz, muissz się grzecznie ze wszystkimi przywitać i postawić im
    conajmniej jedno piwo, oczywiście Królewskie. Należy też pamiętać o
    odpowiednim odzieniu, ale tu liczę na kolegów, że wytłumaczą., a tak w ogóle
    czym jeździsz, bo wiesz, możesz nie mieć sprzęta by pod kolumnę tfu Kolumnę
    podjechać.... nie kazdy tam może...

    Esox