  • 1. Data: 2011-03-29 23:22:13
    Temat: Nowe taryfy i cisza? :)
    Od: "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL>

    Od 24 marca nowe taryfy w matuszce TEPSIE i nawet mnie, nie wiem czy nie
    ostatniego Mohikanina, posiadacza abonamentu STANDARDOWEGO z naliczaniem
    co 3 minuty przekonali na zmianę abonamentu.

    Od maja będę miał Plan Startowy na Start, za 34zł brutto (standard to
    45,05 brutto). Z telefonu korzystam TYLKO do odbierania, dzwonię po
    VOIP. Wiec dla mnie to jakby 108zł rocznie do przodu :)

    Czekam na kuriera z Umową do podpisania :)

    TL

  • 2. Data: 2011-03-30 04:22:19
    Temat: Re: Nowe taryfy i cisza? :)
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > Wiec dla mnie to jakby 108zł rocznie do przodu :)
    >
    > Czekam na kuriera z Umową do podpisania :)

    Chcesz przejść na Tańszy abonament? To nie wiem czy sie doczekasz :)

  • 3. Data: 2011-03-30 05:36:10
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Od maja będę miał Plan Startowy na Start, za 34zł brutto (standard to
    > 45,05 brutto). Z telefonu korzystam TYLKO do odbierania, dzwonię po VOIP.
    > Wiec dla mnie to jakby 108zł rocznie do przodu :)

    jesli nie uzywasz faksu, to do czego Ci linia w tp ? jakis adsl na tym masz
    ?

  • 4. Data: 2011-03-30 11:13:22
    Od: a...@p...pl

    On Wed, 30 Mar 2011 01:22:13 +0200, "S P 1 Q X L" <SP1QXL@PL> wrote:

> [...]
    >VOIP. Wiec dla mnie to jakby 108zł rocznie do przodu :)
    >
    >Czekam na kuriera z Umową do podpisania :)

    a nie kupiles przy okazji jakiego haczyka???? Podejrzane, ze TP oddaje
    zyski !!!

    Dialog ma telefon bez limitow PL i EU za 50 zl
    Netia ma telefon bez limitow PL za 50 zl
    TP nie ma telefonu bez limitow za 50 zl

    oczywiscie mowimy na linii POTS

    Ja bym tam korzystal z TP jakby mieli za 50 zl/bez limitow jak inne
    op'y. A tak dzwonie przez inne sposoby.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2011-03-30 13:05:39
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <a...@p...pl> napisał w wiadomości

    > a nie kupiles przy okazji jakiego haczyka???? Podejrzane, ze TP oddaje
    > zyski !!!

    Trzeba uważać, zeby przy okazji nie wcisnęli jakiego "cyrografu"
    dożywotniego, zamiast dalszej umowy na czas nieokreślony. U nich wszystko
    mozliwe.

  • 6. Data: 2011-03-30 15:07:06
    Od: "ArturW" <w...@v...pl>

[...]

    Ale wiesz że cyro n 2 lata

  • 7. Data: 2011-03-30 17:57:00
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "ArturW" <w...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > VOIP. Wiec dla mnie to jakby 108zł rocznie do przodu :)
    >
    > Czekam na kuriera z Umową do podpisania :)

    Rzeczywiście 34 złote tylko przy cyrografie na dwa lata.
    http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358569/Cennik_uslug_t
    elekomunikacyjnych_-_plany_dla_domu_367175464.pdf

    Ja bym tego nie brał. Ale zależy co kto lubi.

    wiatrak

  • 8. Data: 2011-03-30 18:16:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    wiatrak napisał:

    > Rzeczywiście 34 złote tylko przy cyrografie na dwa lata.
    > http://www.tp.pl/b/binaries/PL/358569/Cennik_uslug_t
    elekomunikacyjnych_-_plany_dla_domu_367175464.pdf

    A czy to jest jeszcze dozwolone? Zdaje się, że unijna dyrektywa
    (czy jak to się nazywa) z przed jakiegoś roku zakazała operatorom
    telekomunikacyjnym proponowania umów terminowych na okres dłuższy
    niż jeden rok. Krajowe przepisy miały być dostosowane w ciągu
    kilku miesięcy.

    > Ja bym tego nie brał. Ale zależy co kto lubi.

    Jasne. Trzeba wiać.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2011-03-30 22:21:49
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> w wiadomości
    news:slrnip6ssl.su5.jaros@falcon.lasek.waw.pl napisał(a):
> [...]
    > telekomunikacyjnym proponowania umów terminowych na okres dłuższy
    > niż jeden rok. Krajowe przepisy miały być dostosowane w ciągu
    Ale to chyba dotyczyło umów dłuższych niż 24 miesiące.
    --
    Mark
    k...@p...pl

  • 10. Data: 2011-03-30 22:23:36
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mark napisał:

    > Ale to chyba dotyczyło umów dłuższych niż 24 miesiące.

    Jestem prawie na sto procent pewien, że 12. Ale każdy może się mylić.
    Ktoś wie dokładnie jak jest?

    --
    Jarek