  • 11. Data: 2011-09-28 04:59:24
    Temat: Re: Nowy biurokomp i karta tv - problem.
    Od: z <z...@g...pl>

    .Peeter pisze:

    > Thx za pomysł, tym bardziej, że to chyba jedyne niskogotówkowe
    > rozwiązanie problemu. :-)

    Już się bałem że nie podołasz i miałem proponować na pająka bez
    lutownicy :-)

  • 12. Data: 2011-09-28 09:28:29
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "z" wrote:
    > Już się bałem że nie podołasz i miałem proponować na pająka bez lutownicy :-)

    Jeszcze nie wiem, czy podołałem, dowiem się jak to zrobię. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 13. Data: 2011-09-28 13:54:30
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    .Peeter wrote:
    > Witam.
    >
    > Napotkałem mały problemik, którego nie przewidziałem dobierając flaki
    > do nowego biurokompa, otóż karta TV ma wyjście audio analogowe, takie
    > jak kiedyś były w napędach CD-ROM, a płyta główna takiego wejścia nie
    > posiada. Czy jest jakiś sposób, żeby z tej karty tv usłyszeć dźwięk,
    > czy zostaje tylko zmiana na coś bardziej adekwatnego obecnym czasom?
    >
    > Karta TV to Leadtek TV2000 XP Expert, niestety dość stara, z czasów,
    > kiedy analogowe kabelki audio były normą. Natomiast płyta główna to
    > Gigabyte H61M-USB3-B3.

    A sprawdzales czy karta nie sle dwieku po pci przez directsound?
    W sofcie do odtwarzania poszukaj ustawien zrodla dzwieku.

    Raczej pewne ze tak to dziala. Nie jest to sprzet z lat 90.

    Tmek

  • 14. Data: 2011-09-28 15:13:38
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Tmek" wrote:
    > A sprawdzales czy karta nie sle dwieku po pci przez directsound?
    > W sofcie do odtwarzania poszukaj ustawien zrodla dzwieku.

    Nie, ta karta tego nie potrafi.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 15. Data: 2011-09-28 15:39:24
    Temat: Re: Nowy biurokomp i karta tv - problem rozwiązany :-)
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    Witam.

    Ogarnąłem temat, dzięki wielkie BartekK, pomysł się sprawdził.

    W śledziu karty TV wywierciłem dziurę, wkleiłem tam tulejkę gumową,
    żeby się kabelek nie przetarł o blachę, obciąłem z jednej strony
    wtyczkę, przeciągnąłem, dolutowałem mini jacka, podpiąłem w środku
    do karty tv, na zewnątrz do line-in i dźwięk jest, nawet lepszy,
    niż w poprzednim kompie był przez cd in na płycie. :-)

    Koszt - 7zł wtyk pozłacany, 2,50zł super glue, narzędzia pożyczone. :D

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 16. Data: 2011-09-28 16:12:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> wrote in message
    > Koszt - 7zł wtyk pozłacany

    Zaszalałeś :-)

  • 17. Data: 2011-09-28 21:22:00
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Pszemol" wrote:
    > Zaszalałeś :-)

    O tak. :D Kupowanie pozłacanego wtyku do przewodu z kabelkami o średnicy
    0,5mm - bezcenne. :D No ale to było tylko 2zł dopłaty, a po co kiepścić
    kiepski kabelek kiepskim wtykiem. :D

    Pozdrawiam
    .ppeter