  • 1. Data: 2011-03-25 14:09:21
    Temat: Abonament darmowe wieczory a korzystanie z innego operatora.
    Od: Olo <w...@j...cy>

    Witam wszystkich i od razu przejdę do problemu. Otóż mam telefon w TP na
    najtańszym abonamencie (socjalny bodajże) i chciałbym go zlikwidować a
    właściwe przenieść do operatora jako telefon VoIP. Problem żaden, bo
    przeniosą mi go z tym numerem co teraz mam, ale moja teściowa co mieszka
    na drugim końcu Polski, oczywiście wydzwania codziennie do mojej
    małżonki (gdyż ma bodajże abonament TP darmowe wieczory czy coś w ten
    deseń). I teraz problem. Czy jak przeniosę swój telefon z TP to ona
    dalej będzie miała bezpłatne rozmowy ze mną, czy też nie? i będzie
    musiała za nie płacić jak za normalną rozmowę. Wiadomo, że rozwiązanie
    to ma wiele plusów ;) , ale nie chcę sobie dodatkowo grabić u żony, więc
    wolę spytać.
    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 2. Data: 2011-03-25 14:33:18
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Olo" <w...@j...cy> napisał w wiadomości

> [...]
    > nie płacić jak za normalną rozmowę. Wiadomo, że rozwiązanie to ma wiele
    > plusów ;) , ale nie chcę sobie dodatkowo grabić u żony, więc wolę spytać.

    Przeniesc i podpowiedziec "mamusi", zeby sobie kupila Play Fresha. Za 15
    zlotych bedzie miala 300 minut (5 godzin) rozmow z coreczka nie tylko w
    wieczory i weekendy, ale przez cala dobe i mniej ja to wyniesie.

    Poza tym, abys uzyskal dokladna odpowiedz na swoje pytanie musisz wiedziec,
    jaki dokladnie ma plan,, bo moze to nie zadne "wieczory i weekendy", ale
    np.jakiś DoMowy lub cos w tym guscie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2011-03-25 15:54:55
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy jak przeniosę swój telefon z TP to ona dalej będzie miała bezpłatne
    > rozmowy ze mną, czy też nie?

    to zalezy od tego, jaki masz abonament
    tp zazwyczaj kasuje za polaczenia poza siec, ale byly dawno temu plany
    taryfowe, w ktorych opisie zabraklo tego stwierdzenia
    mozna bylo zatem nie placic, wzglednie placic i z sukcesem reklamowac

  • 4. Data: 2011-03-25 16:11:18
    Od: Olo <w...@j...cy>

    W dniu 2011-03-25 15:33, SDD pisze:

    > Przeniesc i podpowiedziec "mamusi", zeby sobie kupila Play Fresha. Za 15
    > zlotych bedzie miala 300 minut (5 godzin) rozmow z coreczka nie tylko w
    > wieczory i weekendy, ale przez cala dobe i mniej ja to wyniesie.

    Za ten pomysł "dziękuję", wystarczy że dzwoni od 20 ....

    > Poza tym, abys uzyskal dokladna odpowiedz na swoje pytanie musisz
    wiedziec,
    > jaki dokladnie ma plan,, bo moze to nie zadne "wieczory i weekendy", ale
    > np.jakiś DoMowy lub cos w tym guscie.

    Jak już się zdążyłem dowiedzieć, ma coś takiego, co kiedyś nazywało się
    "Darmowe wieczory i weekendy", to jakiś stary plan i ma go od momentu
    wprowadzenia go na rynek. Pewnie odpowiedź na moje pytanie byłaby w
    regulaminie albo ofercie planu, niestety nigdzie tego nie mogę znaleźć.

    Olo
    Mój adres zakodowany ROT13.

  • 5. Data: 2011-03-25 17:31:22
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

    Użytkownik "brum" napisał w wiadomości grup

    > Czy jak przeniosę swój telefon z TP to ona dalej będzie miała bezpłatne
    > rozmowy ze mną, czy też nie?

