  • 11. Data: 2011-08-30 20:26:53
    Temat: Re: Nowe smartfony - czy zawsze cos musi byc w nich niedorobione?
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2011-08-30 22:19, neoniusz wrote:

    > Yyy, co? Na obrazku widziales czy na straganie ktos ci powiedzial?

    Czy cos sie w tej kwestii zmienilo? Moze przegapilem niusa.

  • 12. Data: 2011-08-30 20:32:21
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.08.2011 22:26, atm pisze:

    > Czy cos sie w tej kwestii zmienilo? Moze przegapilem niusa.

    Podobno niektorzy mieli jakies problemy, ale ustapily po pierwszej
    aktualizacji.
    Mnie przyslali nowy model bodaj 2 tygonie po premierze i jakbym go nie
    sciskal, to zasieg nie znikal.
    Nie, nie jestem fanboyem, uzywam telefonu jako telefonu.

  • 13. Data: 2011-08-30 20:44:42
    Od: atm <...@v...pl>

> [...]
    > sciskal, to zasieg nie znikal.
    > Nie, nie jestem fanboyem, uzywam telefonu jako telefonu.

    Rozumiem; wypowiadam sie na podstawie informacji z sieci. Wydaje sie, ze
    problem istnial jeszcze w lutym tego roku:
    http://www.wired.com/gadgetlab/2011/02/consumer-repo
    rts-verizon/

  • 14. Data: 2011-08-30 20:48:33
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "ALdroid" <a...@n...ma.takiego.adresu.pl> napisał w wiadomości

    > Obecnie mam zainstalowane na androidzie 3 nawigacje off line i jedna
    > online - czyli googlowa.
    >
    > Najczesciej uzywam Sygic Navigator (mam pelna wersje - mapy calego
    > swiata - od najnowszej wersji budynki sa 3D i niektore ladnie
    > wyrenderowane).

    jest logiczna w wyzaczaniu tras? nie wpuszcza w jednokierunkowe pod prąd i w
    zakazane manewry na skrzyżowaniach? ;)
    no i jak z pokryciem w PL i ogólnie EU? bajery 3d są mi niepotrzebne do
    szczęścia.

    Podobno w galaxy taba jest wbudowana jakaś nawigacja. Jak sie sprawdza?

    > Naviexperta nie uzywam - zbyt czesto wyjezdzam za granice i roaming by
    > mnie 'zezarl'

    akurat mam duży pakiet internetowy, więc w PL nic nie to nie skosztuje.
    sporadycznie jeżdze do węgier i planuje włochy, tu prawie darmowa nokia sie
    sprawdza.

    > Jak dla mnie do nawigacji wystarczy ekranik e51 :)
    > Ekran HTC 3.7" wydaje mi sie optymalny. Na galaxy taba tez mam sygica
    > zainstalowanego - ale do nawigacji w aucie 7" to dla mnie za duzo, choc w
    > Picasso mialbym gdzie go umieescic bez problemu.

    kiedyś wcinąłem jakiegoś 7'' chińczyka do osobówki, fakt ze przesłaniał 10%
    szyby, ale najgorzej było z zmniejszeniem podświetlania w nocy.
    nawet ściemnione na minimum 7'' jest mini-latarką i męczy wzrok.
    mam nadzieje, ze samsung GT jest pod tym względem bardziej ustawny.

    Jacek

  • 15. Data: 2011-08-30 20:52:51
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 30.08.2011 22:44, atm pisze:

    > Rozumiem; wypowiadam sie na podstawie informacji z sieci. Wydaje sie, ze
    > problem istnial jeszcze w lutym tego roku:
    > http://www.wired.com/gadgetlab/2011/02/consumer-repo
    rts-verizon/

    Hm, w sumie to sie tym nie interesowalem, bo moj z ery poki co dziala
    bez problemu.
    Verizon dziala w CDMA, czyli telefon wlasciwie tylko do USA, zupelnie
    inna wersja bez GSM, nie ma tez karty sim. Moze rzeczywiscie cos zwalili.

  • 16. Data: 2011-08-30 21:00:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:52:51 +0200, neoniusz napisał(a):

> [...]
    > Verizon dziala w CDMA, czyli telefon wlasciwie tylko do USA, zupelnie
    > inna wersja bez GSM, nie ma tez karty sim. Moze rzeczywiscie cos zwalili.

