  • 1. Data: 2009-05-17 20:03:18
    Temat: jednoczesne ogladanie i nagrywanie z satki
    Od: "seba" <w...@w...pl>

    Witam

    jaki tuner trzeba mieć żeby jednocześnie nagrywać jeden program i odtwarzać
    inny w jakości HD z satelity
    - tuner HD (może być z dyskiem zewnętrznym- nagrywanie przez USB)
    - jaki konwerter - jeśli to ma znaczenie

    czy to w ogóle działa OK

    s.

  • 2. Data: 2009-05-17 20:35:55
    Temat: Re: jednoczesne ogladanie i nagrywanie z satki
    Od: Padre <P...@n...net>

    seba pisze:
> [...]
    > inny w jakości HD z satelity
    > - tuner HD (może być z dyskiem zewnętrznym- nagrywanie przez USB)
    > - jaki konwerter - jeśli to ma znaczenie

    Tak działają wszystkie znane mi dekodery z możliwością nagrywania na HDD
    z dowolnym konwerterem.

    Problem zaczyna się kiedy chce się nagrywać jednocześnie więcej niż
    jeden program kodowany i do tego z różnych transponderów wtedy dekoder
    musi być Twin czyli z dwoma tunerami, konwerter/y również typu Twin a na
    dodatek moduł CI co najmniej dwu strumieniowy.

  • 3. Data: 2009-05-17 20:40:44
    Od: Padre <P...@n...net>

    Padre pisze:
> [...]

    Zaraz zaraz, co masz na myśli pisząc odtwarzać?

  • 4. Data: 2009-05-17 21:25:44
    Od: "seba" <w...@w...pl>

    Użytkownik "Padre" <P...@n...net> napisał w wiadomości

    > Zaraz zaraz, co masz na myśli pisząc odtwarzać?
    - jeden program nagrywam a drugi oglądam

  • 5. Data: 2009-05-17 22:00:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "seba" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > jaki tuner trzeba mieć żeby jednocześnie nagrywać jeden program i
    > odtwarzać inny w jakości HD z satelity

    Jeśli z dwóch różnych transponderów to pvr z dwoma tunerami.

  • 6. Data: 2009-05-18 07:38:29
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2009-05-17 22:35, *Padre* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

> [...]
    > musi być Twin czyli z dwoma tunerami, konwerter/y również typu Twin a na
    > dodatek moduł CI co najmniej dwu strumieniowy.

    A to chyba niekoniecznie - gdzieś ostatnio czytałem dyskusję na temat
    Humaxa iCord i między innymi przewinęła się ta kwestia - wtedy tuner
    (niekoniecznie iCord) nagrywa na HDD materiał zakodowany i odkodowuje go
    dopiero w czasie odtwarzania (trzeba się zmieścić z odtworzeniem w
    czasie obowiązywania kluczy, czyli ponoć coś koło miesiąca) - po
    obejrzeniu materiał na dysku jest już rozkodowany i można go oglądać
    nawet bez karty.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 7. Data: 2009-05-18 13:50:30
    Od: Padre <P...@n...net>

> [...]
    > czasie obowiązywania kluczy, czyli ponoć coś koło miesiąca) - po
    > obejrzeniu materiał na dysku jest już rozkodowany i można go oglądać

    Problem zaczyna sie tylko wtedy gdy nagrywając strumień niekodowany
    zachcemy coś kodowanego obejrzeć z eteru albo z dysku. Trochę tak jak z
    semi-twin nagrywając możemy oglądać coś z tego samego transpondera ale
    jak znam życie ciekawy program będzie na innym :)

    Ten temat znam dość dobrze bo zazwyczaj oglądam filmy z dysku bo nie
    lubię reklam i uwiązania terminem emisji. Często zaczyna się coś
    nagrywać a zanim sie skończy siadam sobie coś obejrzeć z wcześniej
    nagranych.

  • 8. Data: 2009-05-18 21:11:45
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Sprytne tunery potrafia nawet jednocześnie nagrywać cztery stumienie.
    jedynym ograniczeniem jest to, że parami musza lecieć w kupie z satelity

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 9. Data: 2009-05-18 22:02:57
    Od: Padre <P...@n...net>

    VSS pisze:
    > Sprytne tunery potrafia nawet jednocześnie nagrywać cztery stumienie.
    > jedynym ograniczeniem jest to, że parami musza lecieć w kupie z satelity

    Mój tandetny koreańczyk "znanej i lubianej" firmy SEG nagrywa 6
    strumieni :) Niestety CP nie udostępnia modułów wielostrumieniowych.

  • 10. Data: 2009-05-19 05:33:55
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    VSS pisze:
    > Sprytne tunery potrafia nawet jednocześnie nagrywać cztery stumienie.
    > jedynym ograniczeniem jest to, że parami musza lecieć w kupie z satelity

    ostatni dreambox 16 strumieni;-)

    pawell