  • 31. Data: 2011-04-22 15:18:23
    Temat: Re: Nowy komputer - pomóżcie zdiagnozować kody błędu postu
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-22 15:53, DooMiniK pisze:

    > Żeby była jasność - to gdzie Ty miałeś podłączoną mysz i klawiaturę?
    > Przez HUBa? Teraz nie ma już żadnych 'bipięć' ?

    Miałem zestaw mysz + klawiatura Microsoft podłączony do portu USB z tyłu
    (przez przedłużacz). Do tego miałem mysz, którą na co dzień używam
    podłączoną do huba. Teraz i to i to jest podłączone przez przedłużacze
    do portu z tyłu obudowy. Hub jest odłączony. Bipnięcia przy uruchamianiu
    nadal są, ale odkąd odłączyłem huba mysz ani klawiatura ani razu się nie
    zamroziły. Jak możecie, to rozwińcie myśl zmiany ustawień USB w Biosie
    (bios uefi).

  • 32. Data: 2011-04-22 15:57:28
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Leszek wrote:

    > Znalazłem http://www.bioscentral.com/postcodes/amibios.htm#
    >
    > A3 Typematic rate set

    czestotliwość samopowtarzalnosci klawiszy (ustawic w BIOS)

    > 98 All Interrupts cleared

    nie przypisane przerwania (ustawić default w BIOS)

    > 99 Timer data setup

    Ustawic prawidlową date / czas

    Sprawdź czy bateria na płycie jest OK (ok. 3V) i czy kontaktuje.

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 33. Data: 2011-04-22 16:37:26
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-22 17:57, sTav pisze:

    > czestotliwość samopowtarzalnosci klawiszy (ustawic w BIOS)

    > nie przypisane przerwania (ustawić default w BIOS)

    > Ustawic prawidlową date / czas
    >
    > Sprawdź czy bateria na płycie jest OK (ok. 3V) i czy kontaktuje.

    Dzięki, tyle że w tym BIOSie w ogóle nie ma takich ustawień. Ten BIOS
    jest zupełnie inny niż wcześniejsze BIOSy których używałem.

  • 34. Data: 2011-04-22 16:42:02
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Fri, 22 Apr 2011 18:37:26 +0200, Leszek napisał(a):

    > Dzięki, tyle że w tym BIOSie w ogóle nie ma takich ustawień. Ten BIOS
    > jest zupełnie inny niż wcześniejsze BIOSy których używałem.

    To może byś w końcu w instrukcji do płyty głównej sprawdził, co oznaczają
    dane kody dźwiękowe?

    [ Paranoicy są tacy sami, jak wszyscy. Mają tylko bardziej wiarygodne ]
    [ informacje. (Sylvie Gerard, "Tropical Heat") ]

  • 35. Data: 2011-04-22 17:04:05
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-22 18:42, Przemysław Ryk pisze:

    > To może byś w końcu w instrukcji do płyty głównej sprawdził, co oznaczają
    > dane kody dźwiękowe?

    Instrukcję dokładnie przeszukałem, nie ma nic o kodach dźwiękowych.
    Pierwszy raz spotkałem się z taką instrukcją do mobo.

  • 36. Data: 2011-04-22 17:18:39
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    Leszek wrote:

    > Dzięki, tyle że w tym BIOSie w ogóle nie ma takich ustawień. Ten
    > BIOS
    > jest zupełnie inny niż wcześniejsze BIOSy których używałem.

    Sciągnij manual od tej plyty i moze też znajdziesz jakąś liste z
    opisem poprawek BIOS'
    Moze byc ze w ustawienia zaawansowane wchodzi sie do BIOS (lub z BIOS)
    jakąś inną niż standartowa kombinacją klawiszy. - n.p. "Del" i
    "Shift+Del"

    --
    Pozdrowienia!
    M.

  • 37. Data: 2011-04-23 07:15:53
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Sprawdź czy Bios widzi pamięci.
    > Poprzekładaj pamięci w inne sloty, po prostu sprawdź.

    Jakby BIOS nie widział pamięci, myślisz że on widziałby BIOS?

    --
    Irokez

  • 38. Data: 2011-04-23 16:09:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-04-23 09:15, Irokez pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jakby BIOS nie widział pamięci, myślisz że on widziałby BIOS?

    To on ma tylko 1 slot i 1 pamięć?

    --
    animka

  • 39. Data: 2011-04-24 16:58:31
    Od: Leszek <l...@p...onet.pl>

    Odkryłem z Waszą pomocą, że te pikania to po prostu sygnalizowanie
    podłączonych urządzeń USB. Gdy odłączyłem wszystkie urządzenia oprócz
    dwóch bezprzewodowych odbiorników do myszy i zestawu mysz + klawiatura
    były tylko dwa piknięcia (jakby podwójne, ale to pewnie przez
    przedłużacze USB).

    Te kody cyfrowo literowe wydają się nieistotne i nie można zmienić nic z
    tych rzeczy w BIOSie, więc chyba wszystko jest w porządku :)

    Dzięki i pozdro,