  • 21. Data: 2012-10-19 16:11:50
    Temat: Re: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 19 Oct 2012 15:14:04 +0200) ktos podajacy sie za Marcin N
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > To nie jest test awaryjnego hamowania. To bardzo trudny manewr (test
    > łosia), który źle wykonany samochodem kończy się wypadnięciem z trasy, a
    > źle wykonany motocyklem skończy się groźną wywrotką. W dodatku prawie
    > żaden zdający nie ma ciuchów ochronnych. To jest naprawdę niebezpieczne!

    Rozumiem lament gdyby trzeba było zrobić stoppie, wheelie, albo powerslide :)
    To co trzeba będzie zaprezentować na egzaminie to manwer który być może będzie
    trzeba wykonać następnego dnia po odebraniu prawa jazdy i moim zdaniem warto
    nabyć taką umiejętność na kursie. Lepiej uczyć się takich rzeczy na kursie pod
    okiem instruktora niż później na ulicy być zaskoczonym. Jak jeździłem pierwszy
    sezon na motocyklu to uczestniczyłem w zajęciach doszkalających gdzie było i
    awaryjne hamowanie i test łosia.

    To, że nie ma placów itd. to tylko dobry powód aby takowe
    stworzyć. Równie dobrze można by narzekać, że ktoś nie posiada motocykla a
    chciałby uczyć ludzi jeździć... Brak ubrania ochronnego to też dobry powód
    aby się w taki zaopatrzyć.

    Nie rozumiem o co chodzi... egzamin jest bliższy rzeczywistym sytuacjom na
    drodze a ludzie się oburzają, że ktoś może sobie krzywdę zrobić...
    Przecież jeżdząc motocyklem mogą się wydarzyć gorsze rzeczy niż test łosia
    czy awaryjne hamowanie.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 22. Data: 2012-10-19 16:16:53
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    [ciach]
    > Dlatego gymkhana byłaby lepsza niż tylko ósemka.

    Na pewno dla WORD - im więcej niezdanych egazminów tym więcej kasy dla
    Ośrodka.
    A żartobliwie - najpierw Honda by musiała się na gymkhanę zgodzić, bo
    dysponują prawami autorskimi. Zdaje mi się.

    --
    Jasio
    vfr vfr etz

  • 23. Data: 2012-10-19 18:29:35
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-10-19 16:16, Jasio pisze:

    > A żartobliwie - najpierw Honda by musiała się na gymkhanę zgodzić, bo
    > dysponują prawami autorskimi. Zdaje mi się.

    Jak w ogóle należy to słowo wymawiać?

    --
    MN

  • 24. Data: 2012-10-19 18:50:34
    Od: "news.task.gda.pl" <m...@g...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Ale czemu w kreceniu osemki widzisz tylko umiejetnosc krecenia osemki?
    > Osemka pokazuje jak bardzo panuje sie nad motocyklem, umiejetnosc
    > zawracania itd.

    to tak BTW:
    Z tego co zrozumialem na egzaminie, jazda po 8-ce to jazda po łuku drogi(
    spojrzenie zgodne z kierunkiem zakretu-pacholek) + skrzyzowanie =
    upewnienie sie o mozliwosci przejazdu(lewo-prawo).

    Zawracanie to manewr na miescie ;) podobnie omijanie.

    Pozdr
    Mirek

  • 25. Data: 2012-10-19 18:54:46
    Od: "news.task.gda.pl" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Klimek" <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@p...homelinux
    .net...

> [...]
    > formie jest najlepszym jaki można by wymyślić. Po prostu nie rozumiem
    > płaczu nad trudnością awaryjnego hamowania, która to umiejętność może się

    Slalom na egzaminie ma "symulowac" zmiane pasa ruchu + upewnienie sie czy
    jest taka mozliwosc.

    Pozdr
    Mirek

  • 26. Data: 2012-10-19 18:58:07
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    > Wideło.
    > http://www.youtube.com/watch?v=pCoj8AxYNqU

    Prezentacja w "nieprzepisowych" butach?

  • 27. Data: 2012-10-19 23:35:59
    Od: "morghul" <m...@t...pl>

    > Jak w ogóle należy to słowo wymawiać?
    >
    > --
    > MN

    Dżimkana

    --

    morghul

  • 28. Data: 2012-10-21 18:50:36
    Od: tomekj <zakos10@_NOSPAM_wp.pl>

    No z tym egzaminem na prawde są jaja .
    Teraz robię prawko i słyszałem nawet że co 15 lat trzeba będzie odnawiać,
    ile w tym prawdy to nie wiem . Będzie ciężko jednym słowem .

    ;)

  • 29. Data: 2012-10-21 19:17:48
    Od: The_EaGle <t...@t...pl>

    W dniu 2012-10-21 18:50, tomekj pisze:> No z tym egzaminem na prawde są
    jaja .
    > Teraz robię prawko i słyszałem nawet że co 15 lat trzeba będzie
    > odnawiać, ile w tym prawdy to nie wiem . Będzie ciężko jednym słowem .
    > ;)

    Dla kogoś kto jeździ odnowienie PJ raz na 15 lat nie będzie stanowiło
    problemu (po za kosztem), ale np dla mojego ojca który jeździł ostatni
    raz na WFM w 80tym roku i jak by miał dziś wsiąść na R1 to odświeżenie
    paru podstawowych spraw na pewno by się przydało ;)

    Rafał

  • 30. Data: 2012-10-22 09:39:39
    Od: "jahi" <j...@w...pl>

    Piotr Klimek wrote:

    > Dnia (Fri, 19 Oct 2012 11:38:55 +0200) ktos podajacy sie za Jasio
    > wyklawiaturowal co nastepuje:

    > A na ulicy zawsze masz sucho i czystko jak ci ktos wyjezdza z
    > podporzadkowanej?

    To dlaczego nie zacząć od szutrów? Jak ktoś opanuje łosia na szutrze to
    na asfalcie będzie się tylko uśmiechał ;) A tak w ogóle to jest
    dyskryminacja ...