  • 1. Data: 2010-02-09 08:23:40
    Temat: Grupa się starzeje ;P - nowości Nikona
    Od: Kryhu <k...@p...pl>

    Hej

    Co się dzieje, grupa licząca każdy pixel a gdzie info o nowych szkłach? ;P

    http://www.dpreview.com/news/1002/10020901nikon24mmf
    14.asp

    http://www.dpreview.com/news/1002/10020902nikon16mm3
    5mm.asp

    --
    Pozdro
    Kryhu

  • 2. Data: 2010-02-09 08:31:18
    Temat: Re: Grupa się starzeje ;P - nowości Nikona
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "Kryhu" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Hej
    >
    > Co się dzieje, grupa licząca każdy pixel a gdzie info o nowych szkłach? ;P

> [...]
    zmądrzeli...?

  • 3. Data: 2010-02-09 08:43:48
    Od: "Sniper" <m...@p...onet.pl>

    14.asp

    5mm.asp

    > zmądrzeli...?

    zbiorowo..?

    ;)

  • 4. Data: 2010-02-09 08:45:37
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hkr6hd$hof$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    Kokos nabazgrał:

    14.asp

    5mm.asp

    > zmądrzeli...?

    Może po prostu schowało się toto w cieniu Canona 550D ;)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Styczeń plecień bo przeplata...

  • 5. Data: 2010-02-09 09:30:52
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    > Co się dzieje, grupa licząca każdy pixel a gdzie info o nowych szkłach? ;P
    >
    > http://www.dpreview.com/news/1002/10020901nikon24mmf
    14.asp

    podobno bedzie rewelacja, niektorzy juz dysza z podniecenia w stajni N.
    Dla mnie ze stajni C na pocieszenie ejst tylko to, ze mam tania wzglednie
    tania puszke FF z 21Mpix... a tak poza tym to Nikon coraz wiekszego
    gula robi :)

    > http://www.dpreview.com/news/1002/10020902nikon16mm3
    5mm.asp

    szklo moich marzen do fot. lotniczej... Na pocieszenie znowu pewnie cena
    ktora wymniesie z 7 - 8 tysiecy jak znam zycie... ech. Moglby Canon
    wziasc dupe w troki i cos zrobic dobrego. Chocby AF.

    Roger

    --
    Marcin Roger Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 6. Data: 2010-02-09 09:39:32
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-02-09 09:23:40 +0100, Kryhu <k...@p...pl> said:

    > Co się dzieje, grupa licząca każdy pixel a gdzie info o nowych szkłach? ;P

    Daj ludziom wypić kawę w pracy ;-)

    > http://www.dpreview.com/news/1002/10020901nikon24mmf
    14.asp

    Pod kropa taki se ekwiwalent, cena - "jedyne" 2150 ojro.

    > http://www.dpreview.com/news/1002/10020902nikon16mm3
    5mm.asp

    To chyba pierwszy obiektyw UWA ze stabilizacją? Cena taka se - 1200
    ojro, w porównaniu z Canonem prawie 2 razy droższy, nie tak wiele
    tańszy od stałkojebcy 14-24/2.8, acz zakres praktyczniejszy no i VR.

    de Fresz

  • 7. Data: 2010-02-09 09:45:01
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Roger from Cracow" <r...@s...pl> napisał w
    wiadomości news:hkr8cn$269$1@news.interia.pl...

> [...]
    > ktora wymniesie z 7 - 8 tysiecy jak znam zycie... ech. Moglby Canon
    > wziasc dupe w troki i cos zrobic dobrego. Chocby AF.

    http://nikonrumors.com/2010/02/08/af-s-nikkor-24mm-f
    1-4g-ed-af-s-nikkor-16-35mm-f4g-ed-vr-official.aspx#
    more-9761
    Cena ~1250USD, czyli u nas ~5000zł.
    To i tak niewiele w porównaniu z ceną samolotu ;)

  • 8. Data: 2010-02-09 09:47:52
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "de Fresz" <d...@n...o2.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > w porównaniu z Canonem prawie 2 razy droższy, nie tak wiele tańszy od
    > stałkojebcy 14-24/2.8, acz zakres praktyczniejszy no i VR.

    Kiedyś w latach 70. bodajże Hasel miał slogan:
    "Jeżeli pytasz o cenę - nie jest to aparat dla ciebie".
    ;)

  • 9. Data: 2010-02-09 10:08:21
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hkragk$8o5$1@inews.gazeta.pl>,
    de Fresz nabazgrał:
    14.asp

    > Pod kropa taki se ekwiwalent, cena - "jedyne" 2150 ojro.

    36mm f/1.4 ,,takie se''? Allegro się nie zgadza ;)

  • 10. Data: 2010-02-09 10:12:32
    Od: Profesor Nic <p...@g...com>

    On Feb 9, 9:39 am, de Fresz <d...@n...o2.pl> wrote:

    > (..)
    f14.asp

    > Pod kropa taki se ekwiwalent, cena - "jedyne" 2150 ojro.

    35mm.asp

    > To chyba pierwszy obiektyw UWA ze stabilizacj ? Cena taka se - 1200
    > ojro (...)

    Jakie ojro?? W dolarach te ceny sa. 24mm nadal drogie, ale ten zoom,
    liczac ze jeszcze stanieje, zapowiada sie swietnie. Podoba mi sie
    decyzja Nikona o wypuszczeniu jeszcze kilku F4. Wreszcie bedzie cos
    posrodku, a nie tylko kiepsko albo drogo. Albo Sigma ;)

    (Mowie o szklach pod FF)

    P.