  • 21. Data: 2011-08-30 21:35:14
    Temat: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 23:17:54 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > U nas tak oznacza. Verizon nie ma kart.

    Ależ oczywiście, że ma. Ma karty SIM Verizon-Vodafone dla klientów
    podróżujących po Europie:
    http://www.flickr.com/photos/kalleboo/4025424631/
    ma karty SIM do LTE:
    http://images.intomobile.com/wp-content/uploads/2010
    /07/verizonSIM.jpg
    oraz właśnie pracuje nad wprowadzeniem kart CSIM (następcy R-UIM), żeby
    można było w jednym telefonie mieć jedną kartę do CDMA i LTE:
    http://news.vzw.com/news/2011/03/pr2011-03-29e.html

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Jakbys czytał uwazanie to JA NIE MAM iphone" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 22. Data: 2011-08-30 21:38:19
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:35:14 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Ależ oczywiście, że ma. Ma karty SIM Verizon-Vodafone dla klientów
    > podróżujących po Europie:
    > http://www.flickr.com/photos/kalleboo/4025424631/

    ...służące do roamingu prz użyciu telefonów GSM i nie mające nic wspólnego
    z CDMA...

    > ma karty SIM do LTE:
    > http://images.intomobile.com/wp-content/uploads/2010
    /07/verizonSIM.jpg

    ...które TEŻ nie mają nic wspólnego z systemem CDMA...

    > oraz właśnie pracuje nad wprowadzeniem kart CSIM (następcy R-UIM), żeby
    > można było w jednym telefonie mieć jedną kartę do CDMA i LTE:
    > http://news.vzw.com/news/2011/03/pr2011-03-29e.html

    A ja pracuję usilnie nad teleportacją, tylko ciągle mi nie wychodzi.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu

  • 23. Data: 2011-08-30 21:38:20
    Od: atm <...@v...pl>

    > musiałbyś sprawdzić czy ta ładowarka naprawdę daje 2 ampery. ja miałem
    > takie kłopoty z jednym etenem - rozładowaywał sie i koniec. Ale u mnie
    > zwykła ładowarka ładowała mizernie, a oryginał z SPV ładował
    > wystarczającą dobrze, ale grzał sie i śmierdział paloną elekroniką. mimo
    > to przeżył 1.5 roku z etenem i teraz żyje dalej..
    > możesz jeszcze kupić najtańszą przetwornice 12V- na 230V~ i do niej
    > wetknąć ładowarkę sieciową.
    > ToMasz

    Dzieki za info, faktycznie jest ot jakies rozwiazanie. Znalazlem taka na
    przyklad:
    http://allegro.pl/przetwornica-napiecia-12v-220v-150
    w-usb-5v-pt4-i1773780576.html
    Tyle, ze chcialbym to rozwiazac jakos bardziej elegancko :]

  • 24. Data: 2011-08-30 22:08:34
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    ALdroid wrote:

    > Dnia Tue, 30 Aug 2011 21:28:22 +0200, atm <...@v...pl> naskrobał
    > przy słoiku:
    >
    > Galaxy Tab - powoli ale się ładuje.
    >
    > Htc desire Z - ładuje się poprawnie z ładowarki samochodowej.
    >
    > Może problem u Ciebie leży gdzieś indziej?

    [ciach]

    To jest ciekawy kierunek rozumowania.. Idąc nim nieco dalej niż
    Ty proponuję sprawdzić obie "problematyczne" ładowarki..

    .. w innym samochodzie! być może problem jest z "wydajnością
    prądową" gniazdka zapalniczki.

    Albert Einstein (1879-1955)

  • 25. Data: 2011-08-31 06:37:00
    Od: Jacek <b...@e...pl>

    On 2011-08-30, atm <...@v...pl> wrote:
> [...]
    > rozladowywala, kupilem wiec oryginalna Samsunga. Wg kilku komentarzy na
    > forach ma ona podobno podlaczony dodatkowy pin we wtyczce dzieki czemu
    > ladowanie ma sie odbywac jak nalezy. Z SGS1 jakos to dzialalo, nie bylo
    > super bo moze ze 2-3% na 40km ale zawsze do przodu. Z SGS2 niestety
    > poziom spada. Poszukalem zatem na Allegro mocniejszej firmowej
    > ladowarki. Znalazlem HTC 2A. Mialem nadzieje, ze ta juz da rade (Samsung
    > na nalepce znamionowej mial tylko 700mA). Guzik, poziom spada tak samo
    > albo nawet szybciej. Jako, ze nie tylko ja doswiadczam tego problemu,

    Zainstaluj jakiś monitor baterii, np. Battery Monitor Widget z
    Marketu. Będziesz widział, ile mA zjada Ci telefon podczas nawigacji, a
    ile pradu ładuje ładowarka (przy właczonej nawigacji i bez). Może to
    troche pomoże w diagnozie.

