  • 1. Data: 2009-05-18 22:15:41
    Temat: Co jest grane z SatcoDX ?
    Od: Padre <P...@n...net>

    W instrukcji tunera satelitarnego pokazane jest jak z pendrive załadować
    np. listę programów HB z pliku 0130.sdx ze strony www.satcodx.com.
    Grzebię w sieci i za nic nie mogę wykumać jak zdobyć taki plik. Ze
    strony www.satcodx.com ściągnąć sie go nie da bo link 0130.sdx otwiera
    tylko plik do przeglądania, zapisanie jego zawartości do pliku
    tekstowego z odpowiednim rozszerzeniem jest uznawane przez tuner jako
    nieprawidłowy plik i wpisuje sie tylko pierwszy kanał z listy. Podawane
    na niektórych stronach linki bezpośrednie do plików są martwe. Strona
    www.satcodx.com jest jak najbardziej aktualna ale wszystkie linki jakie
    znajduję do pytań na temat tych plików pochodzą sprzed 2 lat. Ściągnąłem
    jakieś programy eksportujące listy kanałów do plików sdx ale wszystko
    wygląda na mocno nieaktualne i częśc linków prowadzi w próżnię do
    wolnych domen:( Software do tunera jest OK bo jakiś dawno nieaktualny
    plik sdx wykopany z sieci wczytuje prawidłowo.

  • 2. Data: 2009-05-19 05:36:09
    Temat: Re: Co jest grane z SatcoDX ?
    Od: pawell32 <p...@w...pl>

    Padre pisze:
> [...]
    > wolnych domen:( Software do tunera jest OK bo jakiś dawno nieaktualny
    > plik sdx wykopany z sieci wczytuje prawidłowo.

    a jaki masz tuner?

    pawell

  • 3. Data: 2009-05-19 16:28:44
    Od: Padre <P...@n...net>