  • 91. Data: 2012-10-25 12:17:29
    Temat: Re: Nowy egzamin na prawko - jaja z butami
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-25, Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl> wrote:

    > Smażenie łydek to pewien standard przy pewnym motocyklu i nie trzeba było
    > się na nim wywalać.
    >
    > Jawa TS 350 rury podgięte do góry, więc w końcówce lat 80-tych szał na
    > maksa.
    > Każdy chciał się przejechać koledzy i koleżanki. Po jakimś czasie w okolicy
    > było wiadomo kto jeździł a kto nie :)
    > A każdego uprzedzałem żeby uważał.
    > Ten trend się zachował, moja lepsza połowa też ma znaczek na prawej łydce po
    > 9.

    Liii tam. Najpiekniej smaza wydechy z wbudowanymi katalizatorami w moim KHI.
    Po poprzednich wakacjach moja luba miala obie lydki wysmazone. A ostatnio chwile
    po tym jak zaparkowalem podbiega do mnie kobita czy nie mam apteczki bo syn tak
    chcial dotknac motocykla i akurat zlapal za tlumik...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 92. Data: 2012-10-25 13:51:33
    Od: Tadzik <f...@f...com>

    On Thu, 25 Oct 2012 10:17:29 +0000 (UTC), AZ
    <a...@g...com> wrote:
> [...]
    > Po poprzednich wakacjach moja luba miala obie lydki wysmazone. A
    ostatnio chwile po tym jak zaparkowalem podbiega do mnie kobita czy

    I tu prosze panstwa doskonale widac jak niebezpieczne sa to
    motocykle! Nie tylko dla kierownika ale i dla osob postronnych:
    kobiet w ciazy (bo skad wiadomo, ze nie) i dzieci!
    Panstwo powinno ich zakazac!

    --
    Pozdro
    Tadzik

  • 93. Data: 2012-10-25 13:52:40
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    > PS. przepis jest durny, kazdy se powinien jezdzic na egzaminie i pozniej
    > w czym mu sie podoba. Buty dziekiboku nie sa jeszcze obowiazkowym
    > wyposazeniem motocyklisty

    Ale rozumiesz, że przepis zabrania stosowania butów motocyklowych?
    Znęcamy się właśnie nad tym paragrafem.

    --
    MN

  • 94. Data: 2012-10-25 13:54:36
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-25, Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Ale rozumiesz, że przepis zabrania stosowania butów motocyklowych?
    > Znęcamy się właśnie nad tym paragrafem.

    Marcinie podziwiam Cie za ten upor, ze jeszcze cokolwiek probujesz w tym
    kraju zrozumiec!

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 95. Data: 2012-10-25 14:01:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2012-10-25 13:51, Użytkownik Tadzik napisał:

> [...]
    >
    > I tu prosze panstwa doskonale widac jak niebezpieczne sa to motocykle!
    > Nie tylko dla kierownika ale i dla osob postronnych: kobiet w ciazy (bo

    Nie przesadzajmy z zakazami.
    Niech sobie będą tylko niech spełniają podstawowe wymogi bezpieczeństwa
    jak karoseria - coby postronne dzieci sobie łapek nie parzyły, cztery
    koła - coby nie zachodziło ryzyko wywrotki oraz ABS, EBD, ESP, BA,
    6x poduszka powietrzna i koniecznie filtr cząstek stałych oraz kamera
    aby w czasie kontroli policjant sprawdził jak kierownik zachowywał
    się na drodze i za jakie przekroczenia prędkości wypisać mandat.

    Pozdrawiam

  • 96. Data: 2012-10-25 14:13:16
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-25, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:

> [...]
    > aby w czasie kontroli policjant sprawdził jak kierownik zachowywał
    > się na drodze i za jakie przekroczenia prędkości wypisać mandat.

    No.
    Tylko po co kontrole? Modul viaBezpieczneDrogi ktory ma GPS i raportuje
    po GPRS slad kierowcy wraz z predkoscia. W ITD maszynka drukujaca i pakujaca
    w koperty.

    A tak naprawde to bedziesz sie smial jak ZSRE w pewnym momencie wprowadzi
    boczne kolka tak jak wprowadzilo wymog ABS ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 97. Data: 2012-10-25 14:15:33
    Od: Bartłomiej Kacprzak <b...@w...pl>

    > Marcinie podziwiam Cie za ten upor, ze jeszcze cokolwiek probujesz w tym
    > kraju zrozumiec!
    10/10

    pozdrawiam

    --
    Bartek
    Niebieska9'99

  • 98. Data: 2012-10-25 15:39:56
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-25 13:51, Tadzik pisze:
> [...]
    >
    > I tu prosze panstwa doskonale widac jak niebezpieczne sa to motocykle!
    > Nie tylko dla kierownika ale i dla osob postronnych: kobiet w ciazy (bo

    No!Kolega zaparkował,wraca moto leży, facet z mordą skacze jak on
    parkuje bo dzieciak wsiadł i się pozdzierał.Oczywiście za kierunek też
    zapłacić nie chciał.
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 99. Data: 2012-10-25 15:49:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2012-10-25, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > No!Kolega zaparkował,wraca moto leży, facet z mordą skacze jak on
    > parkuje bo dzieciak wsiadł i się pozdzierał.Oczywiście za kierunek też
    > zapłacić nie chciał.

    Lali go czy nie?

    Do pojebow nigdy nie dotrze, ze moto nie jest elementem krajobrazu jak lawka
    w parku. Po prostu trzeba takiemu wejsc na dach samochod to moze zrozumie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 100. Data: 2012-10-25 15:58:08
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2012-10-25 15:49, AZ pisze:

    > Lali go czy nie?
    >
    > Do pojebow nigdy nie dotrze, ze moto nie jest elementem krajobrazu jak lawka
    > w parku. Po prostu trzeba takiemu wejsc na dach samochod to moze zrozumie.
    Nie,przy dzieciach odpuścili.
    Do koszowca prawie zawsze jakaś łajza się mi pcha,gdy zwracam uwagę-nie
    on tylko ogląda,oczywiście włażąc,naciskając co się da.
    Więc zazwyczaj się pytam czy mogę tak samo jego żonę obejrzeć,wtedy
    dociera:-)
    Innym razem jakiś gnojek odparł daj 2zł to zejdę:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S