  • 11. Data: 2011-03-31 09:51:06
    Temat: Re: Nowe taryfy i cisza? :)
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    > Jestem prawie na sto procent pewien, że 12. Ale każdy może się mylić.
    > Ktoś wie dokładnie jak jest?

    Z tego co pamiętam: zakaz umów dłuższych niż 24 miesiące, obowiązek
    oferowania umów na 12 miesięcy.

    Marek

  • 12. Data: 2011-03-31 15:23:34
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan MarekM napisał:

    > Z tego co pamiętam: zakaz umów dłuższych niż 24 miesiące, obowiązek
    > oferowania umów na 12 miesięcy.

    Na temat swojej pamięci już pisałem. Chciałbym się teraz dowiedzieć,
    jaki jest stan faktyczny.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2011-03-31 18:51:43
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    > Na temat swojej pamięci już pisałem. Chciałbym się teraz dowiedzieć,
    > jaki jest stan faktyczny.

    Nie znalazłem (albo: nie chciało mi się szukać) bardziej wiarygodnego
    źródła, ale może to wystarczy:

    http://media2.pl/telekomunikacja/75666-telefon:-umow
    a-najdluzej-na-dwa-lata.html

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 14. Data: 2011-03-31 19:22:14
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan MarekM napisał:

    > Nie znalazłem (albo: nie chciało mi się szukać) bardziej wiarygodnego
    > źródła, ale może to wystarczy:
    >
    > http://media2.pl/telekomunikacja/75666-telefon:-umow
    a-najdluzej-na-dwa-lata.html

    Czyli miało być pięknie, a wyszło jak zwykle. Moje szybkie guglanie
    potwierdza powyższe informacje. A to co pamiętam, to pomysły z przed
    ustanowienia tych regulacji. Intencja była taka, by operator nie wodził
    na pokuszenie abonenta. Czyli miał przedstawić cenę w odniesieniu do
    *przewidywalnego* okresu (stwierdzono, że rok to będzie w sam raz). A nie
    proponować stawki, które dziś mogą się wydać atrakcyjne, ale gdy upłynie
    wieczność (czyli np. 24 miesiące) będą zdzierstwem w biały dzień.

    Teraz operator dalej może proponować zaporowe ceny umów na rok, a obok
    "atrakcyjne" przy podpisaniu kontraktu na dwa lata. Tylko szkoda, że
    my tym bucom w komisjach europejskich (czy gdzie to wymyślają) musimy
    za takie rzeczy płacić z własnej kieszeni.

    Jarek

    --
    Całuję rączki i odwdzięczam się na parapecie tym skromnym upominkiem...

  • 15. Data: 2011-04-18 21:14:01
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2011-03-30 01:22, S P 1 Q X L pisze:
    > Od 24 marca nowe taryfy w matuszce TEPSIE i nawet mnie, nie wiem czy nie
    > ostatniego Mohikanina, posiadacza abonamentu STANDARDOWEGO z naliczaniem
    > co 3 minuty przekonali na zmianę abonamentu.

    no nie jesteś/byłeś ostatni:)))