  • 1. Data: 2010-02-09 16:14:05
    Temat: Nowości Pentaxa
    Od: t0p <x...@x...pl>

    Były nowości Canona i Nikona, to teraz coś od mniejszego brata, na razie
    nieoficjalne przecieki:

    Szkła:
    DA* 20/2 SDM
    DA* 28/2 SDM
    DA* 10-16/4 SDM

    Puszka roboczo zwana k-m2, pozycjonowana między k-x a k7.

    No i 645D, podobno w cenie 9500 USD.

    Link do wątku na pentaxforums http://42.pl/u/27ym

  • 2. Data: 2010-02-09 18:11:43
    Temat: Re: Nowości Pentaxa
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    > No i 645D, podobno w cenie 9500 USD.

    To chyba jedyna prawdziwa informacja bedzie , bo reszta wyglada na oszustwo
    :)

  • 3. Data: 2010-02-09 22:31:48
    Od: dominik <u...@d...net.pl>

    On 2010-02-09 17:14, t0p wrote:
    > Były nowości Canona i Nikona, to teraz coś od mniejszego brata, na razie
    > nieoficjalne przecieki:
    (...)

    Były informacje od canona i nikona, jedne i drugie oficjalne. Plotek to
    można sobie za to produkować na kopy. Poczekamy, zobaczymy na ile to
    prawda, a na ile fantazje.

    --
    _[_]_
    (") dominik, gg:919564

  • 4. Data: 2010-02-10 06:59:42
    Od: t0p <x...@x...pl>

    dominik wrote:
    > Były informacje od canona i nikona, jedne i drugie oficjalne. Plotek to
    > można sobie za to produkować na kopy. Poczekamy, zobaczymy na ile to
    > prawda, a na ile fantazje.

    Jeden człowiek z forum Pentaxa był przedwczoraj na jakiejś tajnej
    prezentacji i coś pomrukuje że to prawda i ma być coś jeszcze :). Chyba
    miał na myśli szkła do 645D.

    No ale zobaczymy. Przeca ludzie we wsi godojo że Pentax ma upaść ... to
    nic że już od 5 lat tak gadają ;).

    Na stronie Pentaxa zaczęło się już odliczanie
    http://www.camera-pentax.jp/new/

  • 5. Data: 2010-02-10 07:26:02
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 9 Feb., 19:11, "Norbert" <i...@h...spam> wrote:

    > To chyba jedyna prawdziwa informacja bedzie , bo reszta wyglada na oszustwo
    > :)

    oby
    jesli bylny to format w poblizu 6*4,5 i przy rozdzielczosci powiedzmy
    ok 50 mpx to w tej cenie bylaby to rewelacja.
    mozna gdzies o tym poczytac ?

  • 6. Data: 2010-02-10 08:02:06
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 10 Feb 2010 07:59:42 +0100, t0p wrote:
    > No ale zobaczymy. Przeca ludzie we wsi godojo że Pentax ma upaść ... to
    > nic że już od 5 lat tak gadają ;).

    To chyba tyle, ile Pentax anonsuje tego 645D ;)

    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 7. Data: 2010-02-10 09:03:40
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 07:59:42 +0100, t0p na pl.rec.foto.cyfrowa
    napisał(a):

    > No ale zobaczymy. Przeca ludzie we wsi godojo że Pentax ma upaść ...
    > to nic że już od 5 lat tak gadają ;).

    645D jest zapowiadany od ilu już lat ? 5 ? - to nic, że tak gadają ...
    Dwa? lata temu to nawet pokazali jakiś korpus za szybką ;-). Prędzej
    uwierzę w nowe gwiazki niż w tego "Świętego Graal'a". Choć byłbym mile
    zaskoczony gdyby jednak w końcu go pokazali :)

    "Ani kaszlu, ani miłości nie można ukryć."

  • 8. Data: 2010-02-10 09:19:31
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    t0p pisze:

    Hej

    > Jeden człowiek z forum Pentaxa był przedwczoraj na jakiejś tajnej
    > prezentacji i coś pomrukuje że to prawda i ma być coś jeszcze :). Chyba
    > miał na myśli szkła do 645D.

    Miejmy nadzieją że wreszcie ktoś "kota pogoni" Haselopodobnym ;)

    > No ale zobaczymy. Przeca ludzie we wsi godojo że Pentax ma upaść ... to
    > nic że już od 5 lat tak gadają ;).

    Nie martw się, Nikon chyba dłużej umiera, a bodajże Jarek Grabek
    udowadniał tutaj że nie da się do niego zrobić szerokiego jasnego szkła ;P
    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 9. Data: 2010-02-10 10:23:15
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Marcin Stankiewicz wrote:

> [...]
    > uwierzę w nowe gwiazki niż w tego "Świętego Graal'a". Choć byłbym mile
    > zaskoczony gdyby jednak w końcu go pokazali :)

    minolta też miała wypuscić aparat na wiosnę
    wypuściła na jesień ;)

    --
    pozdrawiam - Zbigniew Kruk

  • 10. Data: 2010-02-10 10:45:57
    Od: "gebi" <gebi_KASUJ_TOO_@_I_TO_poczta.fm>

    Użytkownik "Michal Tyrala" <w...@b...com.pl> napisał w wiadomości

    > To chyba tyle, ile Pentax anonsuje tego 645D ;)
    Wygląda jednak na to, że w marcu pokażą wreszcie gotowy aparat w Japonii. Na
    tamtym gruncie będzie testowana sprzedaż tego modelu.