    W planie darmowe wieczory i weekendy połączenia bezpłatne są tylko w sieci
    TP - więc będzie płacić za połączenia, chyba że zmieni sobie na np. ten nowy
    za 81 zł plan domowy ile chcesz czy jakoś tak

  • 6. Data: 2011-03-26 00:04:02
    Od: a...@p...pl

    On Fri, 25 Mar 2011 15:09:21 +0100, Olo <w...@j...cy> wrote:

> [...]
    >musiała za nie płacić jak za normalną rozmowę. Wiadomo, że rozwiązanie
    >to ma wiele plusów ;) , ale nie chcę sobie dodatkowo grabić u żony, więc

    zaloz sobie najpierw voipa i potestuj jakis czas zanim przeniesiesz
    numer z TP.

    A tesciowa niech wezmie sobie Netie Non Stop i za 50 zl/miesiac
    nielimitowane po Polsce na stacjonarne. Bedzie placila mniej niz teraz
    za Darmowe WiW. A ty bedziesz mogl miec swoj numer u kogokolwiek jako
    numer stacjonarny.

    Tylko jak ty to wytrzymasz, ze twoje zona (coreczka mamusi) nie
    sprzata, nie gotuje, nie prasuje, nie kocha sie z toba, tylko bedzie z
    mamusia gadala!!!!!!! Wiec dla ciebie lepiej abys wogole zrezygnowal
    z numeru stacjonarnego.

    Pomysl z PlayFresh jest nieglupi, bo ja tak korzystam (mam bramke i
    sluzy do wydzwaniania na stacjonarne 15 zl/300 minut na stacjonarne i
    play.

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2011-03-26 12:38:00
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    Olo wrote:

> [...]
    > że rozwiązanie to ma wiele plusów ;) , ale nie chcę sobie
    > dodatkowo grabić u żony, więc wolę spytać. Z góry dziękuję za

    Niestety będę posłańce niosącym złe wieści, mam b. silne
    przekonanie graniczące z pewnością że ten plan taryfowy
    oferowany kiedyś przez TP daje ów bonus (darmowe wieczory
    czy darmowe wieczory i weekendy, bo była i taka wersja)
    wyłącznie gdy numer docelowy należy do TP.

    Gdyby to był analogiczny plan taryfowy oferowany kiedyś
    przez konkurencje, np. przez Tele2 (później przejęte przez
    Netie, ale plan został utrzymany), to by problemu nie było.

    Planów z konstrukcją wieczorno-weekendową już nie ma ani
    w TP ani w Netii, są z limitami minut lub bez ograniczeń, tak
    więc masz problem. Nie wiem jak w wypadku mniej znanych
    operatorów sytuacja wygląda..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 8. Data: 2011-03-26 15:24:40
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> napisał
    w wiadomości news:imkmnb$q7u$2@news.onet.pl...

    > Planów z konstrukcją wieczorno-weekendową już nie ma ani
    > w TP ani w Netii, są z limitami minut lub bez ograniczeń, tak
    > więc masz problem. Nie wiem jak w wypadku mniej znanych
    > operatorów sytuacja wygląda..

    Niech sobie tesciowa zmieni plan na jakis z tych nowszych.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2011-03-26 15:54:51
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    SDD wrote:
    > Użytkownik "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski"
    > <n...@c...barg.cy> napisał w wiadomości
    >
    > Niech sobie tesciowa zmieni plan na jakis z tych nowszych.

    Technicznie owszem, ale chyba nie o to pytającemu chodzi..

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 10. Data: 2011-03-26 17:48:30
    Od: "brum" <b...@o...eu>

> [...]
    > czy darmowe wieczory i weekendy, bo była i taka wersja)
    > wyłącznie gdy numer docelowy należy do TP.

    a propos tych planow w tp
    czy ktos empirycznie sprawdzil jak wyglada kwestia numerow przeniesionych ?
    czy tp taryfikuje wg TZN czy wg faktycznego wykorzystania numerow ?
    bo na przyklad taki gts taryfikuje wg tablic...