  • 31. Data: 2011-12-05 10:02:06
    Temat: Re: Nowy HDD ~500GB do nowego laptopa - jaki najszybszy
    Od: z <z...@g...pl>

    Artur(m) pisze:

    > ps Wiem, że powiesz, że odróżniasz mp3 128 i 192.

    No bez przesady :-) 128 to potrafi mnie "dżaźnić" ale już 160-192 czy
    wav to już wsio ryba :-)

  • 32. Data: 2011-12-05 10:20:44
    Od: Rafal Lukawski <r...@l...pl>

    On 2011-12-05 09:31, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "Piotr M" jb7pd6$b4t$...@m...internetia.pl

    > Rok temu najszybszym był jakiś Samsung, później chyba WDC,
    > ale ja kupiłem Seagate, bo miał Gforsa. Na pewno dysk musi
    > mieć 7200 rpm. Jedni chwalili Hitachi, inni Samsunga, inni
    > WDC a na Seagacie wieszano psy.

    Na dzien dzisiejsz w obszarze 2.5"

    Bez wspomagania najszybsze są WD500BPKT i WD750BPKT.
    Z pamiecia SSD - Momentusy XT (aczkolwiek szybszy zapis daje WD)

  • 33. Data: 2011-12-05 12:44:45
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Artur(m)" <m...@i...pl> wrote in message
    > Tak z ciekawości po co trzymasz na kompie flac-i i wav-y???
    > Nawet na super sprzęcie z kiepskiej karty muzycznej
    > (nie powiesz, ze masz super kartę muzyczną na laptopie)
    > nie odróżnisz mp3 128kbps od mp3 320 i wav.
    > Artur(m)
    > ps Wiem, że powiesz, że odróżniasz mp3 128 i 192.

    128 cbr jest do odroznienia od 192 vbr, przy czym i tak nie wiem
    ktore jest ktore, ale roznice na sredniej klasy sprzecie da sie
    zazwyczaj wylapac, zalezy to glownie od materialu zrodlowego

    192 vbr (a w sumie 128 vbr i w gore) od czegokolwiek lepszego
    jest dla mnie osobiscie nie do odroznienia w zaden sposob, ale
    audiofilem nie jestem ;)