    CDMA niekoniecznie oznacza brak karty
    Tyle, że nazywa się R-UIM

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Szkoda ze zaden windows mobile nie odtworzy zdjecia z cyfrowki ... - Paweł

  • 17. Data: 2011-08-30 21:07:44
    Od: ALdroid <a...@n...ma.takiego.adresu.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:48:33 +0200, "Jacek" <s...@o...pl>
    naskrobał przy słoiku:

    > jest logiczna w wyzaczaniu tras? nie wpuszcza w jednokierunkowe pod
    pr?d i w
    > zakazane manewry na skrzy?owaniach? ;)
    > no i jak z pokryciem w PL i og?lnie EU? bajery 3d s? mi
    niepotrzebne do
    > szcz?cia.

    Nie narzekam.
    Czesto kraje oscienne na zachod i poludnie.
    W zeszlym roku Chorwacja, Bosnia, Serbia, Wlochy. W tym Szwecja i
    Dania. Ani jednej zmylki, ale.... Ja nie ufam slepo nawigacji i
    patrze co jest na drodze.
    Byc moze byla jakas niespodzianka, ale nie potrafie sobie teraz
    przypomniec - wiec nie bylo tragedii.
    W poprzedniej wersji Sygis Mobile (ta mam wciaz na Nokii) byly do
    wyboru jednoczesnie mapy Navteq oraz Tele atlas. W obecnej nawet nie
    sprawdzalem.
    W poprzednim Sygic Mobile interfejs bardziej mi sie podobal, bylo
    wiecej opcji (np optymalizacja trasy) ale to kwestia przyzwyczajenia.
    Od ponad miesiaca uzywam juz tylko Sygis Navigatora i jak na razie OK
    (OBIEKTY3d mozna wylaczyc)

    > Podobno w galaxy taba jest wbudowana jaka? nawigacja. Jak sie
    sprawdza?

    Jesli chodzi Ci o navigacje googla - to jest i dziala.
    Ale jak pisalem - nie uzywam, wiec traktuje to tylko jako ciekawostka

    > kiedy? wcin??em jakiego? 7'' chi?czyka do osob?wki, fakt ze
    przes?ania? 10%
    > szyby, ale najgorzej by?o z zmniejszeniem pod?wietlania w nocy.
    > nawet ?ciemnione na minimum 7'' jest mini-latark? i m?czy wzrok.
    > mam nadzieje, ze samsung GT jest pod tym wzgl?dem bardziej ustawny.

    Obraz w GalaxyTab bije na glowe 'chinczyki' - masz prawdziwa czern,
    ale jakas tam poswiata zawsze bedzie widoczna w nocy (kolory w nocnym
    profiilu zawsze sobie mozesz ustawic pod siebie)

    --
    AL

  • 18. Data: 2011-08-30 21:08:22
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-08-30 22:32, neoniusz pisze:

> [...]
    nie
    > sciskal, to zasieg nie znikal. > Nie, nie jestem fanboyem, uzywam telefonu jako

    Co za problem poprawic soft, tak zeby pokazywal ikonke z pelnym
    zasiegiem jak go nie ma :). Zaden :P

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 19. Data: 2011-08-30 21:17:54
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:00:46 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > CDMA niekoniecznie oznacza brak karty
    > Tyle, że nazywa się R-UIM

    U nas tak oznacza. Verizon nie ma kart.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "I try to believe in as many as six impossible things before breakfast.

  • 20. Data: 2011-08-30 21:27:54
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 30.08.2011 21:28, atm pisze:
    > Poszukalem zatem na Allegro mocniejszej firmowej
    > ladowarki. Znalazlem HTC 2A.
    musiałbyś sprawdzić czy ta ładowarka naprawdę daje 2 ampery. ja miałem
    takie kłopoty z jednym etenem - rozładowaywał sie i koniec. Ale u mnie
    zwykła ładowarka ładowała mizernie, a oryginał z SPV ładował
    wystarczającą dobrze, ale grzał sie i śmierdział paloną elekroniką. mimo
    to przeżył 1.5 roku z etenem i teraz żyje dalej..
    > Mialem nadzieje, ze ta juz da rade (Samsung
    > na nalepce znamionowej mial tylko 700mA).
    możesz jeszcze kupić najtańszą przetwornice 12V- na 230V~ i do niej
    wetknąć ładowarkę sieciową.
    ToMasz