  • 1. Data: 2011-03-27 14:29:33
    Temat: No i mam kwotoreduktor
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Drugiego marca pytalem na grupie o szczegoly skorzystania z alternatywnej postaci
    tepsianych uslug telefonicznych. Wybor padl na kwotoreduktor. Oto szczegoly.

    Wzialem abonament na rok za 30zl. Nie bralem jednak nowego telefonu wiec mam 150
    minut do wykorzystania w okresie rozliczeniowym. Przeniesienie numeru trwalo ok
    tygodnia. Otrzymana karte SIM odpalilem w jakiejs starej nokii z Plusa. Mozna sie z
    telefonem oddalic z posesji nawet kilkaset metrow i jest zasieg. W razie czego
    infolinia taka sama jak w Plusie, czyli pod 2601. Jedyny maly zgrzyt to brak
    szczegolowego wykazu polaczen, poniewaz przed podpisaniem umowy w salonie zapewniano
    mnie, ze bede go dostawal wraz z faktura. Zrzucam to jednak na efekt
    niedoinformowania pracownikow, bo przeciez usluga dopiero wchodzi na rynek i
    okazalem sie byc jednym z pierwszej dziesiatki klientow kwotoreduktora w Polsce.
    Mozna jednak wykaz zamowic za 5 zl.

    Chyba jestem zadowolony. Wreszcie zadnych kabli i czestych zgloszen na blekitna, ze
    albo telefon w ogole nie dziala, albo mam jakis split na linii i gdy ktos dzwoni do
    mnie, dodzwania sie do sasiada. Juz mi nawet druty zmieniali na slupie,a potem
    rozkopywali dzialke zeby pociagnac jakies najnowsze zdobycze teleinformatyki.
    Wszystko na nic. Reklamacje zglaszalem co miesiac. Teraz wreszcie mam spokoj.

    Zegnaj telekomunikacjo polska es a. Raczej juz nigdy sie nie spotkamy.

    --
    VomitroN

    " All those moments will be lost in time, like... tears in rain "

  • 2. Data: 2011-03-27 16:02:29
    Temat: Re: No i mam kwotoreduktor
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Mar 2011 16:29:33 +0200, VomitroN wrote:
> [...]
    >
    >Chyba jestem zadowolony. [...]
    >Zegnaj telekomunikacjo polska es a. Raczej juz nigdy sie nie spotkamy.

    ... i wyslano z neostrada.pl :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-03-27 16:24:21
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 27 Mar 2011 18:02:29 +0200, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]

    dzialke zeby pociagnac jakies najnowsze zdobycze
    >teleinformatyki. Wszystko na nic. Reklamacje zglaszalem co miesiac. Teraz wreszcie

    ale moze powyzsze bylo przyczyna rezygnacji z telefonu na
    drucie......o Neo nic autor nie pisal. Lepiej miec telefon na gsm, bo
    drut niepotrzebny....i bedzie zawsze dzialal bo nie ma problemu z
    drutem. A Neo mozna miec i nawet telefon voip....ale jak jest problem
    z drutem to nie ma Neo i voip. A na gsm bedzie dzialal.

    A moze Neo ma z sasiadem na spolke??

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2011-03-27 16:44:11
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci

    > A moze Neo ma z sasiadem na spolke??

    Co ty? Za to jest milion grzywny i wiezienie. :)

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-03-27 17:44:37
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Uzytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > ... i wyslano z neostrada.pl :-)

    'Widzisz w tym jakas sprzecznosc?

  • 6. Data: 2011-03-27 19:30:51
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > przeciez usluga dopiero wchodzi na rynek i okazalem sie byc jednym z
    > pierwszej dziesiatki klientow kwotoreduktora w Polsce. Mozna jednak wykaz

    biling za piec zlotych ? nie za piecdziesiat ? o zesz w cara...

  • 7. Data: 2011-03-27 20:19:47
    Od: nadir <n...@h...org>

    > 'Widzisz w tym jakas sprzecznosc?

    Może trzy "wiersze" wyżej?

  • 8. Data: 2011-03-27 20:39:38
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "nadir" <n...@h...org> napisał w wiadomości

    > Może trzy "wiersze" wyżej?

    Czy tak trudno sie domyslec, ze chodzilo o pozegnanie z TPSA jako abonenta?
    Neostrada z ktorej teraz korzystam nie jest usluga za ktora place.
    W domu uzywam iPlusa. Przejasnialo troche?

  • 9. Data: 2011-03-28 13:44:40
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "VomitroN" <v...@i...pl>

    Drugiego marca pytalem na grupie o szczegoly skorzystania z alternatywnej
    postaci tepsianych uslug telefonicznych. Wybor padl na kwotoreduktor. Oto
    szczegoly.
    Brak możliwości wykorzystywania do monitoringu. Kara umowna na tę
    okoliczność 5000zł.

  • 10. Data: 2011-03-30 10:34:42
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    niusy.pl <d...@n...pl.invalid> wrote:

    > Brak możliwości wykorzystywania do monitoringu. Kara umowna na tę
    > okoliczność 5000zł.

    Przy dodawaniu numeru stacjonarnego do istniejącej aktywacji nie ma
    tego zastrzeżenia.

    a.