    Jacek

  • 26. Data: 2011-08-31 12:15:52
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "atm" napisał w wiadomości
    >Rece opadaja, za kazdym razem cos nie jest tak.

    W ogolnosci - takie czasy.
    Produkty sa skomplikowane, wypuszczac trzeba szybko, czasu na
    dorabianie nie ma.
    Poza tym .. to nawet lepiej jak klient kupi nastepna sztuke, liczac ze
    bedzie bardziej dorobiona :-)

    >Kolejny raz wychodzi, ze im wiecje ficzerow ma urzadzenie
    >wszystkomajace tym wieksze jest prawdopodobienstwo, ze cos nie bedzie
    >dzialalo jak trzeba.

    To wszystko sie rozwija i to tak szybko ze nie wyobrazam sobie
    kompletnego "dorobienia".
    Nowe pomysly dochodza na okraglo :-)

    >Obecnie mam SGS2, ogolnie bardzo fajny smartfon, jednak jest pewne
    >"ale".
    >Duzy czytelny ekran, szybki procesor - taki zestaw swietnie sie
    >nadaje do nawigacji. Okazuje sie, ze nie jest az tak dobrze. Owszem
    >wszystko dziala tyle, ze pomimo podlaczenia do samochodowej ladowarki
    >poziom naladowania baterii wciaz spada, powoli ale nieublaganie.

    Mozna by spytac samsunga co on na to, albo moze delikatnie podkrecic
    napiecie w ladowarce.
    Nie spodziewam sie zeby wymagala ponad pol A ... no chyba ze to
    nawigacja online, i ciagle uzywa sieci.

    J.

  • 27. Data: 2011-08-31 12:19:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "perszing" napisał w
    >Jest jeden sposob. Powstrzymanie sie od kupowania "niedorobionych
    >nowosci" do czasu az inni przetestuja co to jest warte i czy aby
    >napewno warte jest kupna.

    Tylko ze do tego czasu to oni przestana robic ten model i bedzie
    nastepny.
    A ty bedziesz mial do wyboru:
    a) kupic nowego kota w worku,
    b) kupic uzywanego, liczac na to ze wszystkie jego wady znasz i
    akceptujesz :-)

    J.

  • 28. Data: 2011-08-31 13:44:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message news:j3jfn9$i4r$2@news.onet.pl...

    > Z ladowarki sieciowej laduje sie bardzo szybko, nawet z wlaczonym
    > oprogramowaniem GPS i wyszukiwaniem satelity (w domu moze
    > sobie poszukac ;]) Zainteresuje sie tematem power boxa.

    Może w aucie akumulator Ci się dodatkowo nagrzewa od słońca
    i włącza się jakieś ograniczenie prądu ładowania?
    Spróbuj ochłodzić jakoś ten telefon - ustaw go przy wylocie klimy,
    albo coś w tym guście.

    Swoją drogą jakim cudem Ty masz Samsunga Galaxy S2 skoro
    jeszcze nie było jego premiery ogłoszonej na 28 sierpnia? ;-)

  • 29. Data: 2011-08-31 13:50:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy> wrote in message
    > .. w innym samochodzie! być może problem jest
    > z "wydajnością prądową" gniazdka zapalniczki.

    Nie jest to możliwe - te gniazda mają zwykle bezpieczniki 5A,
    więc bierzesz ile chcesz dopóki się bezpiecznik nie spali
    i gniazdko przestanie działać w ogóle.
    A wydajność 5A @ 14V to masz 70 watów mocy do dyspozycji.
    Tyle to mają ładowarki do laptopów. Samochód i jego instalację
    wykluczyłbym jako źródło jego problemów...

    Jeśli domowa ładowarka jest w stanie ładować pracujące
    urządzenie to nie ma powodów dla których samochodowa
    nie dałaby rady - no chyba że obie podają inne napięcia na
    inne gniazdka, ale zgaduję że ładuje się to przez port USB ?

  • 30. Data: 2011-08-31 14:07:38
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    > To wszystko sie rozwija i to tak szybko ze nie wyobrazam sobie
    > kompletnego "dorobienia".
    > Nowe pomysly dochodza na okraglo :-)

    Zobaczymy czy w przyszlosci podtrzymasz swoje twierdzenie po kupnie
    czegos drozszego co nie tez nie bedzie "kompletnie dorobione".

    Prawda jest tylko jedna. Producent albo wypuszcza bubla, albo sprawne i
    dopracowane urzadzenie. Po tym co tutaj przeczytalem stwierdzam, ze
    Samsung robi to pierwsze.

    p.