  • 1. Data: 2011-11-30 07:41:01
    Temat: Intel B940, B950 vs i3
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Witam.

    Przymierzam zakupić nówkę sztukę laptop, w półce cenowej która mnie
    interesuje, obecnie występują procesory min B940, B950, i3. Mam pytanie,
    jak się mają te procesory typu B do i3? W czym one są słabsze?

    Dziękuję.

    --
    Pozdrawiam, Piotr M

    "Google zachowuje się jak kobieta. Ledwie zacznę zdanie, już próbuje je
    dokończyć na tuzin sposobów."

  • 2. Data: 2011-11-30 12:08:18
    Temat: Re: Intel B940, B950 vs i3
    Od: miab <m...@w...pl>

    W dniu 2011-11-30 08:41, Piotr M pisze:
> [...]
    > interesuje, obecnie występują procesory min B940, B950, i3. Mam pytanie,
    > jak się mają te procesory typu B do i3? W czym one są słabsze?

    Nie mają HT.
    http://compare-processors.com/intel-pentium-b950-vs-
    core-i3-2310m/401/

    miab

  • 3. Data: 2011-11-30 12:38:35
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 30 listopada 13:08, miab pisze:

    > Nie mają HT.
    > http://compare-processors.com/intel-pentium-b950-vs-
    core-i3-2310m/401/

    Aha, dzięki.

    Spojrzałem w Wiki:
    "Według Intela układy z zastosowaną technologią Hyper-threading zajmują
    jedynie 5% większą powierzchnię płytki półprzewodnika die area przy
    wzroście wydajności w granicach 15-30% w porównaniu z procesorami bez
    tej technologii."

    Wow, to dość dużo 15-30%.

  • 4. Data: 2011-11-30 13:25:53
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 30-11-2011 o 13:38 Piotr M napisał na pl.comp.pecet:

> [...]

    Różnic jest więcej. Prócz HT mają np więcej "keszu". Tutaj jest
    porównanie ze strony Intela:
    http://ark.intel.com/pl/compare/55627,53438

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 5. Data: 2011-11-30 19:41:34
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    W dniu 30 listopada 14:25, WiesłaW pisze:

    > Różnic jest więcej. Prócz HT mają np więcej "keszu". Tutaj jest
    > porównanie ze strony Intela:
    > http://ark.intel.com/pl/compare/55627,53438

    Co za strona, wreszzcie, nie wiem jak Ci dziękować.. :)

  • 6. Data: 2011-11-30 19:55:19
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > Co za strona, wreszzcie, nie wiem jak Ci dziękować.. :)

    Dojście jest niezwykle proste. Wchodzisz na główną strone intela i
    wpisujesz model procesora ;P