  • 1. Data: 2002-03-11 14:49:37
    Temat: Dostawcy Internetu - Kraków
    Od: "Neo" <n...@p...onet.pl>

    Witam!

    Pytanie to głównie adresuję do osób korzystających z Internetu w Krakowie.
    Którego dostawcę Internetu w Krakowie byście polecili. Interesują mnie
    następujące elementy:

    połączenie modemowe - wdzwaniane oraz cena za miesiąc użytkowania. Zależy mi
    bardzo na niezawodności takiego połączenia!!!

    Pzdr

  • 2. Data: 2002-03-11 21:50:19
    Temat: Re: Dostawcy Internetu - Kraków
    Od: KrzysiekPP <_...@c...pl>

    > połączenie modemowe - wdzwaniane oraz cena za miesiąc użytkowania. Zależy mi
    > bardzo na niezawodności takiego połączenia!!!

    To w takim razie nie mozesz korzystac z laczy TP SA ;-)))

    --
    Krzysiek, Krakow, <j...@c...pl>, http://www.ceti.pl/~jimi/

  • 3. Data: 2002-03-12 14:09:00
    Od: "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>

    "KrzysiekPP" <_...@c...pl> wrote in message
    Zależy mi
    > To w takim razie nie mozesz korzystac z laczy TP SA ;-)))

    Dlaczego. Mieszkam w Krakowie i wdzwaniam się do TP SA, ok. raz dziennie.
    Nie spotkałem, by mnie nie połączyło, bym stracił impuls. Połączenia mam
    33600-45200, ale to wina mojego starego osiedla.
    Może moja klasa jest jakoś super rutowana, ale nawet wieczorem, w szczycie,
    da się rozsądnie korzystać z zagranicznych stron typu wyszukiwarki itd.

    Choć jak chcesz ściągać pliki mp3 i mpg, to warto się zastanowić nad czymś
    innym... choć nie sądze, żebyś znalazł coś wiele lepszego albo wiele
    tańszego.

    --
    GJ

  • 4. Data: 2002-03-12 14:09:23
    Od: mysi0r <p...@k...com.pl>

    Neo wrote:

> [...]
    >
    > połączenie modemowe - wdzwaniane oraz cena za miesiąc użytkowania. Zależy
    > mi bardzo na niezawodności takiego połączenia!!!

    CETI

    www.ceti.pl

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2002-03-13 13:05:06
    Od: "Neo" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <g...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:a6kfrj$gq1$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Choć jak chcesz ściągać pliki mp3 i mpg, to warto się zastanowić nad czymś
    > innym... choć nie sądze, żebyś znalazł coś wiele lepszego albo wiele

    Niestety ja gdy dzwonie do TP S.A. numer jest ciągle zajęty !!!

    Pzdr

  • 6. Data: 2002-04-24 22:01:57
    Od: "Zinman" <z...@p...onet.pl>

    Spróbuj przez Netię. Są tańsze impulsy i dobry transfer:
    http://www.internetia.pl/uslugi/

    Zinman