  • 1. Data: 2011-11-30 22:39:02
    Temat: Odtworzenie dysku z ukrytej partycji
    Od: "Heniutek" <j...@w...pl>

    Witam
    Na dysku w moim laptopie mam jedną partycję. Chcę go podzielić na dwie
    partycje.
    Czy po podziale dysku C na partycje wciąż będzie możliwe odtworzenie dysku z
    ukrytej partycji (ALT+F10)? Laptop Acer.

  • 2. Data: 2011-11-30 23:10:51
    Temat: Re: Odtworzenie dysku z ukrytej partycji
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 30/11/2011 22:39, Heniutek wrote:
    > Witam
    > Na dysku w moim laptopie mam jedn? partycj?. Chc? go podzieli? na dwie
    > partycje.
    > Czy po podziale dysku C na partycje wci?? b?dzie mo?liwe odtworzenie dysku z
    > ukrytej partycji (ALT+F10)? Laptop Acer.

    Troszké nie na temat grupy; z dużym prawdopodobieństwem tak,
    ale po procedurze 'odtworzenia' partycje znowu zostaną połączone.

    p.s. po co Ci ta partycja z odtwarzaniem systemu?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2011-12-01 07:08:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.11.2011 23:39, Heniutek pisze:
> [...]
    > Czy po podziale dysku C na partycje wciąż będzie możliwe odtworzenie dysku z
    > ukrytej partycji (ALT+F10)? Laptop Acer.

    Nie ta grupa. Pytanie zadaj na grupie właściwej dla użytego systemu
    operacyjnego.

  • 4. Data: 2011-12-01 08:40:01
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 01/12/2011 07:08, Andrzej Lawa wrote:

    > Nie ta grupa. Pytanie zadaj na grupie właściwej dla użytego systemu
    > operacyjnego.

    Pytanie jest mocno na pograniczu grup, Alt+F10 + to, o co pyta
    (odwołanie do odpowiedniego miejsca na dysku) jest mimo wszystko
    sprzętowe)
    ;-)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 5. Data: 2011-12-01 11:20:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.12.2011 09:40, DooMiniK pisze:

    > Pytanie jest mocno na pograniczu grup, Alt+F10 + to, o co pyta
    > (odwołanie do odpowiedniego miejsca na dysku) jest mimo wszystko
    > sprzętowe)

    Do tego momentu tak. Potem to jest już pytanie o konkretny system tam
    wrzucony, czy nie zgłupieje jak będzie miał inny podział dysku jak
    fabryczny.

  • 6. Data: 2011-12-05 00:19:07
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Heniutek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy po podziale dysku C na partycje wciąż będzie możliwe odtworzenie dysku
    > z ukrytej partycji (ALT+F10)? Laptop Acer.

    To pytanie raczej do serwisu Acera.
    MOIM ZDANIEM przywrócenie stanu FABRYCZNEGO
    to oznacza PRZYWRÓCENIE STANU FABRYCZNEGO.

    Potem można sobie podzielić C na partycje. A w zasadzie PO CO?

    Feromon