  • 1. Data: 2002-03-12 14:09:15
    Temat: Numery dostępowe do internetu z krajów Europy Zach.
    Od: "Tomek" <t...@s...pl>

    Jeśli ktoś by wiedział, coś na ten temat to naprawde byłbym widzięczny.
    Znaczy chodzi mi o numery dostępowe do połączeń modemowych poprzez zwykłe
    linie telefoniczne. Mile by były widziane do tego opałty za minutę lub też
    ceny abonamentów.
    Z góry dziekuję za odpowiedź.
    Mój adres mailowy: t...@s...pl

    Tomaj

  • 2. Data: 2002-03-12 22:37:21
    Od: "o.k." <o...@p...onet.pl>

    Tomek napisał(a):

> [...]
    > linie telefoniczne. Mile by były widziane do tego opałty za minutę lub też

    czesc

    Zerknij na www.gric.com

    pzdr
    O.K.