  • 31. Data: 2011-08-31 14:49:05
    Temat: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-08-31 15:44, Pszemol pisze:
    > Swoją drogą jakim cudem Ty masz Samsunga Galaxy S2 skoro
    > jeszcze nie było jego premiery ogłoszonej na 28 sierpnia?

    moze w US
    bo w EU juz z miesiac temu byl dostepny

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 32. Data: 2011-08-31 15:12:08
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j3lhl2$alv$1@inews.gazeta.pl...

    > moze w US
    > bo w EU juz z miesiac temu byl dostepny

    Ale teraz już go nie można kupić, z tego co słyszałem... :)

  • 33. Data: 2011-08-31 15:16:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> wrote in message

    > Zobaczymy czy w przyszlosci podtrzymasz swoje twierdzenie po kupnie czegos
    > drozszego co nie tez nie bedzie "kompletnie dorobione".
    >
    > Prawda jest tylko jedna. Producent albo wypuszcza bubla, albo sprawne
    > i dopracowane urzadzenie. Po tym co tutaj przeczytalem stwierdzam, ze
    > Samsung robi to pierwsze.

    Chyba przesadzać nieco w surowości swojej opinii na podstawiej
    jednego tylko problemu?

  • 34. Data: 2011-08-31 16:53:06
    Od: atm <...@v...pl>

    > Może w aucie akumulator Ci się dodatkowo nagrzewa od słońca
    > i włącza się jakieś ograniczenie prądu ładowania?
    > Spróbuj ochłodzić jakoś ten telefon - ustaw go przy wylocie klimy,
    > albo coś w tym guście.

    Nie, nic z tych rzeczy, tym bardziej ze teraz u NAS w kraju jest ok 20C

    > Swoją drogą jakim cudem Ty masz Samsunga Galaxy S2 skoro
    > jeszcze nie było jego premiery ogłoszonej na 28 sierpnia? ;-)

    Wiesz u NAS w kraju mial on premiere daaawno temu, nie to co w USA ;]

  • 35. Data: 2011-08-31 20:49:05
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl>

    > Nie, nic z tych rzeczy, tym bardziej ze teraz u NAS w kraju jest ok 20C

    Telefon w samochodzie ogrzewa się od słonka a nie od powietrza

  • 36. Data: 2011-08-31 21:05:58
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    W dniu 30.08.2011 23:07, ALdroid pisze:

    > niepotrzebne do
    > Nie narzekam.

    Podłączę się pod wątek. Mam zamiar kupić jakiś program do nawigacji na
    Androida. Testowałem Sygic oraz iGo My Way.

    Ten pierwszy wygląda o wiele lepiej i wydaje się działać sprawniej, ale
    nie wiem, jak dokładne i jak często aktualizowane są mapy. Na razie
    pojeździłem z nim po mieście i znalazłem sporo błędów jeśli chodzi o
    informacje o radarach. Niektóre ostrzegają z błędnego kierunku, niektóre
    już nie istnieją. Czy można gdzieś zgłaszać takie błędy? Skąd biorą
    mapy: TeleAtlas czy NavTeq? Jak często aktualizują?

    Co do iGo: w ogóle nie byłem w stanie znaleźć legalnej płatnej wersji na
    Androida. Na ich stronie jest tylko wersja na iPhone i oferta
    "biznesowa". Zainstalowałem próbnie jakąś wersję o nieznanej mi
    licencji. Wygląda i obsługuje się koszmarnie, natomiast mapy można
    wgrywać dowolne samodzielnie. Jednak wolałbym niczego nie "piracić".

    A może jakaś inna nawigacja? Google Maps odpada: brak ostrzeżeń o
    fotoradarach i ograniczeniach prędkości, ściąganie map on-line,
    niedokładne mapy. Jedyna zaleta to darmowe informacje o ruchu: warto
    sprawdzić przed wyjazdem.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 37. Data: 2011-08-31 21:40:32
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 23:05:58 +0200, MarekM napisał(a):

    > A może jakaś inna nawigacja? Google Maps odpada: brak ostrzeżeń o
    > fotoradarach i ograniczeniach prędkości,

    Może żyję w błędzie, ale czy od ograniczeń prędkości i fotoradarów nie ma
    przypadkiem odpowiednich znaków drogowych? NAPRAWDĘ bez nawigacji nie da
    się poznać, gdzie są? ;)

    > ściąganie map on-line,
    > niedokładne mapy. Jedyna zaleta to darmowe informacje o ruchu: warto
    > sprawdzić przed wyjazdem.

