  • 21. Data: 2009-05-23 07:03:33
    Temat: Re: Nowy telewizor i niespodzianka
    Od: z <z...@g...pl>

    jerzu pisze:

    > Znajdź rten przepis, który obowiązywał do 2002 roku. Może Ci uwierzę.

    Ja znam to tylko z praktyki. Jak znajdę chwile to poszukam.
    Czy resztę informacji w podanym wcześniej linku też kwestionujesz?

  • 22. Data: 2009-05-23 08:33:14
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 May 2009 09:03:33 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

    >Ja znam to tylko z praktyki. Jak znajdę chwile to poszukam.

    Szukaj.

    >Czy resztę informacji w podanym wcześniej linku też kwestionujesz?

    Tam nie ma żadnej konkretnej informacji. Jest tylko jakieś bajanie.

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 23. Data: 2009-05-23 12:11:46
    Od: z <z...@g...pl>

    jerzu pisze:

    > Tam nie ma żadnej konkretnej informacji. Jest tylko jakieś bajanie.

    To rzuc konkretem, niech bajkopisarze podkula ogony i niech sie wiedza
    szerzy w narodzie.

  • 24. Data: 2009-05-23 16:57:18
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 23 May 2009 14:11:46 +0200, z <z...@g...pl> wrote:

    >To rzuc konkretem, niech bajkopisarze podkula ogony i niech sie wiedza
    >szerzy w narodzie.

    A czy to ja pisałem coś o pięciu dniach?

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 25. Data: 2009-05-24 17:46:36
    Od: z <z...@g...pl>

    jerzu pisze:

    > A czy to ja pisałem coś o pięciu dniach?

    Ech... jeszcze jeden zaistniał konstruktywnie ;-)