eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyNowa kamerkaRe: Nowa kamerka
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Nowa kamerka
    Date: Wed, 31 Aug 2011 13:53:18 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 32
    Message-ID: <j3l7bc$nbm$1@news.onet.pl>
    References: <j3if6t$8va$1@inews.gazeta.pl> <op.v01hgr0opq3u2r@tech>
    <j3l30c$opd$1@inews.gazeta.pl> <j3l34l$2bv$1@news.onet.pl>
    <j3l3pt$rc2$1@inews.gazeta.pl> <j3l48o$83t$1@news.onet.pl>
    <j3l5k6$3i3$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: aef196.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1314791596 23926 83.25.109.196 (31 Aug 2011 11:53:16 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 31 Aug 2011 11:53:16 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <j3l5k6$3i3$1@inews.gazeta.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    X-Antivirus: avast! (VPS 110826-0, 2011-08-26), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2395047
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jarek Wójtowicz" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:j3l5k6$3i3$1@inews.gazeta.pl...
    > Cavallino <c...@k...pl> napisał(a):
    >
    >> > Mylisz snobizm ze świadomym kupowaniem rzeczy dobrej jakości...
    >>
    >> Znaczy sugerujesz, że snobizm nie może być świadomy?
    >> Nie zgadzam się - oczywiście że może.
    >
    > Niech za moją odpowiedź

    Nie musisz odpowiadać, to i tak nic nie zmieni.
    Poczytaj sobie lepiej tutaj:

    http://www.socjotechnika.net/socjotechnika/regula-wa
    rtosci/

    "Snobizm
    Snobizm to ludzka przywara polegająca na dążeniu do posiadania rzeczy
    wyjątkowo drogich, markowych i korzystania z usług najlepszych firm nie dla
    samej wartości użytkowej lub konsumpcyjnej, ale po to, by zaimponować innym.
    W takim zachowaniu nie ma nic złego, dopóki klient jest świadomy i przyznaje
    wobec innych, że płaci za markę. Kiedy jednak wmawia sobie i otoczeniu, że
    cena jest adekwatna do jakości, mogą zacząć się problemy. Markowe produkty i
    usługi renomowanych firm są rzeczywiście lepsze od ich tanich odpowiedników.
    Ale nie na tyle, na ile powinno to wynikać z ceny. Stosunek jakości do ceny
    nie jest liniowy; klient płaci nie tylko za wysoką jakość, ale w cenę jest
    również wliczony koszt wyrabianej latami marki i renomy producenta, czyli
    elementy, które z konsumpcyjno-użytkowego punktu widzenia nie mają
    znaczenia."

    Tu masz tą Twoją wysoką jakość Volvo. ;-)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: