  • 1. Data: 2011-12-01 09:02:11
    Temat: A może napełnianie tuszy?
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    http://allegro.pl/470ml-tusz-hp-15-21-22-27-28-45-56
    -57-300-338-350-i1955563434.html
    Pytanie: jak długo może stać taki tusz, skoro ma starczyc na wiele
    napełniań. Nigdy nie napełniałem, czy wszystkie cartridge można
    napełniać? Na przykłąd teraz mam firmy drekker a zamówiłem
    tonerywarszawa.(oba przypadki zbyt drogo)
    U mnie nie dawało się zresetować licznika wydruku, może dlatego że
    resetowałem tylko jeden tusz, a może do działania potrzeba by oba tusze
    jednocześnie były(tusze przestały działać jednocześnie).
    Więc jest problem, co z tego że napełnię toner, gdy napełnię toner, gdy
    drukarka odmówi współpracy?

  • 2. Data: 2011-12-01 20:36:47
    Temat: Re: A może napełnianie tuszy?
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-12-01 10:02, Borneq pisze:
    > http://allegro.pl/470ml-tusz-hp-15-21-22-27-28-45-56
    -57-300-338-350-i1955563434.html

    > Pytanie: jak długo może stać taki tusz, skoro ma starczyc na wiele
    > napełniań.

    Mój tusz, jeden z najtańszych na Allegro właśnie się skończył po 4
    latach od zakupu.

  • 3. Data: 2011-12-01 21:24:01
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2011-12-01 21:36, Padre pisze:
    > Mój tusz, jeden z najtańszych na Allegro właśnie się skończył po 4
    > latach od zakupu.

    Może i warto byłoby napełniać, ile w mojej drukarce HP F2180 jest
    licznik tuszu i nawet gdy jeszcze w kartridżu jest tusz, to zgłasza
    błąd. Resetowanie nic nie dało. Więc nie wiem, napełnię kartridż i nie
    będę mógł drukować. Po co ten licznik? Wolałbym aby brak tuszu
    rozpoznawać po bladym wydruku zamiast licznika.

  • 4. Data: 2011-12-01 21:28:06
    Od: "Andre" <a...@a...pl>

    Borneq wrote:

    > Po co ten licznik? Wolałbym aby brak tuszu
    > rozpoznawać po bladym wydruku zamiast licznika.

    Po to wlasnie, zebys musial pojsc do sklepu i kupic nowy tusz, a tym
    samym dal zarobic producentowi...

    --
    Pozdrawiam,
    Andre

  • 5. Data: 2011-12-02 00:01:34
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-12-01 22:24, Borneq pisze:

> [...]
    > będę mógł drukować. Po co ten licznik? Wolałbym aby brak tuszu
    > rozpoznawać po bladym wydruku zamiast licznika.

    Ty masz problem z tuszem inni mają gorsze problemy - z laserowymi:
    http://www.chip.pl/news/bezpieczenstwo/wirusy/2011/1
    1/haker-zabije-cie-drukarka

    animka
    --
    Pamiętajmy, że zwierzęta są bezbronne wobec człowieka, cierpią tak jak
    ludzie. "Człowiek jest królem zwierząt, gdyż przewyższa je w