    From: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Nowy akumulaor trzymany w domu - jak dbać oniego?
    Date: Sun, 29 Oct 2017 23:38:45 +0100

    Mam kumpla, który do niedawna jeździł takim samym samochodem jak mój.
    Kupił akumulator kilka miesięcy temu, "na zapas", ale ostatnio sprzedał
    auto i akumulator został mu "na stanie". Mogę go mieć za czapkę gruszek,
    czyli za flaszkę, którą pewnie razem wypijemy.
    Mój, mimo dziewięciu lat, daje jeszcze radę i kręci bez problemu - być
    może wytrzyma do pierwszych mrozów, ale równie dobrze może to być
    przyszła zima. Dlatego ten darowany, nowy, będę trzymał do domu, zanim
    oryginał nie zdechnie.
    Jak go przechowywać? Doładować od czasu do czasu? Rozładować i
    doładować?
    Podpowiedzcie proszę.

    --
    Yogi(n)