    Na nawigacji Google zrobiłem trasę z Łodzi do Cisnej przez Kraków i
    spowrotem przez Tarnów. Pomijając jedną *bardzo nową* drogę ekspresową, w
    każdym punkcie dała radę.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 38. Data: 2011-08-31 22:09:57
    Od: atm <...@v...pl>

    > Telefon w samochodzie ogrzewa się od słonka a nie od powietrza

    Slonka tyle co kot naplakal ostatnio; na powaznie w tym wypadku to nie
    jest przyczyna problemow.
    Zainstalowalem Battery Monitor Widget - przy wlaczontm CoPilocie i
    sciszonym ekranie nadal jest minimalny deficyt. Musze sprawdzic zestaw w
    innym samochodzie.

  • 39. Data: 2011-08-31 22:12:58
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-08-31 17:16, Pszemol wrote:
    > "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> wrote in message

    > Chyba przesadzać nieco w surowości swojej opinii na podstawiej
    > jednego tylko problemu?

    To prawda, niestety nie ma rzeczy idealnych i trzeba sie godzic na takie
    lub inne kompromisy. W tym wypadku da sie zyc. Po wylaczeniu telefonu pa
    dluzszej prostej dosc szybko sie laduje. Fakt, ze po hiendowym modelu
    oczekiwalem dopracowania tego typu szczegolow na poziomie przynajmniej
    zblizonym do znacznie tanszej konkurencji.

  • 40. Data: 2011-09-01 01:57:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 16:07:38 +0200, perszing napisał(a):

> [...]
    > czegos drozszego co nie tez nie bedzie "kompletnie dorobione".
    > Prawda jest tylko jedna. Producent albo wypuszcza bubla, albo sprawne i

    Ale ja nie o bugs, tylko o feature :-)

    wezmy takie radio samochodowe - wiadomo, ma odtwarzac mp3. I wma. I ogg.
    Z usb-pena. Ale gniazdo musi byc gleboko, zeby pen nie wystawal. i plytko,
    zeby sie go dalo wyciagnac. A w zasadzie to jeszcze powinno obslugiwac
    karty pamieci. SD ze dwa gniazda by sie przydaly.
    To moze jeszcze uSD i M2 ?
    Oczywiscie musi miec BT i robic za zestaw do telefonu. Dwoch telefonow, bo
    mam dwa. A dajmy od razu 4, bo moze z pasazerem jade i chcemy glosno
    pogadac. Ale czasem z pasazerem jade i chce cicho gadac - wiec na jeden
    przycisk powinienem sie przelaczyc na sluchaweczke w uchu.
    No i oczywiscie ma pokazywac kto dzwoni, umozliwic wybieranie przyciskami z
    kierownicy itp.
    Ale wrocmy do muzyki - mam tez w telefonie. Wiec musi umozliwiac sluchanie
    z telefonu. A telefon sie niewygodnie obsluguje, wiec i playerek powinien
    obslugiwac z kierownicy. Hm, ale czy korzystac z odtwarzacza w telefonie ?
    Moze lepiej jakbym sie dobral do plikow przez BT i odtwarzal w radiu.

    Ale zaraz - telefony przeciez maja wifi. To powinna byc mozliwosc
    podlaczenia siecia jak komputery. W trzech standardach. A jak juz dajemy
    radio z wifi, to od razu dajmy ten najnowszy system dystrybucji filmow po
    wifi.

    Tak uzywany telefon sie bewnie rozladuje, ale nie problem - dodatkowe
    gniazdo usb moze robic za ladowarke. Ale jak juz podlaczymy kabelkiem, to
    wszystkie funkcje powyzej powinny byc tez dostepne przez kabelek.

    A jak juz mamy BT i wifi, to moze by zrobic jakas lacznosc do innych
    samochodow ? Takie cyfrowe CB. mozna by nawet ciekawa siec zrobic, oparta o
    przesyl danych miedzy pojazdami w ruchu

    No i oczywscie nawigacja w samochodzie potrzebuje dostepu do internetu i
    informacji o korkach, a nawigacja w telefonie informacji TMC z radia.
    To sie dorobi do BT.

    Jak mamy tyle zrodel danych - to fajnie by bylo jakby je mozna bylo
    kopiowac. no atelefon mozna uzyc jako dodatkowe zabezpieczenie przed
    zlodziejami. Itd, itp.

    To doczekam sie na "dorobione" radio samochodowe czy nie ? :-)

    > Po tym co tutaj przeczytalem stwierdzam, ze
    > Samsung robi to pierwsze.

    No coz - z przeciwnej polki, czyli najtanszy model C3050, zaden smartfon ..
    a i tak faktycznie bubel. Choc dzwonic sie da, wiec w zasadzie czego chciec
    wiecej za zlotowke :-)